.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زن زندگی آزادی در انگلیس + عکس
(ادامه)
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. واکنش علم الهدی به مقابله با کشف حجاب
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد.(ادامه)
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد. صدور قطعنامه به بهانه مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد.(ادامه)
اولین دوره مسابقات اسکیت هنری شهرستانی مازندران در آمل برگزار شد. برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت هنری مازندران
اولین دوره مسابقات اسکیت هنری شهرستانی مازندران در آمل برگزار شد.(ادامه)
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد. کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.(ادامه)
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد. کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.(ادامه)
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست. شربت مخصوص مهار عصبانیت چیست؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست.(ادامه)
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. مدارس دخترانه تعطیل نخواهد شد/ عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
تعدادی از دانش آموزان بابلی که عصر امروز به بیمارستان منتقل شده بودند بعد از یک ساعت و نیم با حال مساعد ترخیص شدند. بدحالی تعدادی از دانش آموزان در بابل
تعدادی از دانش آموزان بابلی که عصر امروز به بیمارستان منتقل شده بودند بعد از یک ساعت و نیم با حال مساعد ترخیص شدند.(ادامه)
ورود ستاد حقوق بشر به ماجرای مسمومیت دختران
(ادامه)
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است. عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
سخنی کوتاه با دستگاه امنیتی کشور(يادداشت)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۷ اسفند
روزنامه‌های امروز به درگذشت شهرام عبدلی و آمادگی ایران برای میزبانی از دختران دانشجوی افغانستانی پرداخته‌اند.(ادامه)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد. جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس(ع)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد.(ادامه)
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد. آنجلینا جولی به دنبال جمع‌آوری ژن دختران ایرانی است
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.(ادامه)
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد. افزایش ۲۵ درصدی وام ازدواج
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد.(ادامه)
از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج‌نکرده در کنار والدین است. اگر دختر یا پسر مجردتان با شما زندگی می کند، این توصیه ها را بخوانید
از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج‌نکرده در کنار والدین است.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۶ بهمن
روزنامه‌های امروز به جشن تکلیف دختران دانش آموز با حضور رهبر انقلاب و افتتاح همزمان ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور پرداخته‌اند.(ادامه)
مقام معظم رهبری در مراسم جشن عبادت دختران دانش آموز فرمودند: جشن تکلیف یک جشن و عید واقعی است. با خدا دوست باشید و کاری کنید جزو زنان بزرگ کشور شوید
مقام معظم رهبری در مراسم جشن عبادت دختران دانش آموز فرمودند: جشن تکلیف یک جشن و عید واقعی است.(ادامه)
عکس/ پوشش عجیب دختران مدرسه‌ای‌ پیش از انقلاب
تصویری از دانش‌آموزان سال ۵۵ که در حال بازگشت از مدرسه به سمت خانه هستند.(ادامه)
فارس : سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می‌شود. شرایط جدید برای خروج زنان از کشور
فارس : سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می‌شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)

عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم. کاندیدا نمی‌شوم؛ دولت رئیسی ۸ ساله است / سخت‌گیری به مردم نتیجه‌اش همین است که می‌بینید! / ما را از خودمان نترسانید؛ همین هستم که می‌بینید
عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.947 seconds.