.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است . مجلس یازدهم چگونه می تواند در راس امور باشد(يادداشت)
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است .(ادامه)
آقازاده همچنان منتظر است
(ادامه)
پیکر آیت‌الله امینی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
سیدعلی اکبر طاهائی  استاندار اسبق مازندران، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، فرزند حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس طاهایی درپی درگذشت حجت الاسلام کوهستانی
سیدعلی اکبر طاهائی استاندار اسبق مازندران، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمد اسماعیل کوهستانی، فرزند حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی (ره) را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت. نتایج انتخابات مجلس یازدهم به تفکیک هر استان / مازندارن 12 نماینده ، گیلان 13 نماینده و گلستان با 8 نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند + اسامی منتخبین و میزان آراء(خبر)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت.(ادامه)
شمال نیوز: سید علی آقازاده و محمدعلی رمضانی دستک، منتخبان رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتلا به کرونا هستند.
دو کاندیدای منتخب گیلان مجلس نرفته کرونا گرفتند
شمال نیوز: سید علی آقازاده و محمدعلی رمضانی دستک، منتخبان رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتلا به کرونا هستند. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
انتخاب سه کاندیدای نهایی راهیان گام دوم انقلاب در رشت+تعداد آراء
انتخابات اعضای شورای مرکزی ائتلاف راهیان گام دوم انقلاب اسلامی- گیلان برای معرفی سه کاندیدای نهایی حوزه انتخابیه شهرستان رشت صبح امروز در حسینیه ماسوله ای های رشت برگزار شد.(ادامه)
نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به سوالی درباره فرزندانش گفته، به ما مسئولان نگویید چرا بچه‌هایتان در فلان شرکت هستند. آقازاده‌ای که ۱۰ مدل ماشین دارد و در پنت هاوس می نشیند را مذمت کنید.
پاسخ عجیب یک نماینده اصلاح‌طلب به سوال "فرزندت کجاست"
نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به سوالی درباره فرزندانش گفته، به ما مسئولان نگویید چرا بچه‌هایتان در فلان شرکت هستند. آقازاده‌ای که ۱۰ مدل ماشین دارد و در پنت هاوس می نشیند را مذمت کنید. (ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم. در برخورد با فساد «چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها» نمی‌شناسیم
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم.(ادامه)


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می‌شود، گفت: حفر تونل برای شهر‌های موشکی از سال ۱۳۶۳ شورع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد. روایت سردار حاجی زاده از ساخت اولین تونل موشکی
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می‌شود، گفت: حفر تونل برای شهر‌های موشکی از سال ۱۳۶۳ شورع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس. لاریجانی تمام قد پشت نمایندگان ایستاد/ شفافیت برای همه/ مجریان تلویزیون لوده و کم سوادند/ درخواست آقای رئیس از قوه قضاییه(خبر)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
شمال نیوز : وی تخریب محیط زیست و تخریب جنگل‌ها را ریشه در مسائل داخلی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درون زا و برون گرا را مدنظر قرار دهیم برابر تحریم‌ها کمترین اثر را خواهیم گرفت..... هر کسی از راه می‌رسد جیب خودش را پر می‌کند / یک لایه از مدیریت این مملکت باید برداشته بشود و مدیران کارآمد جدیدی سر کار بیایند
شمال نیوز : وی تخریب محیط زیست و تخریب جنگل‌ها را ریشه در مسائل داخلی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درون زا و برون گرا را مدنظر قرار دهیم برابر تحریم‌ها کمترین اثر را خواهیم گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز: مواردی از سوی وکیل نجفی در دومین جلسه دادگاه او مطرح شد و این ابهام را ایجاد کرد که دو اسلحه در صحنه قتل وجود داشته است. ماجرای وجود ۲ اسلحه در صحنه قتل میترا استاد چیست؟
شمال نیوز: مواردی از سوی وکیل نجفی در دومین جلسه دادگاه او مطرح شد و این ابهام را ایجاد کرد که دو اسلحه در صحنه قتل وجود داشته است.(ادامه)

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: من بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد. واکنش شدید آیت الله یزدی به ساخت و پاخت میان نمایندگان مجلس و وزرا / سفارش آقازاده ها با تهدید دولت !
عضو فقیه شورای نگهبان گفت: من بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز :  به گفته وی  رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد..... بیش از ۵۰۰هزار میلیارد تومان میزان مطالبات معوق بانکی/ بانک‌ها بستر فساد اقتصادی در کشور هستند/ ماجرای زن و مردی که یک شب ۶۰۰ خودور ثبت سفارش کردند
شمال نیوز : به گفته وی رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد.....(ادامه)
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند! رویه عجیب برخی محاکم قضایی در بر خورد با بدهکاران کلان بانکی
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند!(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطر نشان کرد: گاندو روایت هنری حقیقت تلخ وابستگی‌های فکری و روانی آنانی است که در پروژه‌های نفوذ خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک کرده و اگر خودشان آلوده به جاسوسی یا اجرای دستورات .... « گاندو » روایت نفوذ آقازاده‌ها ، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها به لایه‌های بالایی مدیریت نظام است
شمال نیوز : مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطر نشان کرد: گاندو روایت هنری حقیقت تلخ وابستگی‌های فکری و روانی آنانی است که در پروژه‌های نفوذ خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک کرده و اگر خودشان آلوده به جاسوسی یا اجرای دستورات ....(ادامه)

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. قرائت دست‌نوشته نجفی درباره قتل میترا استاد: او بارها مرا به ارتباط با مردان اجنبی که به آنها حساس هستم، تهدید کرده بود / از نظر من، مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود / تقاضای عفو دارم / اظهارات پسر میترا و دختر نجفی از روز قتل (خبر)
جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد. (ادامه)
گاندو؛ روایت نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیون
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: گاندو سریالی است متناسب با استانداردهای ذهنی و عینی نسل نو در صنعت فیلم‌سازی امروز با روایتی نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیونی است که گاهی اوقات و شاید هم غالبا به نفع دستپخت‌های بیگانگان، تغییر ذائقه می‌دهند تا از موهبت سفره‌نشینی با آنها محروم نشوند.(ادامه)
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد. اظهارات پسر میترا استاد و دختر نجفی از روز قتل/ نجفی تقاضای عفو کرد
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.