.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. دور جدید اردو‌های راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.(ادامه)
آیین گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه برگزار شد
اجلاسیه شهدای اطلاعات سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید «حسن باقری» با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.(ادامه)
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد. یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران برگزار شد
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان .... گزارش تصویری / آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به روایت تصویر
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان ....(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد. هشدار تند یمن به ائتلاف نظامی آمریکا
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند. کسی را که از کشتار انسان‌های بی‌گناه ابراز شادی می‌کند، باید در تیمارستان و به دور از دیگر بیماران روانی بستری کرد
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود. اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی به عنوان یکی از اعضای خانواده شهید سید رضی موسوی از ناگفته های زندگی این سردار پرافتخار مقاومت می گوید. ناگفته های زندگی «سید رضی» از زبان دکتر سید ناصر عمادی
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز مازندرانی به عنوان یکی از اعضای خانواده شهید سید رضی موسوی از ناگفته های زندگی این سردار پرافتخار مقاومت می گوید.(ادامه)
شمال نیوز : دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند . « سید رضی » قهرمان مازندرانی نبرد بارژیم صهیونیستی
شمال نیوز : دیار علویان رزمگاه خداجویان و مهد پرورش مجاهدان افتخار آفرین و اسوه های پایداری و مقاومت چون حاج رضی است که تابلوی این دیار علوی را در سراسر گیتی درخشان وتابناک برافراشته اند .(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل +عکس
بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت پیکر پاک ۲۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد. وداع باشکوه با آلاله‌های زهرایی در مرکز دیار علویان
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.(ادامه)
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود. تشییع پیکر آلاله‌های زهرایی امروز در ساری
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود.(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در مازندران
پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.(ادامه)
عیادت محسن رضایی از فرمانده اسبق سپاه نکا
شمال نیوز: در سفر سردار سرلشکر محسن رضایی به استان مازندران ، با حضور در شهرستان نکا و در بیت حاج یوسف سلطانی فرمانده اسبق سپاه شهرستان نکا...(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.