.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۴ به ۱۵ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۱۴ به ۳۵ شهر افزایش یافت. با نگاه به جداول به خوبی مشخص می شود که تها 5 شهر مازندران وضعیت عادی دارند . افزایش شمار شهرهای قرمز کرونایی / فقط وضعیت 5 شهر مازندران عادی است
شمال نیوز : بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۴ به ۱۵ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۱۴ به ۳۵ شهر افزایش یافت. با نگاه به جداول به خوبی مشخص می شود که تها 5 شهر مازندران وضعیت عادی دارند .(ادامه)
کامبک کرونا با بازگشت رنگ قرمز به مازندران
شهرستان رامسر بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت به زنگ قرمز کرونایی درآمد.(ادامه)
جریمه ۱میلیون تومانی تردد برای واکسن نزده‌ها
جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از اعمال جریمه یک میلیون تومانی تردد برای مالکان خودروهایی خبر داد که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند.(ادامه)
بازگشت مصوبات سخت گیرانه کرونایی به مازندران
ستاد مقابله با کرونا در مازندران برخی مصوباتی که در اوج شیوع کرونا در استان اجرا می‌شد را دوباره الزامی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران که از ۹ اریبهشت از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۸۰روز با تغییر وضعیت شهرستان‌ کلاردشت مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد.

بازگشت رنگ نارنجی کرونایی به مازندران / سه رقمی شدن آمار بستری شدگان
شمال نیوز : استان مازندران که از ۹ اریبهشت از وضعیت نارنجی خارج شده بود، اکنون پس از گذشت ۸۰روز با تغییر وضعیت شهرستان‌ کلاردشت مجددا وارد وضعیت پرخطر کرونایی شد. (ادامه)
تغییر معنادار نقشه کرونایی مازندران
۹ شهرستان مازندران بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت به زنگ زرد کرونایی درآمدند.(ادامه)
خیز نامحسوس کرونا در مازندران
۶ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.(ادامه)
زمان پیش ثبت نام اربعین ۱۴۰۱ اعلام شد
پیش‌ثبت‌نام متقاضیان تشرف به اربعین سال جاری از ۱۰ تیرماه جاری از طریق سامانه سماح آغاز می‌شود. البته پیش‌ثبت‌نام به معنای اعزام قطعی به عراق در ایام اربعین نیست. (ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین تیر ماه ۱۴۰۱
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود. (ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
یارانه‌ ۳۰۰ هزار تومانی خرداد قابل برداشت شد
مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه‌بگیران واریز شده بود قابل برداشت شد.(ادامه)
نفس‌های سخت کرونا در مازندران
۱۹ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
پنج نکته مهم درباره ماجرای کرونا در ایران
ایران با وجود تحریم توانسته عملکرد بهتری در مهار بیماری کرونا نسبت به کشورهای غربی خصوصا آمریکا داشته باشد اما چند نکته مهم در خصوص این عملکرد حائز اهمیت است.(ادامه)
گسترش رنگ آبی کرونایی در نقشه مازندران
۱۹ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۴ گروه را در اولویت تزریق دوز چهارم واکسن کرونا اعلام کرد. گروه‌های در اولویت برای دوز چهارم واکسن کرونا
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۴ گروه را در اولویت تزریق دوز چهارم واکسن کرونا اعلام کرد.(ادامه)
مازندران در جاده آرامش کرونا
۱۲ شهر مازندران بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی همچنان به رنگ آبی کرونایی هستند.(ادامه)
واریز مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به متقاضی بازبینی
مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک بندی و قطع یارانه اردیبهشت ۱۴۰۱ واریز شد. (ادامه)
شمال نیوز : ۱۲ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند. مازندران آبی تر شد / هنوز ده شهرستان زرد است
شمال نیوز : ۱۲ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
رنگ آبی کرونایی مازندران پُر رنگ‌تر شد
۱۲ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
واریز یارانه کمک معیشتی به حساب جاماندگان
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه تکمیلی کمک معیشتی مرحله ۱۳۵ به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی دهک‌بندی و قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ واریز شد.(ادامه)
مازندران همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی
بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت مازندران همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد.(ادامه)
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. جزئیات جدید از واریز یارانه‌ حمایتی برای ۷۲ میلیون نفر ایرانی | این دو یارانه دیگر پرداخت نمی‌شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
رنگ باختن کرونا در مازندران
مازندران بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی کشور همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد.(ادامه)
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود. تجمعات غیرقانونی اخراج همکاران فرهنگی را به‌دنبال دارد
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود.(ادامه)
زنگ «سپاس معلم» در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ سپاس معلم به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم و با حضور مسئولان استانی در مناطق مختلف استان از جمله دبیرستان شاهد دختران ناحیه یک ساری نواخته شد.(ادامه)
۶ روز متوالی بدون فوتی کرونایی در مازندران
تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۶ بیمار کرونایی جدید، به ۱۴۱ نفر رسید که از این تعداد ۴۰ نفر بدحال هستند.(ادامه)
شمال نیوز: هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند خروج مازندران از وضعیت قرمز و نارنجی / 4 شهر آبی شدند
شمال نیوز: هیچکدام از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند(ادامه)
محو رنگ قرمز از نقشه کرونایی مازندران
هیچ یک از مناطق مازندران بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور در وضعیت قرمز قرار ندارند.(ادامه)
کارت‌های سوخت امشب شارژ می‌شوند
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.