.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد... چند دهه غفلت از یک سنت انقلابی(يادداشت)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد...(ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند. کدام مواد شیمیایی خانگی سلامت مغز را هدف قرار می‌دهند؟
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند.(ادامه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. ۲ دستورکار مهم اقتصاد ایران در سال جدید(ديدگاه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: باید تمام کشور را به مردم واگذار کنیم و این واگذاری نیز به معنای رها سازی نیست بلکه به این معناست که مردم به ظرفیت‌های اقتصادی کشور اعتماد کنند و در قالب شرکت‌های تعاونی، سهامی عام و فرابورس وارد عرصه اقتصادی شوند. بابایی‌کارنامی: امور اقتصادی کشور باید به مردم واگذار شود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: باید تمام کشور را به مردم واگذار کنیم و این واگذاری نیز به معنای رها سازی نیست بلکه به این معناست که مردم به ظرفیت‌های اقتصادی کشور اعتماد کنند و در قالب شرکت‌های تعاونی، سهامی عام و فرابورس وارد عرصه اقتصادی شوند.(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند. سفر اسماعیل هنیه به تهران
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند.(ادامه)
سخنگوی کاخ سفید از عدم تغییر سیاست آمریکا پیرامون جنگ غزه علی‌رغم تصویب قطعنامه در شورای امنیت خبر داد. کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است
سخنگوی کاخ سفید از عدم تغییر سیاست آمریکا پیرامون جنگ غزه علی‌رغم تصویب قطعنامه در شورای امنیت خبر داد.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند. ۹ فروردین، آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت‌نام دیدار رمضانی با رهبر انقلاب
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد. صحت انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در مازندران تایید شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد.(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.