.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی خدا لعنت کند کسانی را که حرف‌های ما را سیاسی تحلیل می‌کنند، یا پس و پیش آن را حذف می‌کنند!
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
 دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت. عناوین روزها و شعار محوری برنامه‌های دهه فجر 1402 اعلام شد
دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت.(ادامه)
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت. شاعر افغانستانی صاحب کتاب سال ایران شد
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت.(ادامه)
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دادستان اسبق کل کشور و نماینده پیشین ولی‌فقیه در کاشان را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی، فرزند ایشان تسلیت گفت. حسن روحانی پیام صادر کرد
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دادستان اسبق کل کشور و نماینده پیشین ولی‌فقیه در کاشان را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی، فرزند ایشان تسلیت گفت.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
حسینی‌مونس گفت: مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است. ماهواره سیمرغ تاکنون ۳ ماهواره را با موفقیت در مدار قرار داده است
حسینی‌مونس گفت: مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است.(ادامه)
از روز گذشته و همزمان با پایان مهلت قانونی اعتراض نامزدهای احرازصلاحیت‌نشده مجلس خبرگان، شورای نگهبان بررسی اعتراض‌ها را آغاز کرده است. آغاز بررسی اعتراض داوطلبان ردصلاحیت‌شده خبرگان/ پرونده روحانی بسته شد
از روز گذشته و همزمان با پایان مهلت قانونی اعتراض نامزدهای احرازصلاحیت‌نشده مجلس خبرگان، شورای نگهبان بررسی اعتراض‌ها را آغاز کرده است.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
آیت‌الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت. آیت‌الله نمازی درگذشت
آیت‌الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه .... آیا انتخابات خبرگان رهبری در حوزه‌های با یک کاندیدا برگزار می‌شود؟
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود. بازخوانی عملیات کمونیست‌ها برای تصرف آمل/ «اسب تروا» رمز "شهاب" برای تصرف شهر!
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
تعداد پنج نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. تائید صلاحیت 5 کاندیدا برای 4 کرسی استان مازندران در مجلس خبرگان+ اسامی
تعداد پنج نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک .... ازبازی دوسر باخت امریکا درجنگ غزه تاابن الوقت های غربزده داخلی / دوازده بند از سیاهه جنایات امریکا در نقش پادوی صهیونیستها
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک ....(ادامه)
خبرهای ضد و نقیضی درباره رد صلاحیت حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شده است. روحانی ردصلاحیت شد؟
خبرهای ضد و نقیضی درباره رد صلاحیت حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند نتایج بررسی داوطلبان مجلس خبرگان فردا اعلام می‌شود
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رسانه پیش برنده اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در انتخابات است. تحقق اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در عرصه انتخابات با ورود رسانه ها
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رسانه پیش برنده اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در انتخابات است.(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد. یمن: اسرائیل به زودی پاسخ جنایاتش را می‌گیرد
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد.(ادامه)
روزنامه تایمزاسرائیل با اشاره به تاکید بر اینکه «رویای صلح با فلسطینی‌ها و ایجاد یک کشور مستقل در کنار اسرائیل در دوران نتانیاهو امکان‌پذیر نیست»، وی را «رهبری شکست‌خورده» توصیف کرد که مسبب بحران‌های فعلی تل‌آویو است. تایمز اسرائیل: نتانیاهو قادر به ترمیم ویرانی‌های خود نیست
روزنامه تایمزاسرائیل با اشاره به تاکید بر اینکه «رویای صلح با فلسطینی‌ها و ایجاد یک کشور مستقل در کنار اسرائیل در دوران نتانیاهو امکان‌پذیر نیست»، وی را «رهبری شکست‌خورده» توصیف کرد که مسبب بحران‌های فعلی تل‌آویو است.(ادامه)
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، درگیری و تنش بین یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به سطح کم سابقه‌ای رسیده است. حمله وزیر جنگ اسرائیل به دفتر نخست وزیر این رژیم
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، درگیری و تنش بین یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به سطح کم سابقه‌ای رسیده است.(ادامه)
پایگاه خبری صهیونیستی والا خبر داد: در پی افزایش تنش میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ قصد داشت با احضار نیروی یگان گولانی به دفتر نتانیاهو حمله کند. تنش در کابینه اسرائیل تا مرز کتک‌کاری
پایگاه خبری صهیونیستی والا خبر داد: در پی افزایش تنش میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ قصد داشت با احضار نیروی یگان گولانی به دفتر نتانیاهو حمله کند.(ادامه)
ویدِیو/ انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد به رهبری
مرحوم هاشمی رفسنجانی در ویدیویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند./منبع: چند ثانیه (ادامه)
شمال نیوز : وی درباره میزان احتمال تغییر وضعیت صلاحیت افراد، گفت: اولویت ما در شورای نگهبان بررسی شکایات افرادی است که صلاحیت آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است .... تعدادی از عدم تاییدها و عدم احرازها به «تأیید» تبدیل شده‌اند
شمال نیوز : وی درباره میزان احتمال تغییر وضعیت صلاحیت افراد، گفت: اولویت ما در شورای نگهبان بررسی شکایات افرادی است که صلاحیت آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است ....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 565 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.