.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند.
انتقادات صریح عضو شورای نگهبان از سیدحسن خمینی و همتی /مراقب حرف هایتان باشید و تخریب نکنید / برخی وقیحانه شورا را فحش باران کردند
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند. (ادامه)
روایت متفاوت از دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی
خبرگزاری فارس درباره دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات، روایت متفاوتی منتشر کرد. (ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به تصمیم شورای نگهبان
صفحه رسمی سید حسن خمینی ویدئویی از وی در اینستاگرام منتشر کرد که وی گفته است: ایران بزرگتر از یک جمع دو سه نفره است. به شرایط جاری معترضیم اما به آینده امیدواریم.(ادامه)
انتقاد تند یک امام جمعه از کاندیدا‌های ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلوم نیست چرا برخی کاندیداها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به طرح مسائلی چون حجاب الزامی نیست، روی می‌آورند.(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست. تشکر آیت الله موحدی کرمانی از سیدحسن خمینی
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست.(ادامه)
عکس/ تصویر منتشرنشده از مرحوم سردار حجازی
تصویر منتشرنشده از مرحوم سردار حجازی در کنار سیدحسن نصرالله را مشاهده می نمایید.(ادامه)
پیام مهدی کروبی به سیدحسن خمینی
مهدی کروبی در پیامی به دکتر فاطمه طباطبایی و سید حسن خمینی درگذشت سید مرتضی طباطبایی را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند . حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این ....(خبر)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند .(ادامه)
سیدحسن خمینی: مردم ناامید و قهرند
سید حسن خمینی ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور به مسأله حضور خود در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری پرداخت.(ادامه)
بازی دو سر بُرد سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰
(ادامه)
واکنش کیهان به تصمیم سیدحسن خمینی برای نامزد نشدن در انتخابات
(ادامه)
علی لاریجانی اما از یک منظر نه ‌تنها با سیدحسن خمینی و سیدابراهیم رییسی بلکه شاید با تمامی ده‌ها کاندیدای احتمالی انتخابات پیش‌رو متفاوت است. اینکه همان طور که می‌توان بالقوه کاندیدای اصولگرایان باشد، ممکن است به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان نیز راهی میدان شود. گمانه زنی‌ها بر سر آمدن یا نیامدن علی لاریجانی به انتخابات ۱۴۰۰
علی لاریجانی اما از یک منظر نه ‌تنها با سیدحسن خمینی و سیدابراهیم رییسی بلکه شاید با تمامی ده‌ها کاندیدای احتمالی انتخابات پیش‌رو متفاوت است. اینکه همان طور که می‌توان بالقوه کاندیدای اصولگرایان باشد، ممکن است به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان نیز راهی میدان شود. (ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به فوت آزاده نامداری
سید حسن خمینی به درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. قوامی: ممکن است اصلاح‌طلبان بر حسن خمینی اجماع کنند/ در شرایطی که اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نامزد کاملا اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شوند، حسن خمینی گزینه خوبی است/ احتمال تأیید صلاحیت حسن خمینی تأیید وجود دارد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. (ادامه)
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.(ادامه)
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی اعلام شد/ رییسی پیشتاز است، ظریف پایین تر از سید حسن خمینی
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! (ادامه)
عکسی کمیاب از سیدحسن نصرالله در بدو تاسیس حزب‌الله
تصویری بسیار کمیاب و دیده نشده از سیدحسن نصرالله در میان رزمندگان حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت در اوایل دهه ۱۹۸۰ و بدو تاسیس حزب الله(ادامه)
دعوت اصولگرایان از سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400
برنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشند اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است.(ادامه)
تصاویر آخرین دیدار سید حسن و حاج‌قاسم
شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.(ادامه)
یادگار امام خمینی(ره) گفت: هرجا یاد عزیز بزرگوار ما حضرت آیت‌الله هاشمی در جریان باشد هم دل ها به یاد ایشان معطوف می‌شود و هم غصه‌ای در جان و روح خودمان احساس می‌کنیم. سیدحسن خمینی: آیت الله هاشمی مرد روزهای سخت بود /سرمان را بالا بگیریم و بگوییم او قهرمان جنگ و صلح بود
یادگار امام خمینی(ره) گفت: هرجا یاد عزیز بزرگوار ما حضرت آیت‌الله هاشمی در جریان باشد هم دل ها به یاد ایشان معطوف می‌شود و هم غصه‌ای در جان و روح خودمان احساس می‌کنیم.(ادامه)
دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان با بیان اینکه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم جنگ حضور داشت، گفت او پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و در جنگ ۳۳ روزه، کمک زیادی به لبنان کرد ....(خبر)
(ادامه)
تصویر سیدحسن خمینی در منزل شهید فخری زاده،
برنا نوشت:سید حسن خمینی در منزل شهید فخری زاده حضور یافت. (ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز مجلس
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ دهم آذر ماه، روز مجلس را گرامی داشت و این مناسبت را به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. ‎(ادامه)
رضوانی: پلمب فست‌فودهای مشهور ساری به دلیل عرضه گوشت غیرمجاز
مدیرکل دامپزشکی مازندران از پلمب دو فست‌فود معروف ساری به دلیل عرضه گوشت غیر مجاز خبر داد.(ادامه)
تسلیت سیدحسن خمینی به برادران خادم
جماران نوشت:در پی درگذشت محمد خادم از پیشکسوتان کشتی کشورمان یادگار امام این ضایعه را تسلیت گفت.(ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.