.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر به سیل‌زدگان و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم. وزیر کشور: خسارت‌ سیل‌زدگان گلستانی در کوتاه‌مدت جبران خواهد شد
وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر به سیل‌زدگان و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم.(ادامه)
ساخت ۱۴۵ سالن ورزشی با همت سپاه در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به آنکه موضوع ورزش متنوع است از ساخت ۱۴۵ سالن ورزشی در استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:  در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است...... مازنی ها دنبال « دانستنی ها » ، گیلانی ها « عکاسی » و گلستانی ها بدنبال« آب و هوا » هستند
شمال نیوز: در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است......(ادامه)
پنجمین نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی استان گلستان گشایش یافت
پنجمین نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی استان گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رییس دانشکده مائده گرگان و جمع کثیری از علاقه مندان گشایش یافت. (ادامه)
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند.
از بیان اظهارات تبلیغاتی پرهیز کنید/ خزر را فدای زادگاهتان نکنید
شمال نیوز: در پی اظهارات رئیس جمهور در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور و استان سمنان نمایندگان استا‌های شمالی کشور این اظهارات را غیرکارشناسی و تبلیغی دانستند. (ادامه)
عروس کلاهبردار گرگانی حساب پدرشوهرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا استان گلستان از برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۵ میلیون ریال از حساب بانکی شهروند گلستانی خبر داد. (ادامه)
خداحافظ قهرمان شهرم/ گلستانی که ابراهیم به یادگار گذاشت
پیکر آتش‌نشان شهید ابراهیم اسماعیلی از امام‌زاده یحیی، خیابان جمهوری، میدان ساعت، خیابان 18 دی، میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین به سمت گلزار شهدای ساری تشییع و به خاک سپرده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا عموزاد خلیلی افزود: در راستای اجرای تعیین مجازات جایگزین حبس، متهمین به انجام خدمات رایگان در امور مختلف محکوم شدند..... احکام جالب قاضی گلستانی برای 11 متهم + جزئیات احکام
شمال نیوز : محمدرضا عموزاد خلیلی افزود: در راستای اجرای تعیین مجازات جایگزین حبس، متهمین به انجام خدمات رایگان در امور مختلف محکوم شدند.....(ادامه)
پیشکسوت سیاه بازی ایران درگذشت +عکس
عطااله صفرپور پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون صبح شنبه در یکی از بیمارستان‌های مرکز گلستان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
 بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود. ولایت امیرالمؤمنین(ع)؛ از شروط مهم شفاعت/ انواع و مراتب ولایت(يادداشت)
بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود.(ادامه)
معافیت 10 درصد حق بیمه صیادان مازندران و گلستانی در انتظار اصلاح یک سی‌دی
معافیت 10 درصدی حق بیمه صیادان مازندرانی و گلستان در انتظار اصلاح سی‌دی ارسالی سازمان هدفمندی به تامین اجتماعی است و اصلاح این سی‌دی ظاهرا 2 سال طول کشیده است.(ادامه)
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود ..... حاشیه های آخرین بازی خونه به خونه در لیگ دسته یک
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود .....(ادامه)
شمال نیوز : ایران نوشت: 17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد..... شوهر دروغگوی گلستانی قاتل همسرش بود
شمال نیوز : ایران نوشت: 17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.....(ادامه)
شاعر جوان گلستانی در جهت حمایت از کالای ایرانی قطعه شعری را سرود . شعار سال جدید در شعر زیبای شاعر گلستانی
شاعر جوان گلستانی در جهت حمایت از کالای ایرانی قطعه شعری را سرود .(ادامه)
تحویل جسد صیاد گلستانی به مرزبانی ایران
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک استان گلستان از تحویل جسد صیاد بندرترکمنی که چند روز پیش به دست نیرو‌های مرزبانی ترکمنستان کشته شده بود، خبر داد.(ادامه)
تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی/۲ نفر کشته شدند
فرماندار شهرستان ترکمن از تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی خبرداد و گفت: در این تیراندازی دو نفر کشته و دو نفر دستگیر شدند. (ادامه)
مازندران استان سفید در وقایع اخیر کشور بوده است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران کمترین مشکل را در وقایع و ناآرامی های اخیر داشته است و استان سفید به شمار می رود.(ادامه)
زخمی شدن محیطبان گلستانی توسط شکارچیان غیرمجاز
مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: چهار شکارچی متخلف با شلیک به محیطبان منطقه شکار ممنوع عزیزآباد از توابع شهرستان کلاله در شرق استان، وی را زخمی و روانه بیمارستان کردند. (ادامه)
کتک‌ خوردن محیط‌بان گلستانی از شکارچیان غیر مجاز
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: محیط بان گرگانی توسط شکارچی غیر مجاز در یکی از روستاهای اطراف گرگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد. (ادامه)
سرپرست پلیس فتا عنوان کرد: اشخاصی که اقدام به نشر اکاذیب در ارتباط با یکی از مسئولان گلستانی در فضای سایبری کرده بودند، شناسایی و دستگیر گردیدند.

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک مدیرکل در استان
سرپرست پلیس فتا عنوان کرد: اشخاصی که اقدام به نشر اکاذیب در ارتباط با یکی از مسئولان گلستانی در فضای سایبری کرده بودند، شناسایی و دستگیر گردیدند. (ادامه)
پرستو گلستانی پستی از حضور خود در هلال احمر تهران منتشر کرد. عکس/ پرستو گلستانی در هلال احمر تهران برای کمک به زلزله زدگان
پرستو گلستانی پستی از حضور خود در هلال احمر تهران منتشر کرد.(ادامه)
موضوع بسیار مهم دیگر اینکه شما با پذیرش قانون اساسی و ارکان آن در این مملکت، مسئولیت های مختلفی را پذیرفته و کار کرده اید که از مهمترین آنها، عهده دار شدن دو دوره ریاست جمهوری بوده است؛ بنابراین، باید به قانون پایبند بوده و آن را بپذیرید. نمی شود هرجا خلاف نظر شما و خطوط قرمزتان رأیی صادر شد، آن را نادرست بخوانید؛ هرچند در این زمینه سابقه روشنی دارید و در دوران ریاست جمهوری بسیاری از مصوبات و همچنین جایگاه قوه مقننه را نادیده گرفتید.
چرا احمدی‌نژاد به سیم آخر زد؟!(ديدگاه)
موضوع بسیار مهم دیگر اینکه شما با پذیرش قانون اساسی و ارکان آن در این مملکت، مسئولیت های مختلفی را پذیرفته و کار کرده اید که از مهمترین آنها، عهده دار شدن دو دوره ریاست جمهوری بوده است؛ بنابراین، باید به قانون پایبند بوده و آن را بپذیرید. نمی شود هرجا خلاف نظر شما و خطوط قرمزتان رأیی صادر شد، آن را نادرست بخوانید؛ هرچند در این زمینه سابقه روشنی دارید و در دوران ریاست جمهوری بسیاری از مصوبات و همچنین جایگاه قوه مقننه را نادیده گرفتید. (ادامه)
صدور ویزای اربعین برای 85 درصد مردم مازندران/پرواز اربعین در مازندران آغاز شد
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 85درصد ویزای مردم مازندران صادر شده و دریافتی‌ها به‌روز شده است.(ادامه)
قاتل کودک 15 ماهه گلستانی شناسایی شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل کودک 15 ماهه‌ای که هفته پیش در تیراندازی فاضل‌آباد کشته شد، دستگیر شد. (ادامه)
ثبت‌نام بیش از 35هزار مازندرانی در سامانه سماح
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 23هزار و 587 ویزا تاکنون برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است.(ادامه)
برپایی ۲۰ موکب از مازندران در کربلا و نجف
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی ۲۰ موکب استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در کربلا و نجف خبر داد.(ادامه)
زائران مازندرانی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به افزایش استقبال مردمی برای حضور در مراسم اربعین امسال، گفت: زائران اربعین حسینی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : بانوی فداکار گرگانی که مسئولیت زندگی را بر دوش می کشد با بیان این که سرطان برای کسی که اوضاع مالی خوبی ندارد طاقت فرساتر است، عنوان کرد تمام تلاشم را برای بهبود همسرم کردم. درد و دل بانوی گلستانی : دغدغه هزینه درمان سرطان بیشتر از غم بیماری است
شمال نیوز : بانوی فداکار گرگانی که مسئولیت زندگی را بر دوش می کشد با بیان این که سرطان برای کسی که اوضاع مالی خوبی ندارد طاقت فرساتر است، عنوان کرد تمام تلاشم را برای بهبود همسرم کردم.(ادامه)
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.

انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم/ مخالفتی با استاندار بومی ندارم
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد. (ادامه)
نورمفیدی: انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم
گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد وشخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.