.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با انواع شکل مدفوع و علت هر یک آشنا شوید
همه ی ما گهگاه با تغییراتی در شکل مدفوع خود مواجه می شویم که دلیل آن برایمان سؤال یا حتی شاید باعث نگرانی می شود. از آنجایی که وضعیت اجابت مزاج ما بیانگر وضعیت سلامتی معده ای روده ای ما است، آشنایی با انواع مدفوع و علت ایجاد هر یک امری ضروری است.(ادامه)
چه خوراکی هایی بدنتان را گرم نگه می دارند؟
در هوای سرد گرم نگه داشتن بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.(ادامه)
سلبریتی ها این بار هم باختند/ چرا از کف میدان روایت نکردید؟
در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند.(ادامه)
ویژگی‌های یک وعده صبحانه خوب برای دانش‌آموز چیست؟
دانش آموزان باید در مدت زمان ساعات درس، سطح قند خونی مناسبی داشته باشند. صبحانه خوب می‌تواند بر کاهش خستگی آن‌ها سر کلاس و افزایش گیرایی و تمرکز آن‌ها تاثیرگذار باشد.(ادامه)
اینفوگرافیک/ خوراکی‌هایی که بدنتان را گرم نگه می‌دارد
اینفوگرافیک/ خوراکی‌هایی که بدنتان را گرم نگه می‌دارد(ادامه)
ماجرای دختر چاقوکش
بعد از مرگ پدرم دیگر نمی‌توانم برخی رفتار‌ها را تحمل کنم به همین دلیل همیشه چاقو در دستم دارم که اگر کسی برخلاف میلم رفتار کند او را بکشم.(ادامه)
۳ نوشیدنی که چربی‌ها را مثل کوره آب می کنند!
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است.(ادامه)
«از شنبه»، بهانه‌ای مشترک برای فرار از برنامه‌ها/ گیر کار کجاست؟
تصمیم داریم به اوضاع سر و‌ سامانی‌ بدهیم اما همه چیز را موکول به زمان دیگری می کنیم، ولی باید بدانیم که هیج کاری راحت و بدون زحمت انجام نمی شود، پس باید برای هر کاری با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد کشف محموله گردوهای قاچاق در هلیلان
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف محموله گردوهای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد(ادامه)
رفع مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مشکل آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع خواهد شد.(ادامه)
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است معجزه بی‌نظیر این میوه خوشمزه در کاهش فشار خون و بی خوابی
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است(ادامه)
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید تیروئید کم‌کار داریم چه بخوریم؟
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید(ادامه)
این خوراکی شگفت‌انگیز سرماخوردگی را ریشه‌کن می‌کند!
لبو یک خوراکی شگفت انگیز و سرشار از ویتامین سی است که می تواند به تحریک و تولید آنتی بادی ها و گلبول های سفید کمک کرده و آن ها را به مبارزه ای نفس گیر با ویروس های سرماخوردگی و دیگر بیماری های عفونی بطلبد.(ادامه)
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود. کدام غذاها ضد استرس هستند؟
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود.(ادامه)
توزیع نهاده دامی در سوادکوه‌شمالی
(ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت. کثیف ترین مرد ایران درگذشت / «عمو حاجی» که بود؟
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد. خواص بی‌نظیر کنجد برای سلامتی
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد.(ادامه)
نوشیدنی برای سم‌زدایی از کبد
در این مطلب فهرستی مختصر، اما مفید از نوشیدنی‌های موثر برای سم زدایی روزانه از کبد و همچنین کاهش وزن ارائه شده است.(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
۷۶ درصد صادرات مازندران مختص ۵ قلم کالا است
(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
چه کسی شکلات را اختراع کرد؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید شکلات که یکی از خوراکی‌های معروف جهان محسوب می‌شود چگونه به وجود آمده است و اولین کاکائو در کدام کشور پیدا شده است؟ سایت خبری لایو ساینس نگاهی به تاریخچه پیدایش شکلات کرده است و اظهار کرده اولین شواهد از کاکائو در کشور اکوادور پیدا شده است.(ادامه)
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی یک مورد ابتلا به وبا در استان خبرداد و گفت: این فرد سابقه سفر خارجی داشته و تست وی مثبت شده است.

 شناسایی یک مورد ابتلا به بیماری وبا در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی یک مورد ابتلا به وبا در استان خبرداد و گفت: این فرد سابقه سفر خارجی داشته و تست وی مثبت شده است. (ادامه)
چطور "کلاس اولی‌ها" را برای مدرسه آماده کنیم؟
یک روانشناس به تشریح نحوه آماده سازی کلاس اولی‌ها برای ورود به مدرسه پرداخت.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند. ۴ خوراکی برای از بین بردن چربی شکم
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند.(ادامه)
تاکید مجدد رئیس جمهور بر تسهیل سفر زائران اربعین/ ماموریت رئیس جمهور به وزرای کشور، راه و ستاد مرکزی اربعین برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی/ ابراز تأسف از آتش‌سوزی تالاب انزلی توسط افراد سودجو، ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.