.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است. قراردادهای ۱۵ روزه کار به مازندران رسید/ اجرای نادرست قانون کار
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تعداد مناطق آبی کرونایی مازندران به ۱۴ شهرستان افزایش یافت و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی باقی ماند.

تعداد شهرستان های آبی کرونایی مازندران افزایش یافت
شمال نیوز: براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تعداد مناطق آبی کرونایی مازندران به ۱۴ شهرستان افزایش یافت و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی باقی ماند. (ادامه)
هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ چقدر است؟
نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به افزایش سهمیه حج ایران در سال آینده گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در حج سال آینده هر زائر ایرانی باید حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای حج خود در نظر بگیرد.(ادامه)
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است. آیا علائم آنفلوآنزا و کرونا شبیه به هم هستند؟
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش محسوس دما و بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همنشینی کرونا و آنفلوانزا شمار مبتلایان به بیماری‌های تنفسی را زیر سایه رنگ بندی زرد و آبی در مازندران جهشی کرده است. واکسن گریزی مازنی ها در جدال زرد و آبی / کرونا به مدرسه آمد
شمال نیوز : کاهش محسوس دما و بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همنشینی کرونا و آنفلوانزا شمار مبتلایان به بیماری‌های تنفسی را زیر سایه رنگ بندی زرد و آبی در مازندران جهشی کرده است.(ادامه)
قدرت گرفتن آرام کرونا در مازندران
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
یارانه مهر 1401 واریز شد
در مهر 1401 نیز، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است. یارانه نقدی ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت. رئیسی: علت خشم دشمنان، بی اثر بودن تحریم ها و پیشرفت کشور است
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت.(ادامه)
به تازگی و در تمامی پروازهای داخلی و خارجی سرو آبنبات ممنوع شده و دیگر شما شاهد پذیرایی با آبنبات در هنگام پرواز نیستید. چرا سرو «آبنبات» در هواپیما ممنوع شد؟
به تازگی و در تمامی پروازهای داخلی و خارجی سرو آبنبات ممنوع شده و دیگر شما شاهد پذیرایی با آبنبات در هنگام پرواز نیستید.(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
«فروشگاه‌های خالی» کابوس جدید انگلیس
مقامات انگلیسی هشدار دادند تورم افسارگسیخته در این کشور موجب خالی شدن فروشگاه‌ها خواهد شد.(ادامه)
نقشه کرونایی مازندران زرد شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت رنگ بندی ۲۱ شهرستان استان را زرد اعلام کرد و گفت: وضعیت کرونایی شهرستان بابل آبی است.(ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند. محو شدن رنگ قرمز از نقشه کرونایی مازندران
هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.(ادامه)
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری شایعه گرانی و کمبود بنزین را شدیدا تکذیب کرد. تکذیب شایعه گرانی و کمبود بنزین استان مازندران
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری شایعه گرانی و کمبود بنزین را شدیدا تکذیب کرد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. تعداد شهرستان های قرمز مازندران از چهار شهرستان هفته گذشته به سه شهرستان کاهش یافت. هم اکنون شهرستان های گلوگاه ، سوادکوه شمالی و چالوس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. کاهش رنگ قرمز کرونایی در مازندران
بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. تعداد شهرستان های قرمز مازندران از چهار شهرستان هفته گذشته به سه شهرستان کاهش یافت. هم اکنون شهرستان های گلوگاه ، سوادکوه شمالی و چالوس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.(ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران ۱۵ درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود. اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران ۱۵ درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود.(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
یارانه مردادماه کی واریز می‌شود؟
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که مبالغ کسر شده به دلیل بازپرداخت وام کرونای سال ۱۳۹۹ بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در کشورمان از ۵۷ به ۱۲۰ شهر افزایش یافت. جدیدترین نقشه رنگ‌بندی کرونا / شرایط هیچ شهر مازندران عادی نیست !
شمال نیوز: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در کشورمان از ۵۷ به ۱۲۰ شهر افزایش یافت.(ادامه)
محو شدن رنگ آبی از نقشه کرونایی مازندارن
رنگ آبی کرونایی از مازندران رخت بر بست و ۸ شهرستان قرمز شده اند(ادامه)
زمان رسیدن به قله موج هفتم کرونا
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با وضعیت موج هفتم کرونا و پیش بینی موارد ابتلا و بستری های ناشی از شیوع زیرسویه BA۵ در کشور توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی گفت: هشت شهر استان در وضعیت قرمز به سر می برند. ۸ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی است
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی گفت: هشت شهر استان در وضعیت قرمز به سر می برند.(ادامه)
مازندران وارد پیک هفتم کرونا شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ورود استان به پیک هفتم کرونا خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.