.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احتمال مرگ ۲ میلیون نفر و ابتلای ۲۴۰ میلیون نفر به کرونا در آمریکا
مقامات آمریکایی «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها» (C.D.C) و کارشناسان اپیدمی از دانشگاه‌های سراسر جهان از ماه گذشته مشغول بررسی سناریو‌های مختلفی هستند که پس از شیوع کرونا رخ می‌دهند. در واقع مهم‌ترین پرسش‌ها این‌ است که اگر ویروس کرونا در ایالات متحده شایع شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ چند نفر ممکن است بمیرند؟ چه تعداد آلوده هستند و نیاز به بستری دارند؟ (ادامه)
پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای مبارزه با کرونا به میدان آمدند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس برحسب تکلیف الهی برای مقابله با کرونا به میدان آمدند و کمک های زیادی به مردم اهداء کردند.(ادامه)
فرماندهی سپاه شهرستان آمل در جریان وقایع بهمن ماه سال ۶۰ و فرماندهی سپاه کرمانشاه در زمان عملیات مرصاد از جمله سوابق سردار شعبانی است. سردار ناصر شعبانی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت
فرماندهی سپاه شهرستان آمل در جریان وقایع بهمن ماه سال ۶۰ و فرماندهی سپاه کرمانشاه در زمان عملیات مرصاد از جمله سوابق سردار شعبانی است.(ادامه)
نماز جمعه این هفته هم در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ اعلام کرد این هفته نماز جمعه در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.(ادامه)
۶ توصیه تغذیه‌ای به بیماران تنفسی
یکی از گروه‌های در معرض خطر و آسیب‌پذیر در برابر کرونا ویروس جدید، بیماران تنفسی هستند. این بیماران علاوه بر اینکه باید بیشتر مراقب سلامت‌شان باشد، بهتر است که یکسری نکات را در تغذیه‌شان رعایت کنند.(ادامه)
خوردن مرغ‌های طعم دار تا اطلاع بعدی ممنوع
مردم از خوردن مرغ‌های فله طعم دار تا اطلاع بعدی خودداری کنند.(ادامه)
دانشکده بهداشت و مؤسسه ملی تحقیقات سلامت راهنمای چگونگی استفاده از انواع گوشت و جلوگیری از آلوده شدن به کرونا را منتشر کرد. چگونه «گوشت» را از آلوده شدن به کرونا حفظ کنیم؟
دانشکده بهداشت و مؤسسه ملی تحقیقات سلامت راهنمای چگونگی استفاده از انواع گوشت و جلوگیری از آلوده شدن به کرونا را منتشر کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات: 3 مرکز مهم پخش ویروس کرونا بیمارستان ها، پمپ بنزین ها وسوپرمارکت ها هستند
وزیر ارتباطات 3 مرکز مهم ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد. (ادامه)
اگر می خواهید در محیط کار کرونا نگیرید، بخوانید
در محیط کار حتما از دستکش لاتکس استفاده کنید و هرگز صورت خود و بویژه چشم‌ها و بینی را لمس نکنید.(ادامه)
در سومین هفته مبارزه فراگیر با بیماری کرونا در ایران، برخی استان‌ها کاهش ساعت کاری ادارات را ادامه می دهند و برخی دیگر، آن را به شرایط عادی باز می گردانند. جدول ساعت کاری ادارات سراسر کشور در هفته سوم اسفند به تفکیک استان ها
در سومین هفته مبارزه فراگیر با بیماری کرونا در ایران، برخی استان‌ها کاهش ساعت کاری ادارات را ادامه می دهند و برخی دیگر، آن را به شرایط عادی باز می گردانند. (ادامه)
شرط تعویق ۳ماهه اقساط وام‌های بانکی چیست؟
تعویق ۳ماهه سررسید اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه و افراد خاص مشروط به آن است که بدهی آن‌ها تا تاریخ ۰۱‏/۱۰‏/۱۳۹۸ در طبقه جاری قرار داشته باشد.(ادامه)
سوال مهم و شایع درباره بیماری کرونا
یک پزشک فوق تخصص ریه و یک روانپزشک، به بررسی ابعاد مختلف جسمی و روانی همه‌گیری کرونا پراخته‌اند. آنها به هشت سوال مهم درباره کرونا پاسخ‌ داده‌اند و به مسائلی پرداخته‌اند که تاکنون در بحران کرونا کمتر به آنها اشاره شده است.(ادامه)
امکان کاهش تعداد کارکنان تا یک سوم
با تصمیم ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا، دستگاه‌های اجرایی و ادارات مازندران می‌توانند تعداد کارکنان حاضر خود را تا یک سوم کاهش دهند.(ادامه)
13 توصیه کاربردی برای این که "کرونا" وارد خانه هایمان نشود
"در خانه بمانید" ؛ این توصیه ای حیاتی برای در امان ماندن از کروناست چرا که خانه امن ترین جا در برابر این ویروس مرگبار است. اما چه کنیم که کرونا وارد خانه هایمان نشود؟(ادامه)

رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشاغلی همچون نانوایی که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارد، بسیار ضروری است. نانوایی ها چگونه از کرونا مصون خواهند بود
رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشاغلی همچون نانوایی که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارد، بسیار ضروری است.(ادامه)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است فردای انتخابات چه باید کرد؟(يادداشت)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است(ادامه)
استاندار گیلان افزایش میزان تولید ماسک و عرضه به بازار را جوابگوی نیاز بیماران، پزشکان و پرستاران عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با حفظ آرامش، توصه های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.
مردم از سفر به گیلان خودداری کنند/ مقرر شد که کارکنان اداره ها شیفت بندی شوند
استاندار گیلان افزایش میزان تولید ماسک و عرضه به بازار را جوابگوی نیاز بیماران، پزشکان و پرستاران عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با حفظ آرامش، توصه های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند. (ادامه)
استاندار گیلان: ۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته اند
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه همه توان خود را برای مقابله با کرونا ویروس به کار گرفته‌ایم، گفت: دو مورد جدید ابتلای قطعی به کروناویروس در استان گزارش‌ شده و دو نفر دیگری که پیش‌تر بستری بودند، پس از مداوا در بیمارستان و بهبودی، به خانه بازگشته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : واعظی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه پرداخت یارانه ها گفت: این موضوع مهمی است مساله یارانه این طور است که ما تلاشمان این دوره بر این بود که اگر بنزین افزایش می یابد هر چه قدر افزایش یابد منابعی که می ماند بیشتر بین نیازمندان توزیع شود..... واعظی : با پیشنهاد مجلس درباره پرداخت یارانه مخالفیم
شمال نیوز : واعظی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه پرداخت یارانه ها گفت: این موضوع مهمی است مساله یارانه این طور است که ما تلاشمان این دوره بر این بود که اگر بنزین افزایش می یابد هر چه قدر افزایش یابد منابعی که می ماند بیشتر بین نیازمندان توزیع شود.....(ادامه)
نشست اضطراری AFC برای مبارزه با کرونا
AFC تمامی اعضای کلیدی، سهامداران، فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها، باشگاه ها و سازمان های تبلیغاتی لیگ قهرمانان آسیا حاضر در منطقه شرق را برای راه کار مبارزه با ویروس کرونا، به جلسه اضطراری دعوت کرد.(ادامه)

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که بیمارستان‌های خاصی در همه استان‌ها برای پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است. کرونا وارد ایران هم خواهد شد، اما نباید درباره آن بزرگنمایی کنیم / تاکنون ۶ مورد مشکوک به این بیماری دیده شده که نتیجه آزمایش همه آنها منفی بوده / بیمارستان‌های خاصی برای مبتلایان احتمالی به کرونا در نظر گرفته شده / کلیپ های منتشرشده صحت ندارد / اینکه گفته شده کرونا به همسایگی ایران رسیده، درست نیست؛ این ویروس در منطقه ما فقط در امارات مشاهده شده(خبر)
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که بیمارستان‌های خاصی در همه استان‌ها برای پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 18 19 20 21 22 23

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.