.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ادعای عضو کارگزاران: این دو چهره مطرح کاندیدا شوند شکست اصولگرایان قطعی است
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.(ادامه)
تصویر دیده‌نشده از شهید رکن آبادی
تصویری دیده‌نشده از جلسه شهید رکن‌آبادی که در آن مسوولان حزب الله لبنان از جمله سیدحسن نصرالله نیز حضور دارند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدحسن خمینی از منظر سیاسی کاملا در چارچوب‌های اصلاح‌طلبی تعریف می‌شود و خود او نیز هیچ‌گاه تمایل نداشته از این دایره دوری کند و شاید به.... فعال سیاسی اصلاح طلب : یاید بستر حضور سید حسن خمینی فراهم شود / فعال سیاسی اصولگرا : سید حسن خمینی از جنس خاتمی است
شمال نیوز : سیدحسن خمینی از منظر سیاسی کاملا در چارچوب‌های اصلاح‌طلبی تعریف می‌شود و خود او نیز هیچ‌گاه تمایل نداشته از این دایره دوری کند و شاید به....(ادامه)
رئیس شورای شهر کیاسر ابقاء شد
سیدحسن موسوی‌کیاسری در چهارمین دوره فعالیت شورا کیاسر به عنوان رئیس شورا شهر کیاسر انتخاب شده و در سمت خود باقی مانده است.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. سید حسن خمینی در راه پاستور؟
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. (ادامه)
آخرین نامه صدام به هاشمی رفسنجانی
۲۳ مرداد ۱۳۶۹ روز بزرگی در تاریخ ایران است؛ روز تثبیت پیروزی ایران در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، آن‌هم با امضای صدام حسین، رئیس‌جمهور بعثی عراق.(ادامه)

جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است. نامزدهایی که هنوز نیامده‌اند | چهره‌هایی که به‌ عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح می‌شوند | ۶ اصلاح طلب و ۲ چهره معتدل(خبر)
جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه استعدادهای منطقه چهاردانگه به دلیل دوری راه مورد توجه مدیران استانی قرار نگرفته است، گفت: بخشداری منطقه چهاردانگه برای تسهیل خدمات بهتر به مردم باید به فرمانداری تبدیل شود.... لزوم ارتقا بخشداری چهاردانگه به فرمانداری/ بی‌توجهی تاریخی مدیران استانی به فرصت‌ها و چالش‌های کیاسر
شمال نیوز:رئیس شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه استعدادهای منطقه چهاردانگه به دلیل دوری راه مورد توجه مدیران استانی قرار نگرفته است، گفت: بخشداری منطقه چهاردانگه برای تسهیل خدمات بهتر به مردم باید به فرمانداری تبدیل شود....(ادامه)
سیدحسن خمینی در بخش کرونایی بیمارستان +عکس
سید احمد خمینی، پسر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با انتشار عکسی از پدر در بیمارستان مسیح دانشوری از آخرین وضعیت عروس امام خمینی(ره) خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان متوجه شدند حتی در وضعیت مشارکت حداکثری هر سه آقایان صفایی فراهانی، مصطفی معین و محمدرضا خاتمی تأییدصلاحیت نخواهند شد چون در زمره رجل سیاسی قرار نمی گیرند بنابراین به سمت حمایت از سیدحسن موسوی (خمینی) خواهند رفت .... حسین الله کرم: اصلاح‌طلبان می‌دانند صفایی‌فراهانی، معین و رضا خاتمی تأیید نمی‌شوند/سیدحسن خمینی نامزد مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران است/ اصلاح‌طلبان دنبال اعمال استراتژی فشار از بالا هستند
شمال نیوز : تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان متوجه شدند حتی در وضعیت مشارکت حداکثری هر سه آقایان صفایی فراهانی، مصطفی معین و محمدرضا خاتمی تأییدصلاحیت نخواهند شد چون در زمره رجل سیاسی قرار نمی گیرند بنابراین به سمت حمایت از سیدحسن موسوی (خمینی) خواهند رفت ....(ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت:
سید رضا اکرمی گفت‌: سید حسن خمینی در سال ۹۴ برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه را برای ایشان باز نکردند. واکنش روحانیِ اصولگرا به احتمال نامزدی سیدحسن
اعتمادآنلاین نوشت: سید رضا اکرمی گفت‌: سید حسن خمینی در سال ۹۴ برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه را برای ایشان باز نکردند.(ادامه)
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال.... سیدحسن خمینی نامزد اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال....(ادامه)
قالیباف عزادار شد /تسلیت سیدحسن خمینی
یادگار امام در پیامی درگذشت مادر همسر محمد باقر قالیباف را تسلیت گفت.(ادامه)
نامه ای درباره حصر
جمعی از وزیران، سفرا، استانداران، معاونان وزرا و منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به مقامات عالی درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.(ادامه)
وزیر بهداشت دولت اول روحانی با انتشار یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت که با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند. انتقاد وزیر سابق بهداشت از نحوه مدیریت کرونا
وزیر بهداشت دولت اول روحانی با انتشار یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت که با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند.(ادامه)
وزیر اطلاعات هتاکی به سیدحسن نصرالله را محکوم کرد
وزیر اطلاعات کشورمان هتاکی یکی از مدعیان اهل رسانه نسبت به دبیرکل حزب‌الله لبنان را محکوم کرد.(ادامه)
کارکنان بیمارستان قلب ساری برای خرید تجهیزات درمانی دست به جیب شدند
پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(ص) ساری برای خرید تجهیزات محافظتی کادر درمانی کرونایی این مرکز 70 میلیون تومان کمک کردند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
تصویر جدید و منتشر نشده از سیدحسن ‌نصرالله
تصویری جدید از سیدحسن ‌نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را مشاهده کنید.(ادامه)
عکس: سیدحسن خمینی و جهانگیری در مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولان کشوری و شخصیت‌های سیاسی آغاز شد.(ادامه)
تصویری از سخنرانی نصرالله که شبکه‎های اجتماعی را منفجر کرد
سیدحسن نصرالله در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش در جبهه جهانی مقاومت، به نظامیان امریکایی هشدار داد که عمودی آمده‌اند و اگر خودشان منطقه را ترک نکنند، افقی خارج خواهند شد. عکس دبیرکل حزب الله لبنان در لحظه بیان این هشدار، در شبکه های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.(ادامه)
دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع تشییع‌کنندگان : نکند شهادت پدرم اندوهی بر چهره رهبرم باشد / آمریکا و صهیونیسم بدانند خانه عنکبوتی شان ویران خواهد شد / شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند...(خبر)
(ادامه)
هنوز جایگزینی برای باقر لاریجانی در سمت معاونت آموزشی وزارت بهداشت تعیین نشده است. اما شنیده‌ها حاکی از این است که فرد جایگزین از گروه علوم پایه پزشکی خواهد بود. خداحافظی یک لاریجانی دیگر؛ اين بار نوبت به "باقر" رسيد
هنوز جایگزینی برای باقر لاریجانی در سمت معاونت آموزشی وزارت بهداشت تعیین نشده است. اما شنیده‌ها حاکی از این است که فرد جایگزین از گروه علوم پایه پزشکی خواهد بود.(ادامه)
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد.

احمدی‌نژاد با چه نیرو‌هایی به میدان می‌آید؟/ پشت پرده مانور جدید محمود احمدی نژاد
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد. (ادامه)
پدرشهیدان موسوی امیری آسمانی شد
سیدحسن موسوی‌امیری پدر شهیدان سید علی و سیدیوسف موسوی امیری در سن ۸۷ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
انتخاب ستاد مرکزی پنج نفره شورای عالی اصلاح‌طلبان
با برگزاری نشست بیست و سوم شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با حضور همه اعضاء، پنج نفر به عنوان اعضای حقیقی ستاد مرکزی انتخابات این شورا انتخاب شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.