.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزییات و مبلغ عیدی بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزییات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.(ادامه)
 رنگ کرونایی سه شهرستان دیگر مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته قرمز شد و اکنون پنح شهرستان استان در وضعیت فوق العاده خطرناک کرونایی قرار دارند.

پنج شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت
رنگ کرونایی سه شهرستان دیگر مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته قرمز شد و اکنون پنح شهرستان استان در وضعیت فوق العاده خطرناک کرونایی قرار دارند. (ادامه)
افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران
۲ شهرستان مازندران در تازه‌ترین بروزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت در وضعیت قرمز و ۱۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند.(ادامه)
شمار بستری‌‌های کرونا در مازندران به مرز ۶۰۰ نفر رسید/ فوت 5 بیمار کرونایی
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۹۵ نفر رسید که از این تعداد ۹۷ نفر بدحال هستند.(ادامه)
واکسیناسیون ۹۹ درصدی دانش آموزان مازندرانی
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت:۹۹ درصد دانش آموزان استان تاکنون دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد. اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در مازندران
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود. مدارس در شهرهای نارنجی و زرد مازندران غیرحضوری شد
شمال نیوز: براساس مصوبه ستاد کرونا استان مازندران، آموزش‌ها در شهرهای نارنجی و زرد مازندران به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری خواهد بود.(ادامه)
پروانه کسب اصناف ناقض دستورالعمل‌های کرونایی مازندران باطل می‌شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت که مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در حکم قانون است و هر واحد صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات را رعایت نکند به طور حتم تعطیل موقت و پروانه کسب آن باطل خواهد شد. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین مصوبات این ستاد درباره اعمال محدودیتها در کشور را اعلام کرد. آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد/ وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین مصوبات این ستاد درباره اعمال محدودیتها در کشور را اعلام کرد.(ادامه)
 استان مازندران که از ۲۱ آبان ماه از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۷۷روز با تغییر وضعیت شهرستان‌های رامسر و سوادکوه مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد.

چراغ نارنجی کرونایی در مازندران روشن شد
استان مازندران که از ۲۱ آبان ماه از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۷۷روز با تغییر وضعیت شهرستان‌های رامسر و سوادکوه مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد. (ادامه)
شمال نیوز: پس از گذشت ۱۵ روز از آبی شدن رنگ کرونایی سراسر استان مازندران ، طبق تازه‌ترین ارزیابی سامانه ماسک بار دیگر رنگ زرد کرونایی به این استان بازگشته است. بازگشت رنگ زرد کرونایی به مازندران / روند افزایشی شیوع اومیکرون
شمال نیوز: پس از گذشت ۱۵ روز از آبی شدن رنگ کرونایی سراسر استان مازندران ، طبق تازه‌ترین ارزیابی سامانه ماسک بار دیگر رنگ زرد کرونایی به این استان بازگشته است.(ادامه)
سهمیه بنزین بهمن‌ماه امشب شارژ می‌شود
سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی برای دومین ماه زمستان، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود. (ادامه)
روزی دیگر بدون مرگ کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۴۲ نفر رسید که از این تعداد ۶۸ نفر بدحال هستند.(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
از ۴۶ ابتلای جدید کرونا در مازندران تا جان باختن ۲ بیمار دیگر
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۴۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۶۶ نفر رسید که از این تعداد ۷۰ نفر بدحال هستند.(ادامه)
گروه های خونی که کمترین و بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند
احتمال انتقال ویروس از افراد مبتلا به بیماری به افرادی که دارای گروه خونی مشابه هستند، دو تا سه برابر بیشتر است.(ادامه)
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛  رامسر، تنها منطقه زرد کرونایی مازندران است. مازندران در یک قدمی آبی شدن/رامسر تنها شهرستان زرد کرونایی مازندران
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛ رامسر، تنها منطقه زرد کرونایی مازندران است.(ادامه)
پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر برقرار می شود
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با ایجاد مرز هوایی پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر برقرار می شود.(ادامه)
دولت سیزدهم اهل اخبار صبح جمعه نیست/ خبر استعفای وزیر اقتصاد یک شوخی تلخ است/ زمان سفر رئیس جمهور به مسکو مشخص شد / ولادیمیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان دعوت کرد که به روسیه سفری داشته باشد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود، گفت: ایران در کنترل کرونا به وضعیت پایداری رسید.

محسنی بندپی : مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود، گفت: ایران در کنترل کرونا به وضعیت پایداری رسید. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی جزئیات مصوبات ستاد اقتصادی دولت که  را تشریح کرد. جزئیات مصوبه بسته ۱۰ بندی وزیر اقتصاد برای بازار سرمایه
شمال نیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی جزئیات مصوبات ستاد اقتصادی دولت که را تشریح کرد.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
اتفاقی که برای نخستین بار در دوران کرونا افتاد
بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی کشور، برای نخستین بار، تعداد شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونا به صفر رسید. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کمبود واکسن در استان نداریم، از جاماندگان خواست نسبت به تزریق آن اقدام کنند. کمبود واکسن در مازندران نداریم/ اعمال مدیریت هوشمند کرونا
شمال نیوز : سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کمبود واکسن در استان نداریم، از جاماندگان خواست نسبت به تزریق آن اقدام کنند.(ادامه)
میرکاظمی: تورم در سال آینده کاهشی خواهد بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولین وظیفه ما ایجاد فضایی امن است که همه مردم و فعالان اقتصادی در آن کار کنند و سرمایه‌ای خودشان را در میدان اقتصادی کشور وارد کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند. رئیسی: گره‌زدن اقتصاد کشور به غرب در دولت قبل همه را رنج می‌داد/ رشد اقتصادی ۸ درصدی در بودجه در نظر گرفته شده/ استقراض از بانک مرکزی خط قرمز ماست/ در اواخر دولت قبل برای ما هزینه‌ها و تعهداتی ایجاد کردند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند.(ادامه)
شمال نیوز: شهرستان‌های آبی مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت کاهش یافت. کاهش تعداد شهرستان های آبی کرونایی در استان مازندران
شمال نیوز: شهرستان‌های آبی مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت کاهش یافت.(ادامه)
۳۵ دانش آموز کرونایی در رامسر شناسایی شد/ تعطیلی ۲ مدرسه
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر از شناسایی هشت مورد مثبت و ۲۷ مورد مشکوک به کرونا طی ۱۵ روز از حضوری شدن مدارس در شهرستان خبر داد.(ادامه)
بازگشت شهر‌های قرمز کرونایی به نقشه کشور/ پایتخت در وضعیت آبی کرونا
بر اساس آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از شهر‌های کشور، اکنون ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند. (ادامه)
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، مناطق مازندران همچنان در وضعیت آبی قرار دارند؛ به‌طوری‌که سه شهرستان در وضعیت زرد و  ۱۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. مازندران روی موج آبی کرونایی/۱۹ شهرستان آبی شدند
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، مناطق مازندران همچنان در وضعیت آبی قرار دارند؛ به‌طوری‌که سه شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.