.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گلستان به لطف کشت برنج بیابان می شود
(ادامه)
یک گلستانی جانشين راهنمایی و رانندگی کشور شد
(ادامه)
حمایت از هزار یتیم توسط یک خیر گلستانی
(ادامه)
دستگیری قاتل پدر یک قاضی گلستانی
(ادامه)
هزار و 779 یتیم گلستانی حامی ندارند
(ادامه)
در لیست پیشنهادی رئیس جمهور نام 2 وزیر مازندرانی و دو وزیر گلستانی در دولت دهم به چشم می خورد اسامی و بیوگرافی آنها بشرح  ذیل می باشد. سوابق 4 وزیر شمالی کابینه دهم
در لیست پیشنهادی رئیس جمهور نام 2 وزیر مازندرانی و دو وزیر گلستانی در دولت دهم به چشم می خورد اسامی و بیوگرافی آنها بشرح ذیل می باشد.(ادامه)
خداحافظی وزیر گلستانی از کابینه
(ادامه)
شنای استانهای ساحلی غرق در مشکلات(ديدگاه)
(ادامه)
کودکان گلستانی در حسرت شهر بازی
(ادامه)
شور انتخاب / ایران اسلامی صحنه حماسه حضور
(ادامه)
گلستان؛ غرق در شور و نشاط انتخاب اصلح
(ادامه)
کودکان گلستانی آب را نقاشی کردند
(ادامه)
سوالات امروز نمايندگان گلستانی از وزرا
(ادامه)
میرحسین وارد گلستان شد
(ادامه)
قالیباف: بسیار بهتر از این می توان کشور را اداره کرد
(ادامه)
کاندیداتوری خاتمی و پخش شیرینی در گرگان !
(ادامه)
هر 25 هزار کودک گلستانی،یک مرکز فرهنگی
(ادامه)
آن اسب آمد، آن چابکسوار نیامد(يادداشت)
(ادامه)
چه کسانی به کردان رای مثبت دادند؟
(ادامه)
حسین زاده تكذيب كرد ...
در پی درج خبر«استانداری گلستان به داماد خانواده احمدی نژاد رسید» حسین زاده مشاور رئیس جمهور نسبت به شایعات مطرح شده در برخی جراید و سایت های استانی اطلاعیه ای صادر کرد.در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "اینجانب شخصاً طرح بی هنگام اخبار، شایعات و مطالبی را که به حرکت دولت کوچکترین اثری وارد نماید را صلاح نمی دانم. لیکن در جهت تحقق حداکثری سیاست های کلان دولت، آمادگی کامل خود را برای انجام تکلیف در صورت تعیُّّن در گلستان و یا هر نقطه دیگری از میهن اسلامی، اعلام می دارم...(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
پاسخ حزب اعتماد ملی گلستان به بیانیه سید محسن طاهری
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
تالاب بین المللی گلستان یخ زد
(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
اكثر ردصلاحيتهای گلستانی موادمخدری هستند
استاندار گلستان گفت: اكثر نامزدهاي ردصلاحيت شده در سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر، روستا و عشاير استان پرونده مواد مخدر دارند. دكتر علي محمد شاعري افزود : استعلام اين افراد توسط نيروي انتظامي به هيئتهاي اجرايي ارسال شد. (ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.