.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ شادی ضرغامی از شادی دختران بی حجاب!
عکس/ شادی ضرغامی از شادی دختران بی حجاب! (ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند. بُرد قلیچداراوغلو در انتخابات به معنی پیروزی آمریکا است
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تاکید داریم، زیرا طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است نه همه آن. امیرعبداللهیان: دولت فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تاکید داریم، زیرا طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است نه همه آن.(ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۱ اردیبهشت
دیدار رهبر انقلاب با مسئولان وزارت امور خارجه و اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
ابوذر روحی و همراهان در پی پرخاش یکی از اعضای تیم برگزاری مراسم جشن تکلیف به سرباز راهنمایی و رانندگی شاهین‌شهر از وی دلجویی و عذرخواهی کردند. دلجویی «ابوذر روحی» از مأمور پلیس راهور
ابوذر روحی و همراهان در پی پرخاش یکی از اعضای تیم برگزاری مراسم جشن تکلیف به سرباز راهنمایی و رانندگی شاهین‌شهر از وی دلجویی و عذرخواهی کردند.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…» بچه خوشتیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…»(ادامه)
در پی مزاحمت ۲ اراذل اوباش برای ۲ دختر جوان مردی در دفاع از دختران جوان در درگیری با اراذل و اوباش جان خود را از دست داد. جان باختن شهروند سبزواری در دفاع از دختران جوان / قاتلان دستگیر شدند
در پی مزاحمت ۲ اراذل اوباش برای ۲ دختر جوان مردی در دفاع از دختران جوان در درگیری با اراذل و اوباش جان خود را از دست داد.(ادامه)
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند. چرا با هنجارشکنان در شبکه خانگی باید برخورد قاطع کرد؟
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
ماجرای این تصویر و خوابی که برای ایران تعبیر نشد +عکس
(ادامه)
تحریف سخنان امیرعبداللهیان توسط بی بی سی+ عکس
(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...(يادداشت)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی و با پخش «شایسته فیلم» در گروه آزاد به ترکیب اکران عید فطر اضافه شد. «جنگ جهانی سوم» به ترکیب اکران عید فطر اضافه شد
فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی و با پخش «شایسته فیلم» در گروه آزاد به ترکیب اکران عید فطر اضافه شد.(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
برگزاری اجتماع و جشن بزرگ دختران روزه اولی تهران
اجتماع و جشن بزرگ دختران روزه اولی تهران با حضور سید بشیر حسینی و عبدالرضا هلالی برگزار می‌شود.(ادامه)

وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت در بحث حجاب، نه عقب نشینی شده، نه تساهل صورت گرفته / اقناع، موثرترین راه برای بهبود وضعیت حجاب است / دستگاه قضایی و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با هنجارشکنان اقدام خواهند کرد
وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت. بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب: عقب نشینی از ارزش‌های دینی صورت نخواهد گرفت
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی با اشاره به مطلبی منتشر شده از این مرجع تقلید در فضای مجازی پیرامون حجاب دختران در حال تحصیل در خارج کشور، در این باره توضیحاتی ارائه کرد. توضیح دفتر آیت الله مکارم شیرازی درباره فتوای برداشتن حجاب
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی با اشاره به مطلبی منتشر شده از این مرجع تقلید در فضای مجازی پیرامون حجاب دختران در حال تحصیل در خارج کشور، در این باره توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است. عکس همسر سلمان نون خ + عکس شباهت دخترانش به مادر یا پدر ؟!
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.