.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مطالبه گری نیازمند شناخت آگاهانه است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه حجاب و عفاف یک فوریت است، مطالبه گری را نیازمند شناخت آگاهانه دانست.(ادامه)
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند. همه مدیران باید از چهره‌های انقلابی انتخاب شوند / هر کس روحیه تحول‌خواهی ندارد، باید کنار گذاشته شود
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همزمان با سفر یکروزه استاندار در نشست تخصصی «بانوان فعال و فرهیخته شهرستان چالوس»  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد ، حضور یافت . قاسمی طوسی : نقش زنان در توسعه را نمی‌توان نادیده گرفت + گزارش تصویری جلسات و بازدیدها
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همزمان با سفر یکروزه استاندار در نشست تخصصی «بانوان فعال و فرهیخته شهرستان چالوس» در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد ، حضور یافت .(ادامه)
 دکتر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا بابل را منصوب کرد . 

سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای الزهرا بابل منصوب شد
دکتر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا بابل را منصوب کرد . (ادامه)
پرداخت حقوق ماماها در مازندران به روز می شود
معاون اجرایی معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران از ماماها به عنوان بال قوی اجرای طرح پزشک خانواده یاد کرد و گفت: پرداخت حقوق و مزایای آنان به روز می شود.(ادامه)
زنگ «سپاس معلم» در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ سپاس معلم به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم و با حضور مسئولان استانی در مناطق مختلف استان از جمله دبیرستان شاهد دختران ناحیه یک ساری نواخته شد.(ادامه)
اطلاعات کامل در مورد فقر آهن
کم‌خونی فقر آهن به دلیل کمبود آهن در خوراک یا جذب نشدن آهن توسط بدن اتفاق می‌افتد. علی‌رغم شیوع این بیماری، بیشتر افرادی که از فقر آهن یا کم‌خونی خفیف رنج می‌برند، تا زمانی که بیماری‌شان شدت نیافته، معمولاً متوجه علائم آن نمی‌شوند.(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
آنچه باید درباره ویتامین D بدانید
استاد غدد گفت:‌ توجه کنید که هرچند تامین ویتامین D برای سلامت انسان بسیار ضروری است اما استفاده از قرص و آمپول ویتامین D با میزان بالا و به طور مکرر و به صورت خودسرانه می‌تواند باعث سردرد شود.(ادامه)
دستگیری عامل اغفال و انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری فردی که درفضای مجازی با وعده ازدواج، دخترجوان را اغفال و عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی آن‌ها را دریافت و از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
تا چه سنی امکان افزایش قد وجود دارد؟
کوتاه قدی امری رایج و شایع است.این روزها افزایش قد دغدغه بسیاری از افراد است.(ادامه)
شمال نیوز :  آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. آیت‌الله ری‌شهری دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. (ادامه)
دختران اوکراینی هم دست به اسلحه شدند+ عکس
چند دختر اوکراینی کار خود را که در زمینه روابط عمومی و رسانه هست به طور موقت به حالت تعلیق درآورده و برای آمادگی برای هرگونه تهاجم احتمالی روسیه به کشور خود به اردوگاه های آموزشی نظامی در شهر خود کیف اوکراین رفتند.(ادامه)
۱۹ راه درمان کم خونی
کم خونی را بیماری خاموش می‌گویند؛ زیرا در بسیاری مواقع متوجه علائم آن نمی‌شوید در این گزارش ۱۹ راه درمان آن را توضیح داده ایم‌.(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
روایت قتل غزل از زبان پدرش
با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزییات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎ نقش بانوان در هم اندیشی برای توسعه مازندران تقویت خواهد شد
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎(ادامه)
پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال زنان ایران توانایی خود را برای الهام بخشیدن در سطح قاره اثبات کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت :  در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد. چند درصد از جمعیت مازندران سالمند هستند؟
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : در استان مازندران ۱۰۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری ، ۲۰۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و ۱۱۳۶ خانه بهداشت وجود دارد.(ادامه)
نرخ تولد طی ۱۵ سال ۳۰ درصد کمتر شد/بحران جمعیت در ۷ استان
معاون بهداشتی وزارت بهداشت از کاهش ۳۰ درصدی نرخ تولد طی ۱۵ سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متوسط رشد جمعیت از ۲.۵ درصد به ۰.۷ درصد رسیده است.(ادامه)
هفت ضرر سرکه سیب که از آن آگاه نیستید
مصرف متوسط سرکه سیب، این ماده مقوی سالم، فواید زیادی برای سلامتی دارد با این حال، استفاده بیش از حد آن می‌تواند باعث مشکلات گوارشی، کاهش سطح پتاسیم (هیپوکالمی) و پوسیدگی دندان شود.(ادامه)
شمال نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند (ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
بیمه تامین اجتماعی برای زنان خانه‌دار و دختران مجرد
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت:زنان خانه‌دار و دختران مجرد می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.(ادامه)
افسردگی در زنان، علت و درمان آن
افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا ۵ درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.(ادامه)
تصاویری غیرقابل انتظار از دختران هوادار الهلال عربستان
پیش از این تصاویری که از استادیوم های عربستان به خاطر داشتیم سکوهای یکدست سفید از مردانی دشداشه پوش بود اما در بازی با پرسپولیس زنان و دختران هم در میان تماشاگران دیده می شدند که در نوع خود جالب توجه بود. دیگر خبری از آن سکوهای یکدست سفید نبود و زنان برقع پوش و حتی دخترانی با لباس الهلالبه راحتی در کنار مردان به حمایت از تیم محبوب خود می‌پرداختند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
وزیر بهداشت:تاکنون 48 میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده است
وزیر بهداشت از تزریق 48 میلیون دُز واکسن تا کنون خبر داد. (ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
۷ ضرر سرکه سیب که نمی‌دانید!
مصرف متوسط سرکه سیب، فواید زیادی برای سلامتی دارد با این حال، استفاده بیش از حد آن می‌تواند برخی از عوارض جانبی مانند مشکلات گوارشی، کاهش سطح پتاسیم (هیپوکالمی) و پوسیدگی دندان را ایجاد کند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.