.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند. اعترافات یک زوج بی‌رحم که از راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند.(ادامه)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است. آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است ....(خبر)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است.(ادامه)
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مصرف 21 عدد از این دانه در ناشتا رگ های خونی را باز و عمر را 120 ساله می کند
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. (ادامه)
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد. طرز تهيه دلچسب‌ترین غذا برای چهارشنبه‌ آخر سال
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
در برخی از موارد تپش قلب با علائم دیگری مثل تنگی نفس همراه است. به ندرت پیش می‌آید تپش قلب و تنگی نفس به همراه بیهوشی و سرگیجه باشد، اگر این اتفاق برای کسی رخ داد فورا او را به بیمارستان منتقل کنید. دلایل تنگی نفس و تپش قلب ناگهانی
در برخی از موارد تپش قلب با علائم دیگری مثل تنگی نفس همراه است. به ندرت پیش می‌آید تپش قلب و تنگی نفس به همراه بیهوشی و سرگیجه باشد، اگر این اتفاق برای کسی رخ داد فورا او را به بیمارستان منتقل کنید.(ادامه)
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان. مضرات عسل برای نوزادان
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان.(ادامه)
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس‌ها به مجرای تنفسی جلوگیری می‌کند. پودری که از بیماری‌های تنفسی جلوگیری می‌کند
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس‌ها به مجرای تنفسی جلوگیری می‌کند.(ادامه)
مصرف منابع نیترات خوراکی مانند مولکول‌های فعال در آب چغندر باعث تقویت قدرت عضلانی هنگام انجام فعالیت بدنی می‌شود. بعضی افراد برای تقویت عضلات به انجام تمرینات مختلف ورزشی می‌پردازند. بعضی دیگر نیز از مکمل‌های پروتئینی استفاده می‌کنند. با این نوشیدنی قدرت عضلانی خود را تقویت کنید
مصرف منابع نیترات خوراکی مانند مولکول‌های فعال در آب چغندر باعث تقویت قدرت عضلانی هنگام انجام فعالیت بدنی می‌شود. بعضی افراد برای تقویت عضلات به انجام تمرینات مختلف ورزشی می‌پردازند. بعضی دیگر نیز از مکمل‌های پروتئینی استفاده می‌کنند.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد. توزیع گوشت تنظیم بازاری در مرکز مازندران
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم. تنظیم بازار مرغ به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است. تغذیه نامناسب منجر به افسردگی می‌شود
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است.(ادامه)
پس از کشف کارخانه‌ای معروف در مصر که در تولید قهوه از پودر سرامیک استفاده می‌کرد، جنجالی در پارلمان این کشور به پا شد. شایعه تولید قهوه از پودر سرامیک در مصر جنجال به پا کرد
پس از کشف کارخانه‌ای معروف در مصر که در تولید قهوه از پودر سرامیک استفاده می‌کرد، جنجالی در پارلمان این کشور به پا شد.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
در مورد وعده‌های غذایی دیدگاهی در طب سنتی توصیه می‌کند که وعده ناهار حذف شود، اما این پیشنهاد برای همه کاربرد ندارد. چه کسانی نباید وعده ناهار خود را حذف کنند؟
در مورد وعده‌های غذایی دیدگاهی در طب سنتی توصیه می‌کند که وعده ناهار حذف شود، اما این پیشنهاد برای همه کاربرد ندارد.(ادامه)
پزشکان تاکید دارند که مصرف متعادل آجیل در دوران بارداری برای سلامت مغز نوزاد مفید است. این خوراکی برای سلامت مغز جنین بسیار مفید است
پزشکان تاکید دارند که مصرف متعادل آجیل در دوران بارداری برای سلامت مغز نوزاد مفید است.(ادامه)
سرپرست دامپزشکی ساری از ضبط و معدوم سازی ۱۰۴ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد. معدوم سازی ۱۰۴ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در ساری
سرپرست دامپزشکی ساری از ضبط و معدوم سازی ۱۰۴ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مازندرانی‌ها در فصل زمستان از یک گیاه چند متری طلای قرمز استحصال می‌کنند. استحصال طلای قرمز در مازندران
مازندرانی‌ها در فصل زمستان از یک گیاه چند متری طلای قرمز استحصال می‌کنند.(ادامه)
در زمستان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی دستگاه تنفسی فوقانی از جمله آنفولانزا و سرماخوردگی در کودکان بسیار شایع است. دارو‌های گیاهی که برای سرماخوردگی کودکان موثر است
در زمستان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی دستگاه تنفسی فوقانی از جمله آنفولانزا و سرماخوردگی در کودکان بسیار شایع است.(ادامه)
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند. پاسخ وزارت اقتصاد به پرسش «چه کسی به رئیس‌جمهوری آمار می‌دهد»
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند.(ادامه)
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند. قیمت مرغ و قارچ هم اندازه شد!
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
یلدا؛ شبی به بلندای آیین و سنت‌های کهن ایرانی
«یلدا» یا «شب چلّه»، یکی از آیین‌های دیرینه ایرانی است که بیانگر زایش خورشید یا ایزدمهر در انقلاب زمستانی است.(ادامه)
وقتی گلو درد دارید، به ۶ ماده غذایی نزدیک نشوید!
بعضی از غذا‌ها برای گلودرد مضر هستند و با خوردن آن‌ها درد گلو شدت پیدا می کند و خارش آن نیز چندین برابر می‌شود.(ادامه)
اینفوگرافیک / لیست خوراکی های شب یلدا | تنقلاتی که در شب یلدا باید خورد
برخی خوراکی‌ها به‌ویژه تنقلات در شب یلدا بیشتر مرسوم هستند. ما به برخی از آنها در زیر اشاره می‌کنیم.(ادامه)
اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟ اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!
اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟(ادامه)
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.