.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


به نظر می‌رسد که جریان موسوم به بهاری‌ها نیز قصد حضور در صحنه رقابت را دارند، اما اینکه با چه کسی و با چه گفتمانی حضور پیدا می‌کنند، هنوز خیلی ظهور و بروز پیدا نکرده است. برنامه احمدی‌نژادی‌ها برای حضور در انتخابات مجلس
به نظر می‌رسد که جریان موسوم به بهاری‌ها نیز قصد حضور در صحنه رقابت را دارند، اما اینکه با چه کسی و با چه گفتمانی حضور پیدا می‌کنند، هنوز خیلی ظهور و بروز پیدا نکرده است.(ادامه)
شمال نیوز:  هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا و هیچ آقا و آقا زاده ای در این جنبش راه ندارد. جنبش مردمی اصلاحات انقلابی به زودی اعلام موجودیت می‌کند
شمال نیوز: هیچ حزب اصلاح طلب و اصولگرا و هیچ آقا و آقا زاده ای در این جنبش راه ندارد.(ادامه)
واکنش کاربران به پست اینستاگرامی مهناز افشار
(ادامه)
تصویری از حضور بدون تشریفات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه‌ای فرزند حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در جلسه اولیا مربیان فرزندش را مشاهده می‌کنید. حضور بدون تشریفات فرزند رهبرانقلاب در جلسه مدرسه فرزندش +عکس
تصویری از حضور بدون تشریفات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه‌ای فرزند حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در جلسه اولیا مربیان فرزندش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
یک آقازاده با جعل مدرک دانشگاه آزاد قائم مقام شهردار شد+اسناد
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.(ادامه)
نظر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در باره استیضاح روحانی
نایب‌رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اکثر اعضای این فراکسیون استیضاح رئیس‌جمهور را مقدور و مطلوب نمی دانند.(ادامه)
عکسی مخفیانه از یک «آقازاده»
یکی از کاربران توییتر با انتشار این عکس نوشت: " پسری که برای زودتر برگشتن پدر پاکبانش به خانه به یاری او شتافت..."(ادامه)
ستاره بازنشسته پرسپولیس به اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری‌اش در هفته قبل واکنش نشان داد. حامد کاویانپور آزاد شد
ستاره بازنشسته پرسپولیس به اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری‌اش در هفته قبل واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : هم ایشان به ویژه به واسطه جایگاه شان تحقیقات کاملی را درباره من انجام داده بودند و هم من به واسطه پرس و جو از استادان و هم کلاسی‌های همسرم در دانشگاه درباره خلق و خو و خصوصیات اخلاقی اش، تحقیق کردم..... داماد رئیس جمهور : من دنبال میز نیستم و این میز‌ها گذرا هستند
شمال نیوز : هم ایشان به ویژه به واسطه جایگاه شان تحقیقات کاملی را درباره من انجام داده بودند و هم من به واسطه پرس و جو از استادان و هم کلاسی‌های همسرم در دانشگاه درباره خلق و خو و خصوصیات اخلاقی اش، تحقیق کردم.....(ادامه)
آقازاده های ایشان اجاره‌نشین هستند / فرزندان ایشان حتی با پرداخت پول از امکانات دفتر همچون یک فتوکپی ساده استفاده می‌کنند / یکی از فرزندان ایشان رجالی بسیار برجسته‌ای هستند؛ در حالی که سن بالایی هم ندارند رهبر انقلاب، «أشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند / گاهی برخی افراد در کشور می ترسند و می لرزند؛ اما در وجود ایشان چیزی به نام ترس وجود ندارد / ملک عبدالله هدیه بسیار گرانقیمتی برای حضرت آقا آورد؛ اما ایشان تمام هدایا را فروخته و با پول آن منازلی را ساخته و به فقرا دادند(خبر)
آقازاده های ایشان اجاره‌نشین هستند / فرزندان ایشان حتی با پرداخت پول از امکانات دفتر همچون یک فتوکپی ساده استفاده می‌کنند / یکی از فرزندان ایشان رجالی بسیار برجسته‌ای هستند؛ در حالی که سن بالایی هم ندارند(ادامه)
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده... ماجرای تذکر بی‌سابقه رهبر‌انقلاب به احمدی‌نژاد درسال ۸۸
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده...(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
ایرادهای وارده به طرح نظام انتخاباتی استانی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا .... یوسفیان ملا : برخی فرهنگ بخور و بزن و دررو ایجاد کرده‌اند/در ایران عده‌ای منتظرند هر امتیازی را به نفع آقازاده‌ها تبدیل به رانت کنند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا ....(ادامه)
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند. اعضای جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه انتخاب شدند/ راهیابی یک مازندرانی به شورای مرکزی
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود. یک معاون وزیر دیگر می‌رود
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود.(ادامه)
آقازاده رئیس جمهور اسبق ایران کجاست ؟! + تصاویر
(ادامه)
نماینده ای که فرزندش چوپانی می کند !
(ادامه)
چرا «بنی‌صدر» و «داریوش همایون» از جمهوری اسلامی دفاع کردند؟!
تلاش آمریکایی‌ها برای براندازی و تجزیه ایران و فشاری که به مردم وارد می‌شود؛ روز گذشته نقل قول هایی از یک مقام ارشد رژیم پهلوی و همچنین «ابوالحسن بنی صدر» اولین رئیس جمهور معزول جمهوری اسلامی ایران ـ که پس از عزل به جرگه مخالفان جمهوری اسلامی پیوست ـ منتشر شد که آنها در خصوص رویکرد آمریکایی ها در قبال ایران هشدار داده و ضمن انتقاد از رئیس جمهور آمریکا، هرگونه تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی را با خطر تجزیه و محو نام ایران معادل دانسته اند. (ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت:  مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت..... آقازاده‌هایی که خودرو،خانه و محافظشان به راه است،درکی از تحریم ندارند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت.....(ادامه)
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند. ورزشکارانی که قربانی تصادفات شدند+ عکس
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند.(ادامه)
شمال نیوز : طرح تولید جلبک در سوله‌ای 600 متری در منطقه چپکرود جویبار در حال عملیاتی شدن است، اما چرا سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران بیشتر نسبت به اسکان متخصصان خود دغدغه دارد تا به تولید و کارهای پژوهشی؟!.... ازجهاد دانشگاهی چه انتظاری دارید ؟ پژوهش یا ویلاسازی و زمین‌فروشی؟!
شمال نیوز : طرح تولید جلبک در سوله‌ای 600 متری در منطقه چپکرود جویبار در حال عملیاتی شدن است، اما چرا سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران بیشتر نسبت به اسکان متخصصان خود دغدغه دارد تا به تولید و کارهای پژوهشی؟!....(ادامه)
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند..... استاندارانی که رفتند و آنهایی که آمدند !+ جدول
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند.....(ادامه)
استانداران کشور عضو هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئت‌های امنای استانی با صدور احکامی جداگانه، استانداران کشور را به‌عنوان اعضای هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است..... روند انتخاب استانداران متوقف شد؛ ۸ استان کشور در بلاتکلیفی + جدول
شمال نیوز : سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.....(ادامه)
روند انتخاب استانداران متوقف شد + جدول
سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمی با بیان اینکه آی‌کیوی بالا به ژن خوب آقازاده‌ها اضافه شده است، گفت: این اظهارات ناپخته در حالی بیان می‌شود که همه باید بدانیم برابری همه افراد و جامعه در برابر قانون و بهره‌گیری یکسان آنها از موقعیت‌های ممتاز نخستین اصلی است که باید در ذهن و ضمیر ناخودآگاه همه ما باید نهادینه شود..... آی کیوی بالا به ژن خوب آقازاده‌هااضافه شده است/نهادهای نظارتی جلوی رانت‌خواری آقازاده‌ها رابگیرند
شمال نیوز : ابراهیمی با بیان اینکه آی‌کیوی بالا به ژن خوب آقازاده‌ها اضافه شده است، گفت: این اظهارات ناپخته در حالی بیان می‌شود که همه باید بدانیم برابری همه افراد و جامعه در برابر قانون و بهره‌گیری یکسان آنها از موقعیت‌های ممتاز نخستین اصلی است که باید در ذهن و ضمیر ناخودآگاه همه ما باید نهادینه شود.....(ادامه)
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد. اصلاح طلبان و اصولگرایان چه سهمی از روحانی گرفته اند؟
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند..... هشت استاندار جدید در انتظار تصمیم هیئت دولت دوازدهم
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند.....(ادامه)
 استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند.

۱۰ استاندار دولت یازدهم، جابجا شدند/ ۵ معاون استاندار، ارتقا یافتند / تکلیف ۸ استان مشخص نیست
استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.