.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شعارهای عجیب انتخاباتی برای خاتمی
(ادامه)
اصلاح طلبان پروژه تخريب ميرحسين را لو دادند
(ادامه)
کیهان:خاتمی مهره سوخته و ابزار ضد نظام
(ادامه)
جنجال یک نماینده مجلس:آقای خاتمی،شر نرسان!
(ادامه)
موسوی مراقب تندروها باشد
(ادامه)
پورمحمدی: کابینه ام را معرفی می کنم
(ادامه)
ریزش نامزدهای انتخاباتی آغاز شد
(ادامه)
حاشیه های سفرهای انتخاباتی کروبی
(ادامه)
بادامچیان در ساری:مردم به خاتمی رای نمی دهند
(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
محسن رضایی: ریاست‌جمهوری جایگاه کسب تجربه نیست
(ادامه)
 مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود... فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی به ضرر مصالح کشور است
مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود...(ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
توصیه های انتخاباتی مقام معظم رهبری
(ادامه)
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م اعتدالگرایان شمال و نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م(ادامه)
راه حلی برای دوری از عوام فریبی انتخاباتی
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
اعلام اسامی 20 نامزد ائتلاف فراگیر اصولگرایان
(ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
32 میزگرد ویژه انتخابات توسط صدا وسيما
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
درگیری فرماندار کردکوی با نیروی انتظامی
(ادامه)
قبلي 1 ... 18 19 20 21 22 23

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.