.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز، در سحرگاه امروز به شهادت رسید. یک مرزبان در سراوان به شهادت رسید
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز، در سحرگاه امروز به شهادت رسید.(ادامه)
در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مردم مازندران میزبان شهدای گمنام خواهند بود. مازندران عطر شهادت می گیرد
در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مردم مازندران میزبان شهدای گمنام خواهند بود.(ادامه)
در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مردم مازندران میزبان شهدای گمنام خواهند بود. مازندران عطر شهادت می گیرد
در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مردم مازندران میزبان شهدای گمنام خواهند بود.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و .... بی تدبیری مدیریتی ، ضد مشارکت عمومی / ضرورت صیانت از گفتمان دولت انقلابی دکتر رئیسی در مازندران
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و ....(ادامه)
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند.

محسن رضایی : صهیونیست‌ ها مبتلا به سندرم رنفیلدز هستند
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند. (ادامه)
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد بازدید محسن رضایی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد(ادامه)
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست. وزیر میراث فرهنگی: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: بیست جمله از رهبر معطم انقلاب درباره «بسیج»
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد:(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
شمال نیوز : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون .... واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران + نظرات قابل تامل
شمال نیوز : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون ....(ادامه)
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
شمال نیوز:  حاج سعیدکلانتری  یادگار ۸ سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز به همرزمان شهیدش پیوست جانباز سرافراز «حاج سعید_کلانتری» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: حاج سعیدکلانتری یادگار ۸ سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز به همرزمان شهیدش پیوست(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد.

پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد. (ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.