.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشكيل كميته ساماند‌هي ازدواج در مازندران
(ادامه)
افزايش تجملات، فاصله گرفتن خانواده‌ها از هم، اهميت يافتن موضوع‌هاي فرعي مانند خدمت سربازي پسران و تحصيلات عالي دختران و پيچيدگي اداره معيشت و زندگي را از جمله مسايلي دانست كه در راه بررسي ازدواج نيازمند توجه است... 15 ميليون جوان آماده ازدواج در كشور
افزايش تجملات، فاصله گرفتن خانواده‌ها از هم، اهميت يافتن موضوع‌هاي فرعي مانند خدمت سربازي پسران و تحصيلات عالي دختران و پيچيدگي اداره معيشت و زندگي را از جمله مسايلي دانست كه در راه بررسي ازدواج نيازمند توجه است...(ادامه)
دختران آي سي تي روستاي قرنآباد
(ادامه)
مديرسازمان ملي جوانان مازندران با اشاره به بحث همسريابي اينترنتي اظهار كرد: نبايد جلوي اين تمدن و تكنولوژي را گرفت و جلوي آن ايستاد بلكه بايد براي اين عمليات برنامه ريزي كرد تا آسيب آن به جوان نرسد.» ابهام درخصوص فرمايشات آقاي ... سازمان ملي جوانان باعث ترويج همسريابي اينترنتي ؟!
مديرسازمان ملي جوانان مازندران با اشاره به بحث همسريابي اينترنتي اظهار كرد: نبايد جلوي اين تمدن و تكنولوژي را گرفت و جلوي آن ايستاد بلكه بايد براي اين عمليات برنامه ريزي كرد تا آسيب آن به جوان نرسد.» ابهام درخصوص فرمايشات آقاي ...(ادامه)
برگزاری جشنواره مطلع عشق با تجليل از خادمان ازدواج در مازندران
(ادامه)
ساخت تنديس از خيرين شهرساز آمل
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
60 درصد جوانان مازندرانی در آستانه ازدواج هستند
(ادامه)
ستون اخبار ویژه جمهوری اسلامی، شنبه
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه
(ادامه)
بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند... سردار خدمت در دیار طبرستان
بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند...(ادامه)
نسبت تعداد دختران به پسران در كشور
(ادامه)
دختران مهر در آمل گرد هم آمدند
(ادامه)
ازدواج دختران گلستاني با اتباع افغاني و هشدار مسئولین
(ادامه)
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به... 125 مصوبه برای توسعه و آبادانی گيلان
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
(ادامه)
خاطرات منتشر نشده همسر امام خميني (ره)
(ادامه)
تغذيه در ماه ميهماني خدا (ديدگاه)
(ادامه)
رمال گرگانی و نسخه پیچی ميليوني
(ادامه)
محمود اسمعيلي نگرش ها به تحصيل دختران ترکمن در ترکمن صحرا(يادداشت)
محمود اسمعيلي(ادامه)
استاندار گيلان و ارزيابي مديران
(ادامه)
تجمع اعتراضی دختران دانشجو در دانشگاه مازندران
(ادامه)
اعزام دانش آموزان دختر گیلانی به مکه معظمه
(ادامه)
دستگیری دهها دختر و پسر در پارتی شبانه بابل
(ادامه)
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند... هشدار انصار حزب الله گرگان و اجراي بند "ميم"
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند...(ادامه)
كميته امداد و كمك23 ميليارد ريالي براي عروس و دامادهاي گيلاني
(ادامه)
قدردانى از قديمى ترين معلمان شهر گرگان
(ادامه)
كيفيت صداي اين پايگاه اينترنتي درحد عالي و قوام و تلفظ لهجه هاي گيلكي در آن درست و قابل توجه است,توجه به لهجه هاي گيلكي مناطق مختلف گيلان در توليد و پخش برنامه ها از ديگر ويژگي هاي اين پایگاه تبلیغی است... تبليغ مسيحيت به لهجه گيلكي
كيفيت صداي اين پايگاه اينترنتي درحد عالي و قوام و تلفظ لهجه هاي گيلكي در آن درست و قابل توجه است,توجه به لهجه هاي گيلكي مناطق مختلف گيلان در توليد و پخش برنامه ها از ديگر ويژگي هاي اين پایگاه تبلیغی است...(ادامه)
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ... از ازدواج انقلابی تا ازدواج سياسی
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ...(ادامه)
انفجار شیراز حامل چه پیامی بود؟
احمد رزینی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.