.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. فصل چهارم «زیرخاکی» از سه‌شنبه در تلویزیون
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. (ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد. سرلشکر باقری پیام صادر کرد +جزئیات
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
حجت الاسلام صدر گفت: مولایمان حضرت امیرمومنان (ع) فرموده‌اند که یاران حضرت مهدی (عج) جوان هستند و پیرمرد در میان آن‌ها نیست. یاران حضرت مهدی (عج) عموماً جوانان هستند
حجت الاسلام صدر گفت: مولایمان حضرت امیرمومنان (ع) فرموده‌اند که یاران حضرت مهدی (عج) جوان هستند و پیرمرد در میان آن‌ها نیست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست. حاجی‌صادقی: مواظب باشید گلوله دشمن به ایمان جوان ما نخورد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
علی علیدوست از اسرای دوران دفاع مقدس می‌گوید: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، افسر بعثی به نام «سرگرد اظهر» اسرا را جمع کرد. او به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد. سرگرد صدام اسرای ایرانی را می‌زد و می‌گفت: اگر الان ایران بودید، رأی می‌دادید!
علی علیدوست از اسرای دوران دفاع مقدس می‌گوید: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، افسر بعثی به نام «سرگرد اظهر» اسرا را جمع کرد. او به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. پیام تسلیت سرلشگر سلامی در پی عروج آسمانی سردار کساییان
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت : صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست / این مسیری است که در تمام سطوح نیروهای مسلح در حال طی شدن است و مسیر ارتقای توان و آمادگی در حال انجام است ....(خبر)
(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور عصر دیروز به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده از تعدادی از جانبازان عیادت کرد. عیادت رئیس جمهور از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس
رئیس‌جمهور عصر دیروز به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده از تعدادی از جانبازان عیادت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز از خارج کردن یک گلوله از بدن یک جانباز دفاع مقدس در اتاق عمل این بیمارستان، پس از گذشت ۴۰ سال خبر داد. خارج کردن گلوله از بدن جانباز دفاع مقدس پس از ۴۰ سال
مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز از خارج کردن یک گلوله از بدن یک جانباز دفاع مقدس در اتاق عمل این بیمارستان، پس از گذشت ۴۰ سال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.