.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واحدهای تولیدی در گلستان سرایداری شده اند
(ادامه)
ممنوعیت شکار پرندگان در مازندران
(ادامه)
کمبود نقدینگی در بنگاه های اقتصادی گلستان
(ادامه)
آقای لاریجانی رفت خدمت حضرت آقا، چیزی که بعد خودش برای من نقل کرد، ایشان از پیش آقا برگشت و فوری با من تماس گرفت که یک مسئله ای هست و بیا این جا باهات صحبت دارم. وقتی رفتم گفت این هایی که می گویم را شما به آقای احمدی نژاد نگو چون احتمال دارد... ناگفته های کردان منتشر شد
آقای لاریجانی رفت خدمت حضرت آقا، چیزی که بعد خودش برای من نقل کرد، ایشان از پیش آقا برگشت و فوری با من تماس گرفت که یک مسئله ای هست و بیا این جا باهات صحبت دارم. وقتی رفتم گفت این هایی که می گویم را شما به آقای احمدی نژاد نگو چون احتمال دارد...(ادامه)
شناسایی 270 گونه با ارزش بومی در زیستگاه های مازندران
(ادامه)
میر حسین موسوی هفته آینده به گلستان می رود
(ادامه)
رئیس ستاد مرکزی انتخابات مهندس میرحسین موسوی از انتخاب تعدادی از روسای ستادهای استانی انتخابات مهندس موسوی خبر داد. 
انتصاب روسای ستادهای میر حسین در شمال کشور
رئیس ستاد مرکزی انتخابات مهندس میرحسین موسوی از انتخاب تعدادی از روسای ستادهای استانی انتخابات مهندس موسوی خبر داد. (ادامه)
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است.
ربیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور شد
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است. (ادامه)
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ... با اصلاح طلبان مازندران قوم و خويشي ندارم
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ...(ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
لیست ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در گرگان
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در استان گلستان :حوزه شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نيازمند افراد متخصص، عملگرا، با تجربه و كارآمد است. اصغر نقوی در گفتگو با خبر نگار شمال نیوز در گرگان گفت:اختيارات و وظايف شوراها، تخصصي است و ساختار تشكيلاتي آنها طوري است كه بايد افراد متخصص به آن راه يابند. (ادامه)
قبلي 1 ... 27 28 29 30 31 32

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.