.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
شمال نیوز : مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد. « بهروز اسکندرنیا » به عنوان رئیس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد. حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست. سید رزمندگان ، حبیب لشگر 25 کربلا به همرزمان شهیدش پیوست + اطلاع رسانی مراسم وداع و تشیبع
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....(خبر)
(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد. عیادت و تکریم آیت الله لائینی از سید دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: رهبر سیاسی حماس از آمادگی این گروه برای نبرد طولانی مدت با نظامیان اسرائیل خبر داده است / جمهوری اسلامی ایران همواره منادی صلح در منطقه است ....(خبر)
(ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت  ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود . یادواره 350شهید شهرستان گلوگاه به میزبانی روستای ریحان آباد
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد. رادان: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند. جانشین فرمانده کل سپاه: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد. رونمایی از جدیدترین پهپاد ارتش
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد.(ادامه)
شهیدان زنده می‌کنند، الله‌اکبر!
(ادامه)
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است. استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
عکس / ۲ فرمانده سپاه در یک قاب عکس / اولین و آخرین!
(ادامه)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است.
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: شهیدان الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسل‌های پس از ما هستند/ باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم(خبر)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.383 seconds.