.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید سیدحسن خمینی به دولتمردان: به سفره مردم توجه شود /تقسیم ثروت‌ نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ باشد
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید(ادامه)

تصویری از وزیر بهداشت دولت اول حسن روحانی در کانادا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. وزیر بهداشت روحانی به کانادا مهاجرت کرد؟ + تصویر
تصویری از وزیر بهداشت دولت اول حسن روحانی در کانادا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. پیشنهاد متفاوت لاریجانی به آذری جهرمی/ برنامه حسن روحانی برای انتخابات مجلس
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند.(ادامه)
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند. پشت‌پرده ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.(ادامه)
عضو جبهه اصلاحات گفت: آذر منصوری در جلسه امروز با رأی اعضا، به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد. رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد +عکس
عضو جبهه اصلاحات گفت: آذر منصوری در جلسه امروز با رأی اعضا، به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد.(ادامه)
عکسی متفاوت از سیدحسن خمینی در کنار رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام
عکسی متفاوت از سیدحسن خمینی در کنار رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. نامه سیدحسن خمینی به خبرنگار گیلانی : به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد.(ادامه)
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند. ضرب و شتم خبرنگار توسط محافظان سید حسن خمینی
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند.(ادامه)
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت سید حسن خمینی با امین مهرآور خبرنگار ایلنا، سید حسن خمینی در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست. عذرخواهی و دلجویی مکتوب سیدحسن خمینی از خبرنگار ایلنا
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت سید حسن خمینی با امین مهرآور خبرنگار ایلنا، سید حسن خمینی در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به رزمایش حزب الله لبنان گفت که اقدام سیدحسن نصرالله ممکن است به جنگی بزرگ در منطقه منجر شود. هراس رژیم صهیونیستی از رزمایش حزب الله لبنان
رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به رزمایش حزب الله لبنان گفت که اقدام سیدحسن نصرالله ممکن است به جنگی بزرگ در منطقه منجر شود.(ادامه)
تصاویری از آیت الله سلیمانی با روحانی و سیدحسن خمینی
تصاویری از آیت الله سلیمانی را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. حسن روحانی عزم بازگشت به قدرت کرده است/ برآمدن از خاکستر اعتدال... ممکن است؟
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. (ادامه)
عکس متفاوت از اژه‌ای و سیدحسن خمینی در «شب قدر»
خبر آنلاین نوشت: آیین های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
سیدحسن خمینی به سعید حجاریان پیام داد
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت مادر سعید حجاریان را به او تسلیت گفت.(ادامه)
همه ساله توزیع بلیت قطارها از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است. شنبه، اعلام زمان شروع پیش فروش های نوروزی قطار
همه ساله توزیع بلیت قطارها از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.(ادامه)
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد. کارآمدی نظام در جهت رفاه دنیوی مردم باید در عمل ثابت شود و فقط سخن گفتن، کافی نیست/ اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم(خبر)
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.(ادامه)
ردپای نفوذ در تاریخ معاصر / چهره‌های ایرانی مهره‌های انگلیسی!
در این گزارش به برخی از مهم‌ترین چهره‌هایی که با رابطه و البته مستقیم سیاست‌های انگلیس را در ایران پیاده کرده‌اند اشاره شده است.(ادامه)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم. حاج قاسم شهیدی در ابعاد جهانی است/ در برابر چالش‌ها به الگویی مانند شهید سلیمانی نیازمندیم/ حزب‌الله در حل مشکلات مردم جدیت دارد/ توطئه‌های آمریکا علیه منطقه ادامه دارد(خبر)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم.(ادامه)
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است. سخنرانی رئیسی به خاطر ورود چه کسی قطع شد؟
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است.(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
تساوی شهرآورد لیگ ۲ فوتبال
تیم‌های پیام شهدای بابلسر و کیان سام بابل در شهرآورد مازندرانی لیگ ۲ فوتبال کشور، مساوی کردند.(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی امروز در آمل
(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی امروز در آمل
پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی از ساعت ۱۵ امروز در آمل تشییع می‌شود.(ادامه)
بعد از بیانات اخیر رهبر انقلاب و اشاره ایشان به خواص برای اظهارنظر درخصوص برنامه دشمنان، سید حسن خمینی از اولین افرادی بود که با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود را نسبت به آشوب‌های اخیر مشخص کرد. درباره بیانیه قابل تقدیر سیدحسن خمینی درباره آشوبها
بعد از بیانات اخیر رهبر انقلاب و اشاره ایشان به خواص برای اظهارنظر درخصوص برنامه دشمنان، سید حسن خمینی از اولین افرادی بود که با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود را نسبت به آشوب‌های اخیر مشخص کرد.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی  بیانیه ای را منتشر کرد.

بيانيه سيد حسن خميني در خصوص حوادث اخير در كشور ؛ اعتراض حق قانونی همه است و اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بیانیه ای را منتشر کرد. (ادامه)
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند. شرط سردار سلیمانی با محافظانش
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند.(ادامه)
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت. سیدحسن خمینی پیام تسلیت داد
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت.(ادامه)
افزایش 33 درصدی کرایه سرویس مدارس در ساری !
عضو شورای شهر ساری در بررسی نرخ کرایه مصوب سرویس مدارس گفت: کرایه جدید سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است این طرح با 7 رای اعضای شورای شهر ساری به تصویب رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.