.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)

فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.» یک عضو « شاجا» از تدوین فهرست ۸ نفره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد/ این ۸ نفر می‌خواهند رئیس جمهور شوند؟ | یک مینی‌بوس اصولگرا ؛ دو مرد بهاری و یک مرد متفاوت(خبر)
فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.»(ادامه)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است.
با 10 اصولگرایی که برای انتخابات 1400 مطرح هستند آشنا شوید(خبر)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است. (ادامه)
اغتشاشات آبانماه با آشوب‌های آمریکا چه فرقی دارد
(ادامه)
امروز اولین نطق رئیس جدید مجلس خوانده شد و در لابه‌لای صحبت‌های قالیباف قول‌هایی به مردم داده شد. ۱۷ رویکرد رئیس مجلس یازدهم را به خاطر بسپاریم(يادداشت)
امروز اولین نطق رئیس جدید مجلس خوانده شد و در لابه‌لای صحبت‌های قالیباف قول‌هایی به مردم داده شد.(ادامه)
تحلیل محسن رضایی از شکل‌گیری داعش جدید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند در یک منطقه در بین سوریه و عراق، از حوالی پایگاه عین الاسد تا مرز سوریه، داعشیان را آموزش دهند و سازمان‌دهی کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
لیست نهایی کاندیدای شورای ائتلاف مازندران بعد از تایید نهایی منتشر می‌شود
دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: نامزدهای در تراز اسلامی را در ۹ حوزه انتخابیه داریم تا جایی که لیست سه چهار برابری از خود به ما معرفی کردند، اکثر این افراد از فیلتر اعلام صلاحیت عبور کردند و منتظر تأیید نهایی صلاحیت هستیم. (ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل سحرگاه امروز (13 دی‌ماه) در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست..... شهادت؛ اجر ۴ دهه مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی/ مروری بر کارنامه درخشان فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(خبر)
حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل سحرگاه امروز (13 دی‌ماه) در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست.....(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)

یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. در قضیه‌ بنزین، فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند
یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. (ادامه)
ملت بار دیگر عظمت خود را نشان داد و توطئه خطرناکی را نابود کرد/صهیونیسم جهانی از مردم تودهنی خوردند و وادار به عقب‌نشینی شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
چه کسانی عراق و لبنان را به این روز انداختند؟!(يادداشت)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.» رهبر انقلاب: کاهش تعهدات را با جدیت ادامه می دهیم/ نگذارید سپاه، پیر و محافظه کار شود/ آماده به کاری سپاه را حفظ کنید/ نگاه فرامرزی‌تان را از دست ندهید/ نگذارید در داخل سپاه تضعیف شود/ به‌تدریج وضع معیشتی مردم بهبود خواهد یافت (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.»(ادامه)
ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه به روایت سرلشکر سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود ناگفته‌هایی از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی را بازگو کرد. (ادامه)
آمل میزبان ضیافت‌واره 10 هزار شهید گمنام ایران
مسئول ستاد ضیافت‌واره بین‌المللی شهدای گمنام ایران گفت: شهدای گمنام خوشواش آمل میزبان نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام سراسر ایران و شهدای خط مقاومت است.(ادامه)
بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت روز خبرنگار
سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت۱۷مردادماه سالروز شهادت شهیدمحمودصارمی و روز خبرنگار،اصحاب رسانه را طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و آینه ی قدرت بازدارندگی و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی دانست.(ادامه)
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!.... تنش‌ها و اختلافات بر سر انتخابات ۹۸ اوج می‌گیرد
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!....(ادامه)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود. مظلومی که خدا خریدار آبروی او شد!(يادداشت)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود.(ادامه)
چرا آمریکا از جنگ نظامی مستقیم با ایران هراس دارد؟(ديدگاه)
(ادامه)
حماسه خرمشهر ابهت ابرقدرتها را شکست
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در جنگ و دوران دفاع مقدس و حماسه خرمشهر، ابهت ابرقدرتها شکسته شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند..... تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی پرونده قتل پدرشهید نجفی
شمال نیوز : حسینی عالمی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند.....(ادامه)
آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس
(ادامه)
مقام معظم رهبری : جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملت» را در مناطق سیل‌زده‌ دیدیم/ دشمنان به دنبال بر هم زدن آرامش مردم از طریق مضطرب نشان دادن نیروهای مسلح هستند/ در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.