.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)
رحمانی‌فضلی‌ برای‌ وزارت‌ کشور‌ منتفي شد
(ادامه)
آخرین تغییرات در لیست کابینه یازدهم
(ادامه)
شمال نیوز: آخرین خبرها حاکی از قطعی شدن گزینه های وزارت علوم، دادگستری و کشور و دفاع برای کابینه دولت تدبیر و امید دارد. عضو سابق شورای نگهبان نامزد وزارت دادگستری/ میلی منفرد گزینه نهایی وزارت علوم دولت روحانی(خبر)
شمال نیوز: آخرین خبرها حاکی از قطعی شدن گزینه های وزارت علوم، دادگستری و کشور و دفاع برای کابینه دولت تدبیر و امید دارد.(ادامه)
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند.
کابینه پیشنهادی دولت یازدهم را بیشتر بشناسید
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند. (ادامه)
به رغم انتشار لیست‌های مختلف به ویژه در یکی دو روز اخیر توسط سایت‌های خبری و برخی رسانه‌ها که افراد متعددی را برای عضویت در کابینه و در دست گرفتن مسئولیت های مهم وزارتی مطرح می کنند یک منبع آگاه گفت: جزء چند نفر اصلی که تقریبا وضعیت ... اسامی 33 عضو احتمالی کابینه دولت تدبیر و امید
به رغم انتشار لیست‌های مختلف به ویژه در یکی دو روز اخیر توسط سایت‌های خبری و برخی رسانه‌ها که افراد متعددی را برای عضویت در کابینه و در دست گرفتن مسئولیت های مهم وزارتی مطرح می کنند یک منبع آگاه گفت: جزء چند نفر اصلی که تقریبا وضعیت ...(ادامه)
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند. اعضای کابینه روحانی مشخص شدند+اسامی
شمال نیوز: منابع نزدیک به رئیس جمهور منتخب، اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت یازدهم را به این ترتیب اعلام کرده اند.(ادامه)
آخرین‌گمانه‌زنی‌ها‌ی‌اعضای‌کابینه‌یازدهم
شمال نيوز: در کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور یازدهم که گفته می‌شود، لیست کابینه پیشنهادی وی در این روز تقدیم مجلس خواهد شد تقریبا نیمی از افرادی که روحانی را در دولت یازدهم همراهی می‌کنند، مشخص شد.(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
معاون اولی عارف منتفی شد
تیمی از نزدیکان و حامیان حسن روحانی مأموریت یافته‌اند درباره گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد دولت یازدهم و نحوه اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای به بحث و بررسی بپردازند. (ادامه)
شمال نيوز: این اسامی پس از بررسی وپالایش بالغ بر۱۵۰نفراز افراد پیشنهاد شده از سوی شخصیت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی به رئیس جمهور منتخب تهیه شده است که درنهایت شخص دکترحسن روحانی هستند که می توانند نسبت به ... آخرین اسامی پیشنهادشده به روحانی برای تشکیل کابینه
شمال نيوز: این اسامی پس از بررسی وپالایش بالغ بر۱۵۰نفراز افراد پیشنهاد شده از سوی شخصیت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی به رئیس جمهور منتخب تهیه شده است که درنهایت شخص دکترحسن روحانی هستند که می توانند نسبت به ...(ادامه)
آخرین خبرها از کابینه روحانی
(ادامه)
روحانی را هنگام ورود به صحن بهارستان محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، علی ربیعی، محمدجواد ظریف، حسام‌الدین آشنا، اکبر ترکان، سیدمحمود علوی، محمدرضا نعمت‌زاده، زمانی‌نیا، علی عسگری، مرتضی بانک، فروزنده، محمود واعظی، محمد شریعتمداری، محمدرضا صادق، اسحاق جهانگیری‌، محمد نهاوندیان و حجت‌الاسلام یونسی ‌همراهی می‌کردند. در ادامه کارنامه و گذشته این افراد مورد بررسی قرار می گیرد. اين18نفرکابینه دولت یازدهم راتشکیل میدهند
روحانی را هنگام ورود به صحن بهارستان محمدباقر نوبخت، حسین فریدون، علی ربیعی، محمدجواد ظریف، حسام‌الدین آشنا، اکبر ترکان، سیدمحمود علوی، محمدرضا نعمت‌زاده، زمانی‌نیا، علی عسگری، مرتضی بانک، فروزنده، محمود واعظی، محمد شریعتمداری، محمدرضا صادق، اسحاق جهانگیری‌، محمد نهاوندیان و حجت‌الاسلام یونسی ‌همراهی می‌کردند. در ادامه کارنامه و گذشته این افراد مورد بررسی قرار می گیرد.(ادامه)
مستقل شدن بودجه شهرداری های مناطق
(ادامه)
در همایش سپاس ستاد انتخاباتی روحانی كه با حضور نزدیک به 800 نفر در آمل برگزار شد معاون سیاسی انتخاباتی دکترحسن روحانی رئیس جمهور منتخب گفت : روحانی برای اضافه کردن به قفل‌های کشور نیامده است بلکه می‌خواهد از قفل‌های کشور زنگ‌زدایی کند. آنچه در همایش حاميان روحانی در آمل گذشت
در همایش سپاس ستاد انتخاباتی روحانی كه با حضور نزدیک به 800 نفر در آمل برگزار شد معاون سیاسی انتخاباتی دکترحسن روحانی رئیس جمهور منتخب گفت : روحانی برای اضافه کردن به قفل‌های کشور نیامده است بلکه می‌خواهد از قفل‌های کشور زنگ‌زدایی کند.(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس پیش بینی های انجام شده جمعی از اعضای ستادهای انتخاباتی روحانی از استان های گیلان، گلستان و مازندران در این مجموعه حضور خواهند یافت... همایش اعضای ستادهای انتخاباتی روحانی دراستان های شمالی
شمال نیوز: بر اساس پیش بینی های انجام شده جمعی از اعضای ستادهای انتخاباتی روحانی از استان های گیلان، گلستان و مازندران در این مجموعه حضور خواهند یافت...(ادامه)
منتخبان شوراها از سیاسی کاری پرهیز کنند
(ادامه)
شمال نیوز:با توجه به اهمیت جایگاه استانداری ها و نقش موثر آن در چینش نیروها، در بسیاری از استان ها رایزنی ها برای کسب این جایگاه توسط گروه های سیاسی آغاز شده است.در استان گلستان نیز اسامی مختلفی به عنوان کاندیدای استانداری شنیده می شود.

کرسی استانداری گلستان به چه کسی سپرده می شود؟
شمال نیوز:با توجه به اهمیت جایگاه استانداری ها و نقش موثر آن در چینش نیروها، در بسیاری از استان ها رایزنی ها برای کسب این جایگاه توسط گروه های سیاسی آغاز شده است.در استان گلستان نیز اسامی مختلفی به عنوان کاندیدای استانداری شنیده می شود. (ادامه)
آغازسرشماری وحوش پستاندار در مازندران
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
شمال نیوز: نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرگان اعلام شد. بر اساس نتایج، عبدالرضا چراغعلی با کسب ... نتایج انتخابات شورای شهر گرگان اعلام شد
شمال نیوز: نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرگان اعلام شد. بر اساس نتایج، عبدالرضا چراغعلی با کسب ...(ادامه)
بافت تاریخی گرگان نفس های آخر را می کشد
(ادامه)
اعلام اسامی معاونان ستادانتخاباتی هاشمی‌
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
اسامی نامزدهای قطعی شورای شهر گرگان
(ادامه)
آیت الله جوادی آملی 383 هزار مترمربع زمین خود را وقف کرد
(ادامه)
شمال نيوز: ربیعی در جلسه شورای شهر گرگان اظهار داشت: شما به چی چیزی می‌گویی تجلیل، اسیری که بعد از سال‌ها اسارت و مقاومت در زندان‌های رژیم بعث عراق برگشته و بعد از سال‌ها تنهایی و بی‌خبری مسئولان فوت کرده و وقتی رفتند دفنش کنند، گفتند 3 میلیون تومان بدهید تا دفنش کنیم، دیگه چه جایی برای تجلیل می‌ماند! اسیری که نان خوردنش را نداشت و با سرایداری معیشت... ربيعي : اين مراسمات پوشالي را جمع كنيد
شمال نيوز: ربیعی در جلسه شورای شهر گرگان اظهار داشت: شما به چی چیزی می‌گویی تجلیل، اسیری که بعد از سال‌ها اسارت و مقاومت در زندان‌های رژیم بعث عراق برگشته و بعد از سال‌ها تنهایی و بی‌خبری مسئولان فوت کرده و وقتی رفتند دفنش کنند، گفتند 3 میلیون تومان بدهید تا دفنش کنیم، دیگه چه جایی برای تجلیل می‌ماند! اسیری که نان خوردنش را نداشت و با سرایداری معیشت...(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.