.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعزام نخستین کاروان زائران گلستانی به عتبات عالیات
اولین کاروان از زائران گلستانی به عتبات عالیات اعزام شدند. (ادامه)
خرید18هزارتن دانه سویا از کشاورزان گلستانی
رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: تاکنون 18 هزار تن دانه سویا توسط مراکز خرید دائر شده توسط این اداره، از کشاورزان خریداری و به کارخانه های روغن کشی حمل شده است.(ادامه)
اهدای اعضای بدن جوان 23 ساله گلستانی به 29 نفر
بابائیان ادامه داد: نسوج پیوندی فرد برای اهداء شامل مغز استخوان، بافت، پوست و نظایر آن است که به افراد بیمار نیازمند این نسوج اهداء می شود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند.
معاون وزیر کشور از خانواده فرماندار بندر ترکمن دلجویی کرد + عکس
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان گلستان، از خانواده فرماندار شهرستان ترکمن یکی از مفقودین فاجعه منا دلجویی کردند. (ادامه)
پیکر مطهر جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه در گرگان تشییع می شود
(ادامه)
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی .... آخرین آمار از جان‌باختگان و مفقودان فاجعه خونین مِنا در 3 استان شمالی
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی ....(ادامه)
بازگشت نخستين گروه از زائران گلستاني حج تمتع
نخستین گروه از زائران گلستانی حج تمتع امشب وارد فرودگاه گرگان شدند. (ادامه)
 شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و  ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند.
اسامی کشته‌شدگان شمالی حادثه منا اعلام شد / کشته شدن 7 مازندرانی ، 8 گلستانی و 23 گیلانی
شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند. (ادامه)
حمله با چاقو به محیط بان گلستانی+ تصاویر
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: سرباز محیط بان منطقه حفاظت شده جهان نما در درگیری با متخلفان محیط زیست در این منطقه مورد اصابت چاقو قرار گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود..... گلستان قهرمان مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور شد
شمال نیوز : وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود.....(ادامه)
سارقان مسلح به قتل 13 نفردر گلستان اعتراف کردند
(ادامه)
بانوان شهید گلستانی ما را متعهد به حجاب کردند
(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) 30 شهید غواص و خط شکن لشکر 25 کربلای مازندران و 13 شهید استان گلستان با حضور گسترده مردم این مناطق تشییع خواهد شد.
مازندران و گلستان ميزبان پيكرهاي 43 شهيد غواص و خط شكن
شمال نیوز: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) 30 شهید غواص و خط شکن لشکر 25 کربلای مازندران و 13 شهید استان گلستان با حضور گسترده مردم این مناطق تشییع خواهد شد. (ادامه)
استقبال مردم گرگان از شهید جنگ سوریه
پیکر مطهر شهید قاسم قریب از داوطلبان سپاه نینوا گلستان که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شد، عصر سه شنبه با استقبال مردم وارد گرگان شد. (ادامه)
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم. علی رغم تاکید کارگردان بر لهجه مازندرانی،حاضر نشدم غیر از گویش گرگانی حرف بزنم
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم.(ادامه)
انباشت زباله بیمارستانی در سطل‎های زباله بیمارستان قلب گلستان + تصاویر
(ادامه)
آغاز پخش سریال‌های رمضان از فردا
پخش سریال‌های ماه مبارک رمضان از پنج‌شنبه شب - 28 خرداد ماه - (اولین روز از ماه رمضان) آغاز می‌شود.(ادامه)
پرونده‌ی هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که به مدت 4 روز در خرم‌آباد برپا بود، صبح چهارشنبه ششم خردادماه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، بسته شد و برترین‌ها در مراسم اختتامیه معرفی شدند.

درخشش خبرنگار گلستانی در جشنواره مطبوعات غرب کشور
پرونده‌ی هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که به مدت 4 روز در خرم‌آباد برپا بود، صبح چهارشنبه ششم خردادماه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، بسته شد و برترین‌ها در مراسم اختتامیه معرفی شدند. (ادامه)
افتتاح بیمارستان فوق تخصصی قلب گلستان
(ادامه)
شمال نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این دیدار از برخورد جدی استاندار گلستان پس از موضع‌گیری اداره‌کل محیط زیست استان مازندران خبر داد.... آیت الله نورمفیدی : مسئولان گلستان در مقابل مسئولان مازندرانی محکم بایستند
شمال نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این دیدار از برخورد جدی استاندار گلستان پس از موضع‌گیری اداره‌کل محیط زیست استان مازندران خبر داد....(ادامه)
خبرهایی از گوشه و کنار استان گلستان
(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه بروندی در نامه ای به همتای ایرانی خود بیان نمود: کلینیک پوست که اولین بار در بزرگترین بیمارستان ما با همکاری دکتر عمادی آغاز به فعالیت نمود،  به درخواست دکتر عمادی بنام " درمانگاه پوست امام رضا (ع)"  نامگذاری  و تابلویی در محل نصب گردید. .... پزشک بدون مرز شمالی ؛ از آفریقا تا عراق + تصاویر
شمال نیوز : وزیر خارجه بروندی در نامه ای به همتای ایرانی خود بیان نمود: کلینیک پوست که اولین بار در بزرگترین بیمارستان ما با همکاری دکتر عمادی آغاز به فعالیت نمود، به درخواست دکتر عمادی بنام " درمانگاه پوست امام رضا (ع)" نامگذاری و تابلویی در محل نصب گردید. ....(ادامه)
 شمال نیوز: سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. 
دیدار سردارآزمون با آیت‌الله نورمفیدی + تصاویر
شمال نیوز: سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی .... مدیران ناتوان مازندران داوطلبانه میز خود را به دیگران بسپارند !
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی ....(ادامه)
تصاویر/ استقبال از سردار آزمون در زادگاهش
بازیکن ارزنده گلستانی تیم ملی فوتبال ایران دیروز وارد زادگاهش شد و مورد استقبال جمعی از هواداران قرار گرفت. (ادامه)
تصاویر/ گلستان سفیدپوش شد
طبیعت سبز استان گلستان این روزها در هوای سرد زمستانی سفیدپوش شد. (ادامه)
مدیران استان از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران گلستانی از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند، گفت: اندیشیدن، تدبیر و بصیرت ارزشمندترین کاری است که مدیران باید انجام دهند.(ادامه)
برابر اظهارات شاهدان حادثه، محمد 43 ساله که به همراه فردی دیگر در خودروی پراید پارک شده در مقابل درب منزل محمد در حال گفت‎وگو بودند، توسط فرد دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. قاتل گلستانی در مازندران دستگیر شد
برابر اظهارات شاهدان حادثه، محمد 43 ساله که به همراه فردی دیگر در خودروی پراید پارک شده در مقابل درب منزل محمد در حال گفت‎وگو بودند، توسط فرد دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : روحانی در جواب خبرنگار واحد مرکزی خبر در "خصوص دستاوردهای سفر" گفت :فلسفه اصلی سفر این است که در سفر‌ها، مطالبات و نظرات و سخنان مردم را بشنویم و درمورد حل و فصل آن‌ها در حد توان دولت بررسی‌هایی و تصمیماتی صورت گیرد و نیز تصمیماتی که برای کمک به استان‌ها مورد... از انتخاب گزینشی خبرنگاران تا سئوالات مطرح شده !
شمال نیوز : روحانی در جواب خبرنگار واحد مرکزی خبر در "خصوص دستاوردهای سفر" گفت :فلسفه اصلی سفر این است که در سفر‌ها، مطالبات و نظرات و سخنان مردم را بشنویم و درمورد حل و فصل آن‌ها در حد توان دولت بررسی‌هایی و تصمیماتی صورت گیرد و نیز تصمیماتی که برای کمک به استان‌ها مورد...(ادامه)
تصاویر/ دیدار سرمایه گذاران گلستانی با رییس جمهور
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جریان سفر به گلستان در جلسه توسعه و سرمایه گذاران شرکت کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.