.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بستر‌های لازم برای کشت گیاه استوایی بلوبری در مازندران فراهم شده است. کشت بلوبری در استان
بستر‌های لازم برای کشت گیاه استوایی بلوبری در مازندران فراهم شده است.(ادامه)
ورزش کردن با معده پر بهتر است یا خالی؟
بهداشت نیوز نوشت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان پزشکی ورزشی، این است که هرگز با شکم خالی ورزش نکنید. بدن ما در طول فعالیت‌های فیزیکی از گلیکوژن ذخیره‌ شده در کبد یا عضلات برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند. زمانی که گلیکوژن کافی در عضلات وجود نداشته باشد، بدن برای تامین سوخت مورد نیازش به سوزاندن اسیدهای چرب یا عضلات روی می‌آورد.(ادامه)
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید. ۷ نوع خوراکی بد برای سلامتی قلب
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید.(ادامه)
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است.

 دیابت خود را با این میوه کنترل کنید
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است. (ادامه)
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد. اگر دائم هوس نوشابه می‌کنید بدن شما این ماده را کم دارد
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد.(ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
روز اول محرم؛ روز مخصوص دعا برای فرزند دار شدن
(ادامه)
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید. ویتامین‌های مهم ضد افسردگی چیست؟
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. ۱۰ خاصیت عجیب و غریب پیاز که نمی دانستید
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است . این خوراکی‌ها را همراه خربزه اصلا مصرف نکنید!
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است .(ادامه)
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد. کمبود کدام ویتامین‌ها باعث بی‌خوابی می‌شود؟
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟ بعد از خوردن یک بسته چیپس چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از متلاشی شدن باند سارقان روغن خوراکی در آن شهرستان خبر داد. متلاشی شدن باند سارقان روغن خوراکی در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از متلاشی شدن باند سارقان روغن خوراکی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند. ۴ خوراکی برای مبارزه با سرطان سینه را بشناسید
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند.(ادامه)
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد. زمان مصرف ویتامین D را بدانید
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.(ادامه)
۵ خوراکی مضر برای سلامت روده
غذاهای سرخ‌شده، به ویژه سیب زمینی در فرآیند سرخ کردن، سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شوند. این غذاها باکتری‌های مفید روده را کاهش می‌دهند و حتی ممکن است منجر به التهاب بیشتر روده شوند.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند(ادامه)
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است. فطریه سال ۱۴۰۲ چقدر است؟
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد. نان را هرگز در فریزر نگذارید!
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل خبر داد. دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.