.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ربیعی: هر کسی در آمریکا روی کار بیاید، به راحتی سیاست‌های ترامپ را کنار نخواهد گذاشت / برخی به دلایل سیاسی حتی از به کار بردن کلمه «تحریم» نیز گریزانند؛ فکر می‌کنند سخن گفتن از وجود جنگ اقتصادی، یعنی تایید دولت / گویی «تحریم» قرار است اسم رمز یک جناح علیه جناحی دیگر باشد....(خبر)
(ادامه)
خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان از زبان ربیعی
سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و اعمال افزایش حقوق ها از مهر ماه خبر داد.(ادامه)
ربیعی: کار خرید ۹ میلیون دز واکسن آنفولانزا انجام شده است
سخنگوی دولت گفت: ما برگزاری جلسات سران قوا را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که حتما از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با بیان اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست، ‌گفت: در تصمیم گیری‌ها باید هم مراقبت از جان فرزندان در صدر اولویت‌ها قرار دهیم و هم امر آموزش تعطیل نشود ....(خبر)
(ادامه)
عکس: سخنگوی دولت در هیات عزاداری
علی ربیعی این عکس را منتشر کرد.(ادامه)
قدردانی رئیس جمهور از خانواده شهید دکتر ربیعی
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از خانواده شهید دکتر مظفر ربیعی قدردانی کرد.(ادامه)
عکس/ اولین تصویرِ ربیعی بعد از رهایی از کرونا
علی ربیعی سخنگوی دولت پس از سپری کردن دوران نقاهت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، بار دیگر در جمع دولتمردان حاضر شد.(ادامه)
سخنگوی دولت در واکنش به پیشنهاد پوتین برای برگزاری اجلاس ویدیویی سران ۵+۱ گفت: ما متوجه حسن نیت آقای پوتین برای کاهش تنش‌ها هستیم، ولی در عین حال بعید می‌دانیم که چنین نشستی در فقدان هرگونه نیات صادقانه از طرف دولت آمریکا موثر باشد و دیدگاه جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است ....(خبر)
(ادامه)
ورود پرندگان مهاجر عبوری به تالاب میانکاله/ شکار ممنوع!
مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: خوتکاها از دسته‌های نخست پرندگان مهاجر هستند که وارد تالاب میانکاله شدند.(ادامه)
سخنگوی دولت از قطعی شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در تاریخ ۲۱ شهریورماه خبر داد.


انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی
سخنگوی دولت از قطعی شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در تاریخ ۲۱ شهریورماه خبر داد. (ادامه)
ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود
سخنگوی دولت از قطعی شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در تاریخ ۲۱ شهیورماه خبر داد.(ادامه)
وعده جدید ربیعی برای کارگران
با گذشت ۴.۵ ماه از سال و حدود دو ماه از نامه وزیر کار به دولت درباره افزایش حق مسکن کارگران، گفته می‌شود این ردیف مزدی قرار است پیش از پایان یافتن مرداد ماه در دولت تصویب شود.(ادامه)
جلسه هفتگی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به دلیل ابتلای وی به کرونا این هفته برگزار نمی شود.
علی ربیعی سخنگوی دولت هم کرونا گرفت
جلسه هفتگی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به دلیل ابتلای وی به کرونا این هفته برگزار نمی شود. (ادامه)
ربیعی سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد
تست کرونای سخنگوی دولت مثبت اعلام شد.(ادامه)

برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است. علت مرگ مریم رجوی چیست؟/ کرونا یا توطئه درون گروهی!
برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : برخی نمایندگان مجلس دهم که یا رد صلاحیت شده و یا نتوانستند آراء مردم را برای حضور دوباره در پارلمان جلب کنند حالا در دولت مسئولیت‌های جدید می‌گیرند در حالی که انتظار می‌رفت بعد از پایان مجلس پاسخگوی عملکرد خود باشند.... نمایندگان بازمانده از مجلس یازدهم و یک علاقه قدیمی در مجلس برای نفتی شدن
شمال نیوز : برخی نمایندگان مجلس دهم که یا رد صلاحیت شده و یا نتوانستند آراء مردم را برای حضور دوباره در پارلمان جلب کنند حالا در دولت مسئولیت‌های جدید می‌گیرند در حالی که انتظار می‌رفت بعد از پایان مجلس پاسخگوی عملکرد خود باشند....(ادامه)
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ... سهمیه بنزین نوروزی کجا رفت؟!
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ...(ادامه)

آثار شلیک تیر با سلاح شکاری ساچمه ای بر بدن این گونه تحت حفاظت در جنگل های استان مازندران مشاهده شد، مرگ یک قلاده خرس قهوه‌ای در مازندران
آثار شلیک تیر با سلاح شکاری ساچمه ای بر بدن این گونه تحت حفاظت در جنگل های استان مازندران مشاهده شد،(ادامه)
بازگشت بازیکنان کرونایی سپاهان به تمرینات
امید نورافکن و رضا میرزایی با پایان دوران قرنطینه به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شوند.(ادامه)
واکنش دولت به خبر تهدید شدن وزیر بهداشت به برکناری
علی ربیعی به سوالی درباره خبر تهدید شدن سعید نمکی به برکناری از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی می‌گوید: «در پایان هر دوره مجلس با این مشکل مواجه هستیم که برخی نمایندگان شهر‌ها و شهرستان‌ها که با رأی مردم همان مناطق به مجلس راه پیدا کردند به ماندگاری در تهران و اخذ مسئولیت‌های مهم در پایتخت .... نمایندگان مجلس دهمی‌ ؛ به شهرهای‌تان برگردید و لابی شغلی نکنید !
شمال نیوز : وی می‌گوید: «در پایان هر دوره مجلس با این مشکل مواجه هستیم که برخی نمایندگان شهر‌ها و شهرستان‌ها که با رأی مردم همان مناطق به مجلس راه پیدا کردند به ماندگاری در تهران و اخذ مسئولیت‌های مهم در پایتخت ....(ادامه)
ضیافت دولتی برای یارگیری از برخی منتخبان مجلس جدید
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: صاحبخانه‌ها قراردادهای اجاره را باید تا 2 ماه دیگر با شرایط قبل تمدید کنند. صاحبخانه‌ها قراردادهای اجاره را باید تا 2 ماه تمدید کنند
شمال نیوز: سخنگوی دولت درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: صاحبخانه‌ها قراردادهای اجاره را باید تا 2 ماه دیگر با شرایط قبل تمدید کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی چگونه هزینه می شود ؟/ ربیعی پاسخ داد
(ادامه)
شمال نیوز : بی‌توجهی به اهمیت مسأله شیوع کرونا و تصمیمات قاطع برای جلوگیری از آن را می‌توان در صحبت‌های رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از عید مشاهده کرد.... روحانی چگونه زمان طلایی مهار کرونا را از دست داد ؟
شمال نیوز : بی‌توجهی به اهمیت مسأله شیوع کرونا و تصمیمات قاطع برای جلوگیری از آن را می‌توان در صحبت‌های رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از عید مشاهده کرد....(ادامه)
سخنگوی دولت با بیان اینکه کرونا به اقتصاد دنیا شوک وارد کرده است، افزود: بیماری کرونا به اقتصاد جهانی دو تریلیون دلار خسارت وارد کرده است و بر اساس آمارهای منتشر شده کرونا در مرحله اول ۲۵ میلیون نفر در جهان را بیکار می‌کند. کرونا مصرف روزانه بنزین را ۴۸ میلیون لیترکاهش داد/ ۲۵ میلیون نفر بیکار شدند
سخنگوی دولت با بیان اینکه کرونا به اقتصاد دنیا شوک وارد کرده است، افزود: بیماری کرونا به اقتصاد جهانی دو تریلیون دلار خسارت وارد کرده است و بر اساس آمارهای منتشر شده کرونا در مرحله اول ۲۵ میلیون نفر در جهان را بیکار می‌کند.(ادامه)
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند. اسامی ۷۴ دکتر و پرستار که کرونایی شهید شدند / آمار کل ایران
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند.(ادامه)

دکتر حمیدرضا داودی داروساز اهل بابل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. درگذشت هفتمین پزشک بابلی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا
دکتر حمیدرضا داودی داروساز اهل بابل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
لیست مشاغل شامل تسهیلات دولتی در بحران کرونا
سخنگوی دولت گفت: در آغاز سال جدید جهان با بیماری کووید-۱۹ مواجه شده است ولی در ایران این چالش با تحریم و کرونا متحد شده است؛ ما باید اتحاد تحریم و کرونا را بشکنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.