.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند.


کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/نمیشود یک دهه همه کاره کشور باشد بعدش مخالف خواند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. (ادامه)
پسر «عبدالله صالح»: انتقام خون پدرم را می‌گیرم
رسانه‌های سعودی بیانیه‌ای منسوب به پسر ارشد رئیس‌جمهور مخلوع یمن در سال 2011، منتشر کردند که در آن، انقلابیون این کشور به انتقام‌‌گیری تهدید شده‌اند.(ادامه)
پیام تبریک سرلشکر باقری به رهبر معظم انقلاب
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به رهبر معظم انقلاب با تأکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای جلوگیری از بروز فتنه های مشابه داعش گفت: جبهه دشمن را همچنان مقهور اقتدار و صلابت خود خواهیم ساخت.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون جمنا تنها تر از همیشه شده است ؛ بر همین اساس است که برخی می گویند باید جمنا را یک پروژه تمام شده دانست..... «جمنا» در محاق ؛ فروپاشی زودهنگام سامانه وحدت اصولگرایان !
شمال نیوز : اکنون جمنا تنها تر از همیشه شده است ؛ بر همین اساس است که برخی می گویند باید جمنا را یک پروژه تمام شده دانست.....(ادامه)
كنگره بزرگداشت آيت‌الله محمدی‎لائينی در نكا برگزار می‌شود
به همت و تلاش ستاد برگزاری كنگره بزرگداشت آيت‌الله محمدی‎لائينی و دوستداران عالمان دينی و اهل بيت(ع)، كنگره بزرگداشت آيت‌الله محمدی‎لائينی با سخنرانی آيت‌الله نوری‌همدانی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : انسجام امروز ضدامریکایی و ضداسرائیلی در ایران اسلامی و موضعگیری انقلابی غالب مسئولین ارشد و همنوایی کامل با افکار عمومی در ایران و منطقه، دندان شکنانه ترین پاسخی است که ملت ما می توانست به یاوه گویی های یکسال اخیر ترامپ و نتانیاهو و سایر مزدوران منطقه ای آنها بدهد..... لزوم چالش با سیاست های نفرت انگیز امریکا
شمال نیوز : انسجام امروز ضدامریکایی و ضداسرائیلی در ایران اسلامی و موضعگیری انقلابی غالب مسئولین ارشد و همنوایی کامل با افکار عمومی در ایران و منطقه، دندان شکنانه ترین پاسخی است که ملت ما می توانست به یاوه گویی های یکسال اخیر ترامپ و نتانیاهو و سایر مزدوران منطقه ای آنها بدهد.....(ادامه)
شمال نیوز : در میان مباحث مطرح شده ، موضوع انتصاب استاندار مازندران از مهمترین آن بوده که بصورت شفاف از تداوم استانداری ربیع فلاح جلودار سخن گفته است ..... نظر جمنا ابقای ربیع فلاح در مسند استانداری مازندران است
شمال نیوز : در میان مباحث مطرح شده ، موضوع انتصاب استاندار مازندران از مهمترین آن بوده که بصورت شفاف از تداوم استانداری ربیع فلاح جلودار سخن گفته است .....(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است. تمام موشک‌های سپاه مجهز به "فناوری نقطه‌زنی" هستند/ جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با روحانی(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است.(ادامه)
یکی از دستاوردهای روشن دفاع مقدس ما، تأثیر مستقیم آن در تأمین امنیت پایدار برای کشور ایران در برابر تهدیدات مختلف نظامی، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی دشمنان بود.

نقش دفاع مقدس در امنیت پایدار ایران(يادداشت)
یکی از دستاوردهای روشن دفاع مقدس ما، تأثیر مستقیم آن در تأمین امنیت پایدار برای کشور ایران در برابر تهدیدات مختلف نظامی، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی دشمنان بود. (ادامه)
داعش در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشد
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشند، هدف آنها تسخیر جمهوری اسلامی و به انزوا کشیدن نظام اسلامی است و برخی این موضوع را درک نمی‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند. جبهه‌های اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به بن‌بست خورد!
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند.(ادامه)
شمال نیوز :‌ درست در شرایطی که چهرهایی از جبهه مردمی تلاش می کنند اینگونه وانمود کنند که اوضاع مناسب است و آنها در حال برنامه ریزی برای ادامه سیاست ورزی جمنا هستند خبرهایی وجود دارد که از پایان عمر سیاسی این نوپدید سیاست ایران حکایت دارد.
خداحافظی غیر منتظره اصولگرایان با جمنا
شمال نیوز :‌ درست در شرایطی که چهرهایی از جبهه مردمی تلاش می کنند اینگونه وانمود کنند که اوضاع مناسب است و آنها در حال برنامه ریزی برای ادامه سیاست ورزی جمنا هستند خبرهایی وجود دارد که از پایان عمر سیاسی این نوپدید سیاست ایران حکایت دارد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.
حداد عادل: احمدی‌نژاد رایانه‌ای است که نرم‌افزارش را نمی‌دانیم
شمال نیوز : عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد. (ادامه)
پیام تبریک سپاه پاسداران به امیر حاتمی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتخاب امیر حاتمی بعنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.(ادامه)
شمال نیوز : مصباحی مقدم در مورد چرایی این اتفاق گفت: عده ای آقای قالیباف را به عنوان مدیر اجرایی باتجربه قبول دارند و طبیعتا این تجربه را برای آقای رئیسی قائل نیستند. عده ای هم آقای رئیسی را از جهات مختلف قبول دارند و درمقابل این مقبولیت را برای آقای قالیباف قائل نیستند، طبعا آرای آنها تقسیم می شود..... 60 درصد آرای قالیباف به سبد رئیسی ریخته شد
شمال نیوز : مصباحی مقدم در مورد چرایی این اتفاق گفت: عده ای آقای قالیباف را به عنوان مدیر اجرایی باتجربه قبول دارند و طبیعتا این تجربه را برای آقای رئیسی قائل نیستند. عده ای هم آقای رئیسی را از جهات مختلف قبول دارند و درمقابل این مقبولیت را برای آقای قالیباف قائل نیستند، طبعا آرای آنها تقسیم می شود.....(ادامه)
تعطیلی تهران به دلیل مراسم تحلیف اشتباه است
سخنگوی جمنا در مازندران، از تعطیلی روز شنبه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف انتقاد کرد و گفت: اگر این تعطیلی به‌دلیل تسهیل در تردد هیأت‌های عالی رتبه از فرودگاه تا بهارستان است باید گفت از این دست ترددها نیز داشته‌ایم و این امکان وجود دارد تا با اتخاذ برخی تدابیر راهنمایی و انتظامی، تردد هیأت‌ها به‌سهولت انجام شود.(ادامه)
سردار سلیمانی: من را هدف قرار دهید، نه سپاه را
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به فرمایش حضرت امام رضوان الله که فرمودند «من از سپاه راضی هستم و هرگز نظرم برنمی‌گردد»، اظهار داشت: من این موضوع را به عنوان یک سپاهی نمی‌گویم، سپاه را با من که عیب دارم مقایسه نکنید، من را هدف قرار دهید، نه سپاه را، اگر سپاه نبود کشور نبود و این حرف همه روزها است.(ادامه)
توصیه کنایه آمیز مطهری به سران قوا/دولت سوریه در جریان حمله سپاه بود؟/ انتقاد امام جمعه اصفهان به روحانی/ سؤال مرعشی از اصولگرایان
(ادامه)
(تصاویر) تقدیر جمنا از ابراهیم رئیسی
نشست تقدیر از نامزدها و فعالان اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز گذشته در مسجد بقیه الله تهران با حضور حجت الاسلام رئیسی و نیز اعضای شورای مرکزی این جبهه برگزار شد. در این مراسم، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی و برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله علی نیکزاد، علیرضا زاکانی، مهدی فضائلی، خوش چهره، عباس سلیمی نمین، حسین نجابت، صدر الدین شریعتی، کرمی راد، شاکری، پدر ‌شهید احمدی روشن، جهانگیر الماسی و برخی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. در حاشیه این مراسم نیز هفدهمین جلسه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد. همچنین از سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تقدیر به عمل آمد. (ادامه)
خرمشهر؛ از اشغال تا آزادی/ دلیل تغییر مکان دفن یک شهید بعداز ۳۱ سال(يادداشت)
(ادامه)

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، بر ادامه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم تاکید کرد.
تبریک جمنا به رئیس جمهور منتخب/ رای 16 میلیونی حاکی از اراده جدی برای تغییر وضع موجود به نفع مستضعفان است/ مصمم‌تر از گذشته راه اعتلای کشور و ح(خبر)
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، بر ادامه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم تاکید کرد. (ادامه)
میرسلیم: انصراف نداده‌ام
سید مصطفی میرسلیم با انتشار یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی انصراف از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.(ادامه)
حرکت ارزشی قالیباف با رای به رئیسی تکمیل می‌شود
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران گفت: حرکت ارزشی قالیباف با رای به رئیسی تکمیل می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : کاندیداهای جبهه انقلاب با بیان آنچه از آن به عنوان "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"یاد شده، اتحاد کردند. بر این اساس «محمدباقر قالیباف» به نفع «سیدابراهیم رئیسی» از انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم کناره‌گیری کرد..... قالیباف به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد
شمال نیوز : کاندیداهای جبهه انقلاب با بیان آنچه از آن به عنوان "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"یاد شده، اتحاد کردند. بر این اساس «محمدباقر قالیباف» به نفع «سیدابراهیم رئیسی» از انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم کناره‌گیری کرد.....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بنده یکی از افرادی هستم که از آقای رئیسی اعلام حمایت کردم و دیدگاه آقای رئیسی از نظر من با رهبر معظم انقلاب نزدیک است و انتخاب ایشان موجب نزدیکی نیروهای انقلابی با یکدیگر می‌شود.


اعلام حمایت نماینده ولی فقیه در مازندران از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری(خبر)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بنده یکی از افرادی هستم که از آقای رئیسی اعلام حمایت کردم و دیدگاه آقای رئیسی از نظر من با رهبر معظم انقلاب نزدیک است و انتخاب ایشان موجب نزدیکی نیروهای انقلابی با یکدیگر می‌شود. (ادامه)
جبهه مردمی نیروهای انقلاب ستاد انتخاباتی نامزد خاصی نیست
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین نیروهای انقلاب، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب ستاد انتخاباتی نامزد خاصی نیست.(ادامه)
بیانیه جمنا: نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی نداریم
جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: قالیباف و رئیسی یک هدف مشترک دارند و هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند. این جبهه به هیچ وجه نامزد اصلی و فرعی ویا پوششی ندارد. (ادامه)
انسجام بخشی بین نیروهای انقلاب هدف اصلی است
رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران، انسجام بخشی نیروهای انقلابی را هدف اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برشمرد.(ادامه)
واکنش ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری به عدم احراز صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان
(ادامه)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو چرا بزرگان اصولگرا ساکتند؟ / کنج عزلت یا سکوت برای پرهیز از تشتت بیشتر؟(خبر)
مهره‏‎هایی از این دست آب دیده‎تر از آنان که در پی عافیت کنج عزلت نشین شوند. اما به نظر می‎رسد نصایحشان به گوش آنان که با تندروی زمینه کج روی و انحراف در جریان اصولگرایی را پایه گذاری کردند، فرو(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.