.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاضی معروف پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی اخراج شد؟
قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
۳۸۲ حیاط خلوت دولتی دور از چشم دستگاه های نظارتی
دولت سیزدهم بایستی طبق قانون اصل 44 در یک دوره زمانی مشخص و شرایط معین بطور شفاف؛ شرکتهای دولتی را واگذار نماید. پیشنهاد می­گردد که یک کمیته ای متشکل از سران قوا تشکیل گردد تا چهارچوب و سازوکار واگذاری شرکتهای دولتی با همفکری تمامی قوا و دستگاههای اجرایی، قضایی و مجلس شورای اسلامی؛ در آن تعیین و نهایی گردد. (ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت. بدخواهان من را به احمدی‌نژاد تشبیه می‌کنند | ماجرای جدایی از قرارگاه خاتم | مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند.(ادامه)
نامه نظام پزشکی به "جهانگیری" درباره واکسن کرونا
رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور درخواست کرد که مسئله ثبت سفارش و خرید واکسن ضد کرونا با لحاظ شرایط کشورمان و درایت در انتخاب مبدأ خرید، در اولویت برنامه‌های بهداشتی کشور قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟.... بابایی کارنامی : امروز شرمسار مردم ساری و میاندورد هستم / ساری به عنوان مرکز استان از توسعه عقب مانده است
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟....(ادامه)
نگاهی به نقش کلیدی سلامت روان در بحران کرونا
سلامت روان بعدی از مفهوم سلامتی است و در بحران هایی مثل کرونا، نقش حفظ و ارتقای سلامت روان بسیار پر رنگ است.(ادامه)
۷ غایب نشست علنی ۳۰ مهرماه مجلس
اسامی غائبان و متأخران جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیات رئیسه اعلام شد که بر این اساس۷ نفر از نمایندگان با تاخیر در جلسه امروز حاضر شدند.(ادامه)

وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود. پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام‌جمعه ملارد
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود.(ادامه)
تداوم شیوع کرونا، شروعی متفاوت را برای سال تحصیلی جدید رقم زده است که دغدغه‌های بسیاری برای خانواده ها، دانش آموزان و معلمان به دنبال دارد. شروع سال تحصیلی کرونایی و نگرانی‌هایی که پشت درب مدارس جا خوش کرده‌اند
تداوم شیوع کرونا، شروعی متفاوت را برای سال تحصیلی جدید رقم زده است که دغدغه‌های بسیاری برای خانواده ها، دانش آموزان و معلمان به دنبال دارد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : واسطه‌گران در موعد برداشت برنج به مزارع کشاورزان هجوم می‌آورند و محصولات مردم را با انواع ترفندها و شیادی‌گری‌ از دست آنان خارج می‌کنند .... عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دلالان به‌کمک رانت‌ درصدد غارت دسترنج برنجکاران گیلان و مازندران هستند
شمال نیوز : وی گفت : واسطه‌گران در موعد برداشت برنج به مزارع کشاورزان هجوم می‌آورند و محصولات مردم را با انواع ترفندها و شیادی‌گری‌ از دست آنان خارج می‌کنند ....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کرونا عروسی را عزا کرد؛ پدر و مادر عروس و داماد فوت کردند!
در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده متاسفانه مردم کرونا را جدی نگرفته اند.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک خبرگزاری اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را منتشر کرد. کدام نمایندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضا کردند؟ +محورهای سؤال
شمال نیوز : یک خبرگزاری اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را منتشر کرد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن .... افزایش فعالیت زیرپوستیِ شرکت‌های هرمی و رویای پولدار شدن بدون کار کردن!
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن ....(ادامه)
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس +اسامی
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای ۴ کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز‌های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد.


اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مشخص شدند/ نام یک مازندرانی در ترکیب
شمال نیوز: لیست اعضای نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد. (ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است . مجلس یازدهم چگونه می تواند در راس امور باشد(يادداشت)
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.