.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شورای شهر ساری تعدیل نیرو در شهرداری ساری را منتفی دانست و از ساماندهی نیروها با تصمیم اعضای شورا خبر داد و گفت: شهرداری درصدد است قراردادها را به سمت حجمی ببرد و این مساله نیاز به همت دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارد. عضو شورا : تعدیل نیرو در شهرداری ساری منتفی است
عضو شورای شهر ساری تعدیل نیرو در شهرداری ساری را منتفی دانست و از ساماندهی نیروها با تصمیم اعضای شورا خبر داد و گفت: شهرداری درصدد است قراردادها را به سمت حجمی ببرد و این مساله نیاز به همت دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارد.(ادامه)
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ... جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ...(ادامه)
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است.

پرسنل رسمی حقوق گرفتند ؛ شرکتی ها شاید وقتی دیگر ....!
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است. (ادامه)
پشت پرده دیدار اخیر خاتمی، روحانی و حسن خمینی
وزیر دولت اصلاحات گفت که دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و حسن خمینی برنامه‌ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود. (ادامه)
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟                             انتقاد رودرروی سعید قاسمی از رئیسی بابت فرمان های روی زمین مانده/ دعوت از سید حسن خمینی برای حضور در اردوی جهادی خوزستان/ تمجید از روحیه جهادی رئیس جمهور+ فیلم
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟ (ادامه)
عکسی دیده نشده از گفت و گوی رهبر انقلاب با سید حسن خمینی
مهر ، تصویری متفاوت از گفت و گوی رهبری و سیدحسن خمینی منتشر کرد (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رای اعضای مجمع عمومی از سرتاسر کشور منتخب شدند. (ادامه)
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند..
خاتمی در هفته آینده قصد دارد نامه سرگشاده منتشر کند؟!
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.. (ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
شنیده‌ها از دیدار خصوصی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با رهبر انقلاب حکایت دارد. در دیدار دیدار خصوصی سیدحسن خمینی با رهبر انقلاب چه گذشت؟
شنیده‌ها از دیدار خصوصی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با رهبر انقلاب حکایت دارد.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود. رونمایی سید حسن خمینی از یک نامه مهم امام
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود.(ادامه)
رئیس جمهور درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت
رئیس جمهور ضمن تسلیت درگذشت سرلشکر فیروزآبادی گفت: این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگر‌های مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد. (ادامه)
سیدعلی خمینی مبتلا به کرونا شد
نوه امام راحل و خانواده اش مبتلا به کرونا شدند. (ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به طرح صیانت کاربران
برترین‌ها: سیدحسن خمینی ضمن انتشار فیلمی از سخنان خود در خصوص بی اثر بودن برخوردهای سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی، نوشت: «بزرگ ترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیر لازم» می‌داند. (ادامه)
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد. رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب شد
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد.(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
اسماعیل نژاد طلایی شد
سید حسن اسماعیل نژاد، کشتی گیر شایسته بابلسری مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آورد.(ادامه)
شمال نیوز:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند. انتصاب حجت‌الاسلام ربانی به نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.(ادامه)
دست دادن رئیسی و سیدحسن خمینی به روش کرونا/ عکس
ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و جمعی از کارکنان دستگاه قضا دیروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. (ادامه)
عکس/ دست دادن خاص رئیسی و سید حسن خمینی
تصویری از دست دادن سید ابراهیم رئیسی و سیدحسن خمینی به سبک دوران کرونا را می‌بینید.(ادامه)
عکس/ سید ابراهیم رئیسی در کنار سیدحسن خمینی بعد از رئیس جمهور شدن
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.(ادامه)
اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بهشهر، خلیل‌شهر و رستمکلا مشخص شدند
فرماندار بهشهر گفت: اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بهشهر، خلیل‌شهر و رستمکلا در انتخابات ۱۴۰۰ به صورت رسمی منتشر شد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
عکس/ حضور سیدحسن خمینی در انتخابات
(ادامه)

پس از انصراف سه نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات با حضور چهار داوطلب برگزار می شود. اسامی و کد انتخاباتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
پس از انصراف سه نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات با حضور چهار داوطلب برگزار می شود.(ادامه)
در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی ..... رای صحیح راه حفظ جمهوریت است / با تصمیمی ایجابی از آینده حفاظت کنیم
در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی .....(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.