.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ادارات تهران و البرز از فردا 6 روز تعطیل خواهند بود
سخنگوی دولت گفت: تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.(ادامه)
ربیعی: صدای انفجار در پارک ملت، ناشی از ایجاد یک گودال در بخشی از پارک بود؛ محموله‌ای از مخلوط بنزین و گازوئیل درون حفره‌ای جاسازی شده بود / شواهدی از امنیتی بودن انفجار ارائه نشده / این حادثه به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست....(خبر)
(ادامه)
فرهاد مجیدی به دنبال هت تریک مقابل مربیان استقلالی
هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۵ بازی دنبال می‌شود که در حساس‌ترین بازی امشب استقلال و آلومینیوم در اراک به مصاف هم می‌روند. (ادامه)
سخنگوی دولت درباره مباحث مرتبط با طرح هایی که به دنبال ایجاد محدودیت در فضای اینترنت است گفت: طبق اخبار غیررسمی گفته می شود که این طرح از دستور کار مجلس خارج شده است اما به هر حال حکمرانی سایبری مساله مهم و موضوع ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی دولت: فعلا طرح محدودیت فضای مجازی از دستورکار مجلس خارج شده/ این طرح بعد از استقرار دولت جدید بررسی شود
سخنگوی دولت درباره مباحث مرتبط با طرح هایی که به دنبال ایجاد محدودیت در فضای اینترنت است گفت: طبق اخبار غیررسمی گفته می شود که این طرح از دستور کار مجلس خارج شده است اما به هر حال حکمرانی سایبری مساله مهم و موضوع روز بسیاری از کشورهای جهان است. (ادامه)
عکس/ ظاهر متفاوت سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران
علی ربیعی، سخنگوی دولت با یک ظاهر متفاوت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه حاضر شد.(ادامه)
ربیعی: به یک متن روشن و فاقد ابهام در مذاکرات وین رسیده‌ایم / آنچه باقی مانده، بیش از آنکه به مذاکره نیاز داشته باشد، نیازمند تصمیم سیاسی آمریکاست
سخنگوی دولت گفت: امروزدر مذاکرات به یک متن روشن رسیده ایم و منتظر تصمیم سیاسی طرف آمریکایی هستیم. (ادامه)

سخنگوی دولت گفت: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود. / هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
ربیعی: هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد / امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام و دیوار تحریم‌ها برچیده شود
سخنگوی دولت گفت: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود.(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد. آشنا از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رفت/ ربیعی از روحانی حکم گرفت / ۱۵ نفر ممنوع الخروج شدند
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند .... دستور روحانی برای شناسایی ربایندگان فایل مصاحبه ظریف
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند ....(ادامه)
واکنش ربیعی به اظهارات رضایی درباره FATF
ربیعی سخنگوی دولت این ادعا که دولت هنوز پاسخ مجمع را نداده است، رد کرد و این‌گونه گفت: «من این ادعا را تأیید نمی‌کنم، زیرا پاسخ ابهامات را داده‌ایم. متخصصان ما در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دلسوزانه و خیلی روشن دیدگاه‌هایشان را ارائه داده‌اند».(ادامه)
استقلال و مجیدی به دنبال چهارمین برد/ پرسپولیس به صدر می‌رسد؟
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدارهای امروز پرسپولیس با شهرخودرو و استقلال با پیکان دیدار می‌کند. (ادامه)
واکسیناسیون عمومی کرونا از چه زمانی در ایران آغاز می‌شود؟
سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون عمومی در کشور از چه زمانی اغاز می‌شود؟ گفت: طبق سند، واکسیناسیون مطابق برنامه با ورود واکسن های خریداری شده جمعیت هدف واکسینه خواهند شد.(ادامه)
پایان تراژدی میانکاله
مرگ پرندگان تالاب میانکاله با مهاجرت آن‌ها به نیمکره شمالی زمین پایان یافت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مازندرانی کمیسیون صمت مجلس گفت : رئیس دولت نمی‌ تواند مایحتاج شب عید مردم را مدیریت کند و بعد از هشت سال می‌گوید چون وزارت بازرگانی ندارد این مشکلات بوجود آمده است ! اکبری تالارپشتی : معیشت مردم برای رئیس جمهور خیلی اهمیتی ندارد
شمال نیوز : رئیس مازندرانی کمیسیون صمت مجلس گفت : رئیس دولت نمی‌ تواند مایحتاج شب عید مردم را مدیریت کند و بعد از هشت سال می‌گوید چون وزارت بازرگانی ندارد این مشکلات بوجود آمده است !(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
اعضای هیات اجرایی انتخابات در جویبار معرفی شدند
اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جویبار معرفی شدند.(ادامه)
علی ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا با تصویب FATF مشکلات کشور حل شود؟ گفت: کدام موضوع در عرصه سیاست است که همه مشکلات را به تنهایی حل کند؟ این انتظاری بیجا از پذیرش یک سلسله مقررات مالی بین المللی است ....(خبر)
(ادامه)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟ رییس استاندارد شد چون استاندار بوده!(يادداشت)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟(ادامه)
انتقاد نمایندگان به این بودجه آنقدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود اما درست در روزی که قرار بود اعضای کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم بگیرند، نامه رئیس جمهور برای اصلاح بودجه تقدیم مجلس شد و ....(خبر)
(ادامه)
واقعیت این است که ریاست بر دولت در ایران با وجود همه سختی هایی که دارد لذت هایی دارد که کفه ترازو را به نفع خوشی ها وسرمستی ها می کند. در ایران دولتها می ایند و می روند و هر کار هم بخواهند می کنند و تنها مجازات آنها از سوی رقبای سیاسی پرتاب کردن منقل به روحانی وملاقه به مخالفان او / تسویه حساب سیاسی به یک نقطه عطف رسیده
واقعیت این است که ریاست بر دولت در ایران با وجود همه سختی هایی که دارد لذت هایی دارد که کفه ترازو را به نفع خوشی ها وسرمستی ها می کند. در ایران دولتها می ایند و می روند و هر کار هم بخواهند می کنند و تنها مجازات آنها از سوی رقبای سیاسی(ادامه)
شمال نیوز : ربیعی گفت : مدریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود .... ربیعی : کسانی به نام انتقاد ، دولت را تخریب کردند / مردم ما امروز و فردا می توانند منصفانه قضاوت کنند !
شمال نیوز : ربیعی گفت : مدریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود ....(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
ربیعی: دوقطبی واکسن ایجاد نکنیم
سخنگوی دولت گفت: برنامه اولیه ما از ابتدا این بوده که پیش از اطمینان از واکسن‌های تولید شده خارجی، خرید نکنیم.(ادامه)
جمعیت قوهای فریادکش در تالاب سرخرود افزایش یافت
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به افزایش جمعیت قوها در تالاب سرخرود در پی سرما و یخبندان گفت: جمعیت قوها به دو هزار فرد رسیده است.(ادامه)
ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد ....(خبر)
(ادامه)
احتمال ورود حیوانات وحشی به دامنه پایین زیستگاه در مازندران
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: با توجه به سرمای هوا احتمال ورود حیوانات وحشی به دامنه پایین زیستگاه وجود دارد.(ادامه)
خبر مهم درباره پرداخت یارانه
ربیعی، سخنگوی دولت با اشاره به قانون الزام به پرداخت یارانه کالاهای اساسی گفت: دولت بر این اساس، جامعه هدف را ۴۰ میلیون نفر قرار داد که ماهانه از ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به هریک از مشمولان پرداخت می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.