.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.(ادامه)
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی نوشت: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند. عکس/ تذکر به برخی از مسئولان در حوزهٔ حجاب
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی نوشت: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.(ادامه)
عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد. احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر لزوم تنبیه اسرائیل در بیانات مقام معظم رهبری پرداختند.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
عکس / سلاح جنگی در دست رهبر انقلاب هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر
نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی در مصلی امام خمینی(ره) به امامت مقام معظم رهبری برگزارگردید. تصویری از امام خامنه ای(مدظله‌العالی) هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر را ببینید. منبع: کانال سپاه پاسداران(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید. نقل قول روحانی از رهبر انقلاب: به من گفتند شما دارید کار بزرگی می‌کنید
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. (ادامه)
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است. زمان ثبت نام برای سفر اربعین مشخص شد
سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو با شرایط خاصی که امروز در آن هستیم ویژه است.(ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد. چهارشنبه عید فطر است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
عکسی از ۲ نماینده ردصلاحیت شده در دیدار مسئولان نظام با رهبری
از جمله حاضران در مراسم شب گذشته بیت رهبری، دو نماینده ردصلاحیت شده بودند.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
عکس / حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در جایگاه ویژه دیدار دیروز رهبری با مسئولان
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در دیدار دیروز کارگزاران و مسئولان کشور با رهبر انقلاب در جایگاه ویژه و در کنار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حدادعادل نشسته بود.(ادامه)
عکسی از شمخانی با دست آتل بسته در بیت رهبری /گپ و گفت با آذری جهرمی در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب
مسئولان و کارگزاران نظام عصر روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.451 seconds.