.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تاکید مقام معظم رهبری بر عدم ستیزه‌جویی و تهمت از سوی نمایندگان مجلس دوازدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
عکس/ آیت الله آملی لاریجانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب
تصویری از آملی لاریجانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است. ۴ راهکار برای عاقبت به خیر شدن انسان در آیات و روایات
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است.(ادامه)
عکسی گفتگوی حسن روحانی رئیسی در مراسم ختم آیت‌الله امامی کاشانی
مراسم ترحیم آیت‌الله محمد امامی کاشانی با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت‌های کشوری و لشگری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.(ادامه)
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد. ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت به‌ویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاح‌هایی که دارند حالت تهاجمی به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسرائیل را دچار چالش اساسی کرده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۶ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشکر مقام معظم رهبری از حضور مردم در انتخابات و واکنش‌ها به نتایج انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
زنان منتخب مجلس دوازدهم را بیشتر بشناسید +عکس
بر اساس نتایج نهایی شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات کشور در ۲۰۸ حوزه انتخابیه اعلام کرد که بر این اساس ۱۱ نماینده زن به بهارستان راه یافتند.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)

شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد.
میزان مشارکت در استان ها اعلام شد /مشارکت در انتخابات تهران چند درصد بود؟ /استان های رکورددار کمترین و بیشترین میزان مشارکت را بشناسید+جدول
شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد. (ادامه)
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است. بشار اسد: سرنوشت جهان وابسته به روسیه است
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
عقیل امامی * انتخابات شگفتی ساز؛ ایرانیان در کانون توجه جهانیان(يادداشت)
عقیل امامی *(ادامه)
رکورد جالب قوم بلوچ در انتخابات اخیر
(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفتند.(ادامه)
ابطحی دلیل رای ندادن خاتمی را لو داد +عکس
ابطحی در توئیتی به عدم شرکت سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد. آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور بابصیرت مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.(ادامه)
آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ساعتی پیش در منزل به علت  ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله امامی کاشانی، دعوت حق را لبیک گفت
آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ساعتی پیش در منزل به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان مازندران اعلام شد. نتایج انتخابات در مازندران
نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد. منتخبان قم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.535 seconds.