.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: طبق آمار اولیه مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، بیش از یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.
یک میلیارد تومان آمار اولیه جشن عاطفه‌ها در گلستان
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: طبق آمار اولیه مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، بیش از یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است. (ادامه)

تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : به‌گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۸۴ نماینده مجلس سؤال از رئیس‌جمهور  را امضا کردند که شرایط قانونی برای سؤال از آقای روحانی فراهم شده و هیئت رئیسه بایستی به این موضوع رسیدگی کند..... کدام نمایندگان شمالی طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟
شمال نیوز : به‌گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۸۴ نماینده مجلس سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کردند که شرایط قانونی برای سؤال از آقای روحانی فراهم شده و هیئت رئیسه بایستی به این موضوع رسیدگی کند.....(ادامه)
شمال نیوز: داستان نویس گلستانی سوگ نامه ای را تقدیم به جانباختگان معدن زغال سنگ آزادشهر کرد.



دراعماق کبودزمین به خواب رفته اند؛بی خبراز همه جا؛بی نیاز ازهمه چیز
شمال نیوز: داستان نویس گلستانی سوگ نامه ای را تقدیم به جانباختگان معدن زغال سنگ آزادشهر کرد. (ادامه)
ایران در ماتم گلستان /روزی سیاه در تاریخ آزاد شهر (يادداشت)
(ادامه)
نویسنده گلستانی، کتاب خود را منتشر کرد
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند..... قاتل گلستانی بعد از ۱۱ سال بخشیده شد
شمال نیوز :احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند.....(ادامه)
شمال نیوز : از مشکلات و انتظارات این بانوی طلایی گرگانی که بگذریم باید تلنگری برای مدیریت شهری گرگان ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان باشد که با وجود چنین ذخایر و قهرمانانی ، از آنها یادی نمی شود..... غفلت از نخستین بانوی گرگانی دارنده مدال طلای جهان
شمال نیوز : از مشکلات و انتظارات این بانوی طلایی گرگانی که بگذریم باید تلنگری برای مدیریت شهری گرگان ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان باشد که با وجود چنین ذخایر و قهرمانانی ، از آنها یادی نمی شود.....(ادامه)
فوت 16 گلستانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
در هشت ماه نخست سال جاری 16 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان گلستان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 13 نفر بود 23 درصد بیشتر شده است. (ادامه)
عکس: صحنه جالب برفی در ورودی خانه یک کلاردشتی
با بارش یک‌متر برف در مناطق کوهستانی استان گلستان ،گلستانی‌ها دمای ۱۴ درجه زیر صفر را تجربه کردند.(ادامه)
جان باختن دو مصدوم دیگر حادثه انفجار گاز
دو مصدوم دیگر حادثه انفجار گاز نکا، جان باختند.(ادامه)
داوود رشیدی بدرقه شد
(ادامه)
قاتل سرباز گلستانی دستگیر شد
مدیر روابط عمومی فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: عصر شنبه ۲۶ تیر ماه قاتل ۳۰ ساله سرباز گلستانی، در حاشیه یکی از روستاهای غرب گرگان، به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد. (ادامه)
خوشحالی جالب مازنی های تیم ملی در ژاپن+ عکس
بازیکنان شمالی تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به المپیک ریو واکنش جالبی داشتند. (ادامه)
تغییر ۱۰۰ درصدی نمایندگان مجلس در گلستان
پرونده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت در گلستان بسته شد که مردم این استان با رای خود، ۱۰۰ درصد نمایندگان قبلی را تغییر دادند. (ادامه)
جشنی به شکرانه سرخ شدن توت فرنگی ها
جشنواره توت فرنگی در روستای شفیع آباد رامیان برگزار خواهد شد.(ادامه)
عکس: کتایون ریاحی و پرستو گلستانی سوار بر موتورسیکلت!
(ادامه)
شمال نیوز : آقا معلم بدون لحظه‌ای درنگ، خود را به وسط خیابان رساند و دانش‌آموز را از مقابل خودرویی که با سرعت بالا، او را نشانه گرفته بود، دور کرد. معلم گلستانی جان شاگردش را نجات داد
شمال نیوز : آقا معلم بدون لحظه‌ای درنگ، خود را به وسط خیابان رساند و دانش‌آموز را از مقابل خودرویی که با سرعت بالا، او را نشانه گرفته بود، دور کرد.(ادامه)
شمال نیوز: روز گذشته ده ها نفر از صاحبان مرغداری استان با در دست داشتن پلاکارت هایی مقابل استانداری گلستان تجمع نمودند.
تجمع اعتراضی مرغداران گلستانی مقابل استانداری
شمال نیوز: روز گذشته ده ها نفر از صاحبان مرغداری استان با در دست داشتن پلاکارت هایی مقابل استانداری گلستان تجمع نمودند. (ادامه)
عکس: تبلیغات خانوادگی کاندیداها در شهر
تبلیغات انتخابات در حالی در شهرهای مختلف آغاز شده است که در اصفهان شاهد تصاویر زوج‌های کاندیدا در سطح شهر هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم‌هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند..... رجزخوانی اوباش گلستان برای اشرار مازندران !
شمال نیوز : چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم‌هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند.....(ادامه)
رجزخوانی اوباش گلستان برای اشرار مازندران
(ادامه)
مامور گلستانی رشوه ۲۰ میلیونی را رد کرد
فرمانده انتظامی گلستان گفت: رشوه ۲۰ ميليون و ۷۰۰ هزار ريالی توسط ماموران پليس امنيت عمومی رد شد. (ادامه)
دانشجوی گلستانی با استناد به سخنان و استدلال رئیس جمهور در روزهای گذشته گفت: درحالیکه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان سنگ اصلاح طلبان را بر سینه میزنند چرا انتخابات برگزار کنیم؟
طعنه دانشجوی گلستانی به سخنان رئیس جمهور
دانشجوی گلستانی با استناد به سخنان و استدلال رئیس جمهور در روزهای گذشته گفت: درحالیکه نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان سنگ اصلاح طلبان را بر سینه میزنند چرا انتخابات برگزار کنیم؟ (ادامه)
سخنگوی یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور گفت: یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. یادواره شهدای گردان حمزه شمال کشور در گرگان برگزار می شود
سخنگوی یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور گفت: یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
در حالی که که کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و هر گونه تولید ملی سرمایه ای برای کشور است اما زخم بی تدبیری باعث فاسد شدن چندین هزار تن از گندم های استان..... فاسد شدن چندین هزارتن گندم در شمال کشور+ عکس
در حالی که که کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و هر گونه تولید ملی سرمایه ای برای کشور است اما زخم بی تدبیری باعث فاسد شدن چندین هزار تن از گندم های استان.....(ادامه)
شمال نیوز: بنا به درخواست برخی از فعالان اصولگرای استان گلستان محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم ۱۷ ربیع الاول میهمان گلستانی ها خواهد بود
۱۷ ربیع الاول، گلستان میزبان احمدی نژاد/ آیا ۸ دی سکوت احمدی نژاد می شکند؟
شمال نیوز: بنا به درخواست برخی از فعالان اصولگرای استان گلستان محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم ۱۷ ربیع الاول میهمان گلستانی ها خواهد بود (ادامه)
شمال نیوز : جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه های محلی با بیان اینکه آنان از مظلومترین قشر فرهنگی کشورند با ارسال نامه ای به وزیر ارشاد خواستار شفاف سازی برخی از سوالات این قشر فرهیخته شدند.... در دوره مسئولیت مدیرکل ارشاد هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد
شمال نیوز : جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه های محلی با بیان اینکه آنان از مظلومترین قشر فرهنگی کشورند با ارسال نامه ای به وزیر ارشاد خواستار شفاف سازی برخی از سوالات این قشر فرهیخته شدند....(ادامه)
واژگونی خودروی ملی پوشان کبدی گلستانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.