.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از.... سوابق۲۱ استاندار دولت دوازدهم/۱۰ استان در انتظار معرفی استاندار جدید
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از....(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
باجناق آقای وزیر استاندار شد
(ادامه)
چهار مدیر استانی جدید را بشناسید
گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های؛ آذربایجان غربی، کردستان، گلستان و مرکزی معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که با تعیین ۴ استاندار جدید در هیأت وزیران، تا کنون استانداران ۱۷ استان تغییر کردند. سید مناف هاشمی استاندار گلستان شد+ سوابق
شمال نیوز:سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که با تعیین ۴ استاندار جدید در هیأت وزیران، تا کنون استانداران ۱۷ استان تغییر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : فکر می کنم دو آفت خیلی بزرگ در کمین اصلاح طلبان است. یکی ضعف رقیب است. به نظرم ضعف اصولگرایان باعث ضعف اصلاح طلبان شده و بیشتر هم خواهد شد. چون الان پیروزی بر اصولگراها خیلی راحت شده و .... ضعف اصولگرایان باعث ضعف اصلاح طلبان شده و بیشتر هم خواهد شد
شمال نیوز : فکر می کنم دو آفت خیلی بزرگ در کمین اصلاح طلبان است. یکی ضعف رقیب است. به نظرم ضعف اصولگرایان باعث ضعف اصلاح طلبان شده و بیشتر هم خواهد شد. چون الان پیروزی بر اصولگراها خیلی راحت شده و ....(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب رئیس و اعضای کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی و کمیسیون اقتصادی این نهاد خبر داد. انتخاب هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های جدید مجمع تشخیص
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب رئیس و اعضای کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی و کمیسیون اقتصادی این نهاد خبر داد.(ادامه)
آخرین اخبار از تعیین تکلیف وضعیت استانداری‌های دولت دوازدهم+ اسامی
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر، جابه‌جایی یا ابقاء استانداران شنیده می‌شد تا جایی که وزیر کشور و سخنگوی دولت نیز ضمن تأیید این شنیده‌ها از آمادگی دولت برای انتخاب تمام استانداران خبر داده بود اما تا کنون تکلیف ۱۲ استانداری مشخص شده است.(ادامه)
ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها +تصاویر
«ژن خوب» آقازادگی نیست بلکه کسانی هستند که بی‌هیچ ادعایی برای حفظ امنیت این مرز و بوم جان خود را فدا کردند. (ادامه)
طبق آخرین اخبار امروز چهارشنبه 5 مهر ماه در جلسه هیات دولت سومین گروه و یا شاید آخرین گروه از استانداران منصوب شوند.
راند سوم داستان انتصاب استانداران در هیئت دولت
طبق آخرین اخبار امروز چهارشنبه 5 مهر ماه در جلسه هیات دولت سومین گروه و یا شاید آخرین گروه از استانداران منصوب شوند. (ادامه)
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار شد + عکس
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر، جابه‌جایی یا ابقاء استانداران شنیده می‌شد تا جایی که وزیر کشور و سخنگوی دولت نیز ضمن تأیید این شنیده‌ها از آمادگی دولت برای انتخاب تمام استانداران تا پایان شهریورماه خبر داده‌اند.

اسامی گزینه‌های مطرح ۱۱ استانداری
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر، جابه‌جایی یا ابقاء استانداران شنیده می‌شد تا جایی که وزیر کشور و سخنگوی دولت نیز ضمن تأیید این شنیده‌ها از آمادگی دولت برای انتخاب تمام استانداران تا پایان شهریورماه خبر داده‌اند. (ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند.

سپاه به مراكز كنترل فرماندهی ارتش ⁧ آمريكا ⁩ نفوذ كرده / در برابر مادر بمب‌ها، پدر بمب‌ها را در اختیار داریم / مذاکره فایده‌ای ندارد(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : نائب رییس‌ مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به اثرات مثبت و منفی آقازادگی پرداخته است. اثرات مثبت و منفی «آقازادگی» از دیدگاه علی مطهری
شمال نیوز : نائب رییس‌ مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به اثرات مثبت و منفی آقازادگی پرداخته است.(ادامه)
زن خوب و ژن خوب! / قانون ضدخویشاوندسالاری را تصویب کنید
شمال نیوز : به این جماعت می توان گفت اگر قصد خدمت دارید چرافرزندان و بستگان را اینجا و آنجا سفارش می کنید و اگر آنها نیز قصد خدمت دارند آیا این کار فقط در رده مدیر کلی و ریاست میسر است؟ (ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
واکنش الهه کولایی به مدیر شدن آقازاده ها
الهه کولایی به فرایند آقازاده سالاری به جای جوان گرایی اعتراض کرد.(ادامه)
در حالی که یک کشاورز برای تامین مسکن فرزندان خود حق احداث یک اتاق در زمین کشاورزی خود ندارد و مردم عادی نیز برای ساخت یک واحد مسکونی دچار صدها گیر و بند اداری می شوند ، آقازاده استاندار مازندران به راحتی با ساخت ساختمانی بلند مرتبه در یک شهرک ساحلی به قانون دهن کجی کرده و هیچکس « جلودار ! » او نیست !


وقتی آقازاده استاندار بافت سنتی یک شهرک را به هم می ریزد !
در حالی که یک کشاورز برای تامین مسکن فرزندان خود حق احداث یک اتاق در زمین کشاورزی خود ندارد و مردم عادی نیز برای ساخت یک واحد مسکونی دچار صدها گیر و بند اداری می شوند ، آقازاده استاندار مازندران به راحتی با ساخت ساختمانی بلند مرتبه در یک شهرک ساحلی به قانون دهن کجی کرده و هیچکس « جلودار ! » او نیست ! (ادامه)
سامان بخشیدن به مجموعه‌ی سیاست‌های کلّی و بازنگری در عناوین و نیز در فرآیند تعیین و تنظیم آن، سامان بخشیدن به مسأله‌ی نظارت بر اجرای سیاست‌ها، سازوکار لازم برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها، ایجاد انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی ..... رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مشخص شدند/ تعریف پنج وظیفه جدید برای مجمع
سامان بخشیدن به مجموعه‌ی سیاست‌های کلّی و بازنگری در عناوین و نیز در فرآیند تعیین و تنظیم آن، سامان بخشیدن به مسأله‌ی نظارت بر اجرای سیاست‌ها، سازوکار لازم برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها، ایجاد انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی .....(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند. آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند.(ادامه)

متهم فوت بنیتا با فیش حقوقی هم آزاد نشده/دست خط بقایی در رابطه با خروج از سوئیت موجود است/با متخلفان طایفه احمدی نژاد برخورد می کنیم(خبر)
(ادامه)
 یک پارتی مختلط شبانه توسط تعدادی از دختران و پسران در یکی از مناطق ساحلی استان به بهانه جشن تولد یکی از آقازاده های این دیار برگزار شد که با حضور…

بازداشت پسران و دختران نیمه عریان در یک پارتی مختلط شبانه در شمال
یک پارتی مختلط شبانه توسط تعدادی از دختران و پسران در یکی از مناطق ساحلی استان به بهانه جشن تولد یکی از آقازاده های این دیار برگزار شد که با حضور… (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله هاشمی شاهرودی اما بر اثر یک بیماری در بیمارستان بستری شد و تصاویر او هنگامی که مسئولین و شخصیت ها برای ملاقات با او به بیمارستان می رفتند نیز موجب شد که تا مدتی در دایره گمانه زنی ها برای حضور در این مسئولیت قرار نگیرد..... آیت الله هاشمی شاهرودی رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت می شود ؟
شمال نیوز : آیت الله هاشمی شاهرودی اما بر اثر یک بیماری در بیمارستان بستری شد و تصاویر او هنگامی که مسئولین و شخصیت ها برای ملاقات با او به بیمارستان می رفتند نیز موجب شد که تا مدتی در دایره گمانه زنی ها برای حضور در این مسئولیت قرار نگیرد.....(ادامه)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟ هاشمی شاهرودی رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت می‌شود؟/ آیت‌الله به جای آیت‌الله(خبر)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟(ادامه)
شمال نیوز : من احساس نمی کنم که انتخابات به دور دوم کشیده شود و به نظر من تکلیف انتخابات در همان مرحله اول مشخص خواهد شد. البته اصولگرایان دلشان می خواهد این اتفاق بیفتد اما تا کنون هر چه آنها خواسته اند نشده است. ..... هیچ رای اصولگرایی به سمت اقای روحانی نخواهد رفت/ برخی مدیران روحانی از مردم فاصله گرفتند
شمال نیوز : من احساس نمی کنم که انتخابات به دور دوم کشیده شود و به نظر من تکلیف انتخابات در همان مرحله اول مشخص خواهد شد. البته اصولگرایان دلشان می خواهد این اتفاق بیفتد اما تا کنون هر چه آنها خواسته اند نشده است. .....(ادامه)
رونوشت به خدا ....(ديدگاه)
(ادامه)
آیت‌الله سیدحسن صالحی درگذشت
آیت‌الله سیدحسن صالحی (صالح شریعتی) پدر دکتر سیدعباس صالحی؛ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت.(ادامه)
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود.



در "نوروز انتخاباتی" چه گذشت؟
واپسین ساعات سال ۱۳۹۵ با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور همراه بود که تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه داشت و این نوید شروع نوروزی انتخاباتی بود. (ادامه)
خیز اصلاح‌ طلبان برای تصاحب صندلی‌های شورا
نرخ ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت در شوراهای شهری و روستایی در شهر تهران ۵۳ درصد رشد داشته است. (ادامه)
آقازاده‌ها لیست انتخاباتی می‌دهند؟
پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.