.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت:دوشنبه ۳۰بهمن ماه جلسه شورای عالی کار با دستور کاراصلاح آیین نامه انتخاب اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف و گزارش کمیته مزد برگزار خواهد شد و شورای عالی کار تصمیم‌گیرنده منطقه‌ای شدن دستمزد ۱۴۰۳ شده است. سبد معیشت کارگران، حداقل ۱۶ میلیون تومان
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت:دوشنبه ۳۰بهمن ماه جلسه شورای عالی کار با دستور کاراصلاح آیین نامه انتخاب اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف و گزارش کمیته مزد برگزار خواهد شد و شورای عالی کار تصمیم‌گیرنده منطقه‌ای شدن دستمزد ۱۴۰۳ شده است.(ادامه)
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد. اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد.(ادامه)
تورم نقطه به نقطه دی ماه ۱۴۰۲ به ۳۸.۵ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل، ١.٧ درصد کاهش داشته است. تورم نقطه به نقطه در دی‌ماه کاهشی شد
تورم نقطه به نقطه دی ماه ۱۴۰۲ به ۳۸.۵ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل، ١.٧ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟
چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد که به شرح آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد. اطلاعاتی که هکرهای اسنپ فود به آن دست پیدا کردند/ هک چه مجازاتی دارد؟
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.(ادامه)
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند. نکاتی مهم برای رانندگی در جاده‌های لغزنده
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.(ادامه)
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد. یارانه‌بگیران حساب خود را چک کنند
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد.(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود. کابینه روحانی قوی‌تر از کابینه‌ رئیسی بود/ دولت روحانی اجازه‌ گرانی‌های شدید را نمی‌داد!
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود. طرز تهیه آش آذری یا آش انار؛ غذای شب یلدا
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
گزارش جدید مرکز آمار از تورم مهر ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد تورم سالانه و نقطه به نقطه به ترتیب به ۴۵.۵ و ۳۹.۲ درصد کاهش یافته است. تداوم کاهش تورم سالانه و نقطه به نقطه
گزارش جدید مرکز آمار از تورم مهر ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد تورم سالانه و نقطه به نقطه به ترتیب به ۴۵.۵ و ۳۹.۲ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد
(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
این ۴ ماده غذایی را هرگز دوبار گرم نکنید!
ممکن است ترکیبات مضری پس از گرم‌کردن دوباره در برخی غذاها ایجاد ‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : پسرجوانی که متهم است با فریب سالمندان و تهیه فیلم سیاه اقدام به سرقت اموال و اخاذی از آنها کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. شگرد مخوف دانشجوی قلابی برای شکار سالمندان / از قدم زدن در پارک تا بیهوشی و سرقت
شمال نیوز : پسرجوانی که متهم است با فریب سالمندان و تهیه فیلم سیاه اقدام به سرقت اموال و اخاذی از آنها کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
پسرجوانی که متهم است با فریب سالمندان و تهیه فیلم سیاه اقدام به سرقت اموال و اخاذی از آن‌ها کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. شگرد مخوف دانشجوی قلابی برای شکار سالمندان
پسرجوانی که متهم است با فریب سالمندان و تهیه فیلم سیاه اقدام به سرقت اموال و اخاذی از آن‌ها کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
به نظر می‌رسد واکسن خوراکی کووید ۱۹ نوعی پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند که می‌تواند به سرعت عفونت در حال پیشرفت را از بین ببرد. واکسن خوراکی کووید ۱۹ در راه است
به نظر می‌رسد واکسن خوراکی کووید ۱۹ نوعی پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند که می‌تواند به سرعت عفونت در حال پیشرفت را از بین ببرد.(ادامه)
یک پزشک گفت: روتاویروس بیشتر سیستم گوارشی را درگیر کرده و اسهال آبکی، تب، بدن درد و بی اشتهایی از علائم بروز این ویروس هستند. روتاویروس چیست؟
یک پزشک گفت: روتاویروس بیشتر سیستم گوارشی را درگیر کرده و اسهال آبکی، تب، بدن درد و بی اشتهایی از علائم بروز این ویروس هستند.(ادامه)
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. این ۷ میوه خوشمزه را بجای شیرینی بخورید
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است.(ادامه)
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است . حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه «پیش دیابت» مبتلا هستند
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است .(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.