.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
درخواستهاي نماينده مردم لاهيجان از رياست جمهوري
ايرج نديمي " نماينده مردم لاهيجان در مراسم حضور رييس جمهوري در جمع مردم اين شهرستان درخواستهاي موكلان خودرا در ‪ ۱۹‬بخش عنوان كرد. وي عصر روز چهار شنبه از رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد براي تكميل جاده بام‌سبز به بام آبي، (ادامه)
انهدام باند متعرض به دختران جوان در گلستان
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: اعضاي يك باند شش نفره از خلافكاران در سطح استان و شهرستان گرگان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
بى حجابىريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اين كه حجاب زندگى طيبه است و انقلاب اسلامى براى گسترش فرهنگ حجاب تلاشهاى زيادى را انجام داده است گفت : ريشه بسيارى از طلاقها در خانواده ها ازبى حجابى نشات مى گيرد .(ادامه)
چرا احمدی‌نژاد به گیلان نرفت؟(ديدگاه)
(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
زنگ پژوهش در مدارس گيلان به صدا درآمد
در اولين روز از هفته پژوهش زنگ "پژوهش" در واحدهاي آموزشي استان گيلان به صدا در آمد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ترويج فرهنگ پژوهش در بين دانش آموزان و تشويق آنان به تحقيق ازمهمترين اهداف نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس گيلان عنوان شد. (ادامه)
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
ضرورت تغييرات مديريتي در مازندران(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
انهدام باند بزرگ فساد در شهرستان نوشهر
فرمانده نيروي انتظامي نوشهر از دستگيري چند تن از اعضاي يك باند فساد و فحشا در اين شهرستان گردشگرپذير غرب مازندران در سه شنبه شب خبر داد. سرهنگ " داوود آقابابايي " افزود : سركردگان اين باند يك زن به نام" ف - ا" و يك مرد به نام "م - ق " اهل نشتارود تنكابن هستند و تاكنون ‪ ۱۱‬نفر اعضاي اين باند توسط ماموران اين نيرو دستگيرشدند. (ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف... انتخابات، زن و شوراها
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف...(ادامه)
مراسم روز ملي دختران در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به روز ملي دختران گفت: اين قشر با الگوگيري از شخصيت بانوي گرامي حضرت معصومه (س) در زندگي مي‌توانند مادران موفقي در آينده براي تربيت نسلي متعهد و پويا در جامعه باشند.(ادامه)
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. 
به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء  استفاده از عکسهای 
اخاذی با تصاویر دختران
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء استفاده از عکسهای (ادامه)
تشكيل پليس ويژه اطفال و نوجوانان
دومين نشست علمي منطقه‌يي قضات ويژه اطفال و نوجوانان استان‌هاي مركزي، گلستان، گيلان و مازندران در ساري مركز استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
شهربانو  بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت.
به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ... یک دختر بابلی نام حسین را بر خود گذاست
شهربانو بعد از 17 سال زندگی در میان دختران ،بخاطر دو جنسیتی بنا به نظر پزشکان و بعد از انجام چند عمل جراحی پسر شد و نام حسین بر خود گذاشت. به گزارش شمال نیوز، خانواده این فرد از کودکی متوجه ...(ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
احداث اولین اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي کشور در گلستان
رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود. (ادامه)
يك هزار متقاضي فرزندخواندگي در گيلان
(ادامه)
دغدغه هاي مشترك دولت هاي ايران(ديدگاه)
جعفرخاندوزي(ادامه)
گراميداشت آغازامامت امام زمان(عج)در گرگان
(ادامه)
قبلي 1 ... 72 73 74 75 76 77

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.