.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزایش تلفات طاعون نشخوارکنندگان در شمال
لاشه ۳۳ راس کل و بز وحشی تاکنون در منطقه البرز مرکزی کشف شده است.(ادامه)
پرندگان مهاجر مهمان این روزهای مازندران
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: این روزها بیشتر شاهد حضور گونه‌های مهاجر پرندگان از جمله خوتکاها، کاکایی‌ها و حواصیل‌ها هستیم و با ادامه سرد شدن هوا شاهد حضور جمعیت‌های بیشتر پرندگان از جمله غازها، قوها و سایر گونه‌ها خواهیم بود.(ادامه)
آیا طاعون نشخوارکنندگان دوباره به مازندران رسیده است؟
با کشف لاشه ۲۵ راس کل و بز وحشی احتمال شیوع طاعون نشخوارکنندگان در ارتفاعات البرز مرکزی قوت گرفت(ادامه)
پرندگان در مسیر مهاجرت به طبیعت مازندران
رئیس اداره حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طبق روال سال‌های گذشته گونه‌های مختلف پرندگان مهاجر برای زمستان گذرانی وارد تالاب‌ها و آب‌بندان‌های استان خواهند شد.(ادامه)
استقرار چادر در زیستگاه‌های مرال
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: چادرهای گاوبانکی به‌منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه‌های مرال مازندران مستقر شده است. (ادامه)
ممنوع شدن ورود به زیستگاه‌های مرال
ورود هرگونه تور‌های گردشگری و طبیعت گردی به زیستگاه‌های مرال ممنوع شده است.(ادامه)
می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی ارائه دهم
سرمربی نساجی گفت: می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی را ارائه دهم و امیدوارم در این راه موفق شوم.(ادامه)
فواید و مضرات شیر بادام
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه گفت: شیر بادام نوشیدنی مفیدی است اما به هیچ عنوان نباید آن را جایگزین شیر گاو کرد.(ادامه)
تولد سومین گوساله مرال در پناهگاه حیات وحش سمسکنده
(ادامه)
زیاده روی در خوردن گوجه سبز برای چه کسانی مضر است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به محدودیت مصرف گوجه سبز برای برخی افراد، گفت: کالری گوجه‌سبز چندان پایین نیست و هر ۱۲ عدد گوجه ‌سبز متوسط حدود ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد.(ادامه)
شوکای رامسر تلف شد/ تکرار سرنوشت پلنگ
هنوز مرگ پلنگ سرگردان در قائمشهر رمز گشایی نشد که شوکای رامسر نیز به سرنوشت آن دچار و در مسیر انتقال برای درمان تلف شد.(ادامه)
شمال نیوز : مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، خبر تلف شدن پلنگ سرگردان قائم‌شهر را تایید کرد. پلنگ سرگر دان قائم شهر تلف شد
شمال نیوز : مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، خبر تلف شدن پلنگ سرگردان قائم‌شهر را تایید کرد.(ادامه)
پلنگ چگونه وارد قائم شهر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر گفت: جثه پلنگی که ۲ مامور انتظامی را زخمی کرد نشان می‌دهد این حیوان اهلی است.(ادامه)
طاعون ۲۱۵ راس کل و بز را از پای درآورد
رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: ۲۱۵ راس کل و بز وحشی به دلیل ابتلا به طاعون نشخوارکنندگان در مازندران تاکنون تلف شده اند.(ادامه)
پایان مهاجرت پرحاشیه قو‌ها به تالاب فریدونکنار
رئیس اداره نظارت برامور حیات وحش حفاظت محیط زیست مازندران از برگشت قو‌های مهاجر به سیبری خبر داد.(ادامه)
تاثیر چغندر در بهبود عوارض دیابت
چغندر دارای محتوای بالای آنتی‌اکسیدان است که با توجه به این محتوای بالای آنتی اکسیدانی به بهبود بسیاری از عوارضناشی از دیابت نظیر آسیب‌های بینایی، عصبی و قلبی عروقی در افراد مبتلا کمک می کند.(ادامه)
تلفات طاعون نشخوارکنندگان وحشی در مازندران به ۱۹۴ راس رسید
مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تلفات طاعون نشخوارکنندگان وحشی در مازندران به ۱۹۴ راس رسید. (ادامه)
الهامی:خواسته ما کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم، گفت: خواسته ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.(ادامه)
ورود قو‌های مهاجر به تالاب‌های مازندران
اولین دسته از قو‌های مهاجر وارد تالاب سرخرود و ازباران شدند.(ادامه)
توقف تلفات طاعون دامی در مازندران/ تلفات ۷۴ راس بوده است
مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه ۷۴ راس کل و بز در استان براثر طاعون تاکنون تلف شدند، گفت: از تاریخ ۹ آبان تاکنون لاشه جدیدی در استان کشف نشده است.(ادامه)
دام ‌گذاری به شیوه «کرست« برای شکار کاملا ممنوع است
مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با تاکید بر اینکه دام ‌گذاری به شیوه «کرست« برای شکار کاملا ممنوع است، گفت: دوما تنها روش مجاز شکار است. (ادامه)
تک درنای سیبری در معرض خطر بحرانی انقراض است
رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران از درنای امید به عنوان گونه شاخص یاد کرد و گفت: این گونه در خطر بحرانی انقراض قرار دارد.(ادامه)
افزایش تعداد تلفات طاعون در مازندران
مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تعداد لاشه‌های کشف شده کل و بز وحشی بر اثر ابتلا به طاعون نشخوارکنندگان در مازندران به ۴۶ راس رسیده است. (ادامه)
آخرین وضعیت بیماری طاعون در مازندران/تعداد لاشه‌های مبتلا به ۲۴ قطعه رسید
رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به ادامه پایش‌ها در طبیعت استان، گفت: از ۲۲ مهر ماه سال جاری ۱۷ لاشه دام دیگر در روستاهای ناتر چالوس و کلاردشت پیدا شد که در مجموع تعداد لاشه‌های به ۲۴ راس رسیده است.(ادامه)
بروز بیماری دلیل احتمالی تلفات غیرعادی فک های خزری است
رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران احتمال بروز بیماری را در مرگ گونه درمعرض انقراض فک موثر دانست و گفت: تلاش برای نمونه برداری از لاشه ها ادامه دارد.(ادامه)
هشت انتصاب جدید با حکم وزیر نیرو انجام شد
وزیر نیرو طی احکامی جداگانه دو معاون، دو رییس مرکز و چهار مدیرکل این وزارتخانه را منصوب کرد. (ادامه)
چرا به‌ محض رفتن روحانی واردات واکسن سرعت گرفت؟/ چه در اواخر دولت روحانی و چه اکنون که در اوائل دولت رئیسی هستیم ایران در شدیدترین نوع تحریم‌هاست و راه‌های گردش و حصول ارز بسته شده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت با بیان اینکه تحریم موجب به هم خوردن تعادل زندگی و فشار بر مردم شد، گفت: قضاوت در مورد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن «عوامل خارجی و موانع داخلی» و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی تبیینی غیر منصفانه و نادرست است ربیعی: مسیری که ما رفتیم‌، اشتباه نبود / تورم و کاهش ارزش پول ملی، نتیجه تحریم‌های بی‌سابقه و وحشتناک بود / در این دولت از درآمدهای ارزی بیش از صدمیلیارد دلاری هم ‌خبری نبود
شمال نیوز : سخنگوی دولت با بیان اینکه تحریم موجب به هم خوردن تعادل زندگی و فشار بر مردم شد، گفت: قضاوت در مورد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن «عوامل خارجی و موانع داخلی» و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی تبیینی غیر منصفانه و نادرست است (ادامه)
آخرین نشست هیئت دولت روز یکشنبه 10 مردادماه برگزار شد. قرار است مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی، روز دوازدهم و تحلیف ایشان در تاریخ پانزدهم مردادماه برگزار شود. ... از طلا بودن پشیمان گشته ایم!(ديدگاه)
آخرین نشست هیئت دولت روز یکشنبه 10 مردادماه برگزار شد. قرار است مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی، روز دوازدهم و تحلیف ایشان در تاریخ پانزدهم مردادماه برگزار شود.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.