.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
: در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. اینکه گفته می شود دشمن تراشی نکنید حرف نادرستی است/جوانان باید در همه عرصه ها آماده حرکت و پیشرفت روزافزون باشند/ویرانی سیل جبران شود/ به مسئولان تأکید کرده‌ام کار اصلی، بازسازی ویرانی‌های سیل است(خبر)
: در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است. دورخیز اصولگرایان برای رسیدن به بهارستان و پاستور
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است.(ادامه)
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: وقتی انتخابات برگزار و ترکیب نمایندگان مشخص شد، آن وقت اصولگرایان درباره ریاست تصمیم می گیرند. به عبارت بهتر از قبل انتخابات برای ریاست مجلس تصمیم گیری نخواهد شد. گزینه اصولگرایان برای کرسی ریاست مجلس از مشهد می‌آید؟
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: وقتی انتخابات برگزار و ترکیب نمایندگان مشخص شد، آن وقت اصولگرایان درباره ریاست تصمیم می گیرند. به عبارت بهتر از قبل انتخابات برای ریاست مجلس تصمیم گیری نخواهد شد.(ادامه)


 به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه زیان‌بار است/ به برخی دولت‌های اروپایی اعتماد نداریم/ ادامه مسیر انقلاب وظیفه جوانان است/ راه‌حل مشکلات، تسلیم و بوسه‌زدن بر پنجه گرگ نیست/ میدان‌دادن به ویژه‌خوار و مدارا با فریبکاران اقتصادی ممنوع(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... (ادامه)
آمریکا و چهل سال شکست مستمر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... روایت حماسه ششم بهمن آمل در بیانات مقام معظم رهبری
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... (ادامه)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... ماجرای کربلای 4 چه بود؟ «محسن رضایی» چه گفت؛ منتقدان چه برداشت کردند؟(يادداشت)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... (ادامه)
حس امیدواری به میدان رقابت سال 98 آنقدر زیاد است که فقط تندروهای اصولگرا برای آن صحنه طراحی ندارد بلکه پای صحبت گروه های مختلف که بنشینی و بعد از بیان تعارفات سیاسی، همه یک مطلب را می گویند «داریم افراد صلاحیت دار را شناسایی می کنیم». چراغ انتخابات روشن شد؛ لیست‌های اصولگرایان در حال تدوین است/ از لیست 150نفری جمنا در تهران تا لیست حزبی موتلفه(خبر)
حس امیدواری به میدان رقابت سال 98 آنقدر زیاد است که فقط تندروهای اصولگرا برای آن صحنه طراحی ندارد بلکه پای صحبت گروه های مختلف که بنشینی و بعد از بیان تعارفات سیاسی، همه یک مطلب را می گویند «داریم افراد صلاحیت دار را شناسایی می کنیم».(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه‌ای به ایشان ( لاریجانی ) عرض کردم که چطور می‌شود یک فردی از قبل بیاید با شما ببندد برای ریاست یک کمیسیون؛ در حالی که بعدا که آن کمیسیون تشکیل می‌شود آدم‌های فوق‌العاده قوی تری از آن فرد به کمیسیون رفته باشند. چون از قبل ترکیب کمیسیون‌ها معلوم نیست؛ یک حداقل معلوم است. .... زاکانی: هاشمی، خاتمی، موسوی، احمدی‌نژاد، روحانی و سیدحسن خمینی در مکتب امام نیستند!
شمال نیوز : در جلسه‌ای به ایشان ( لاریجانی ) عرض کردم که چطور می‌شود یک فردی از قبل بیاید با شما ببندد برای ریاست یک کمیسیون؛ در حالی که بعدا که آن کمیسیون تشکیل می‌شود آدم‌های فوق‌العاده قوی تری از آن فرد به کمیسیون رفته باشند. چون از قبل ترکیب کمیسیون‌ها معلوم نیست؛ یک حداقل معلوم است. ....(ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند..... عضو مازنی کارگزاران: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای 1400
شمال نیوز: عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند.....(ادامه)
چمران:دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال توسعه دشمنی داخلی و دوقطبی کردن جامعه هستند.(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند. (ادامه)
امنیت کشور حاصل اتحاد و ایثاگری ها است
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه آزادگان سروقامتانی هستند که ایستادند و نشکستند گفت: امنیت موجود در کشور حال اتحاد و همدلی مردم و ایثارگری آزادگان و شهدا است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : تصاویری که از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت منعکس شد، نکات جالبی به همراه دارد. از نبودن چندباره روسای قوا تا حضور محمود احمدی نژاد و حتی سرلشکر فیروزآبادی که این روزها یک چالش خبری پردردسر را پشت سر گذاشته است..... نقش ناطق نوری و حدادعادل ؛ از امروز تا 1400
شمال نیوز : شمال نیوز : تصاویری که از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت منعکس شد، نکات جالبی به همراه دارد. از نبودن چندباره روسای قوا تا حضور محمود احمدی نژاد و حتی سرلشکر فیروزآبادی که این روزها یک چالش خبری پردردسر را پشت سر گذاشته است.....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اصولگرا گفت : طبیعی است باید همه از قبل کار درون حزبی خود را انجام دهند. بحث ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند. وضعیت نمایندگان را در شهرستان ها بسنجند که کدام نماینده زمینه رأی مجدد دارد و کدام چنین ظرفیتی نماینده ندارد. این ارزیابی ها زمان می برد...... ترقی: موتلفه از مدت‌ها پیش بررسی‌های خود را برای انتخابات مجلس 98 آغاز کرده است/ منتظر ائتلاف نمی مانیم
شمال نیوز : این فعال اصولگرا گفت : طبیعی است باید همه از قبل کار درون حزبی خود را انجام دهند. بحث ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند. وضعیت نمایندگان را در شهرستان ها بسنجند که کدام نماینده زمینه رأی مجدد دارد و کدام چنین ظرفیتی نماینده ندارد. این ارزیابی ها زمان می برد......(ادامه)
منبع درآمد زندگی مقام‌معظم رهبری از کجاست؟
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: خبرگان در سال ۶۸ هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است تا نقش ولی‌فقیه را تضعیف کنند. (ادامه)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است. محورهای بیانات ۱۰ ساله رهبر انقلاب در سالگرد امام‌خمینی(ره)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب مشکلات مالی این تشکل را حل شده می داند و امیدوار است که از طریق دریافت حق عضویت از پس تامین مالی جمنا برآیند. او همچنین وضعیت انسجام اصولگرایان زیر چتر جمنا را خوب ارزیابی می کند..... مهدی چمران: حضور قالیباف و رئیسی در جلسات جمنا به معنی کاندیداتوری مجدد آن ها نیست/ جمنا مشکل مالی دارد!
شمال نیوز : مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب مشکلات مالی این تشکل را حل شده می داند و امیدوار است که از طریق دریافت حق عضویت از پس تامین مالی جمنا برآیند. او همچنین وضعیت انسجام اصولگرایان زیر چتر جمنا را خوب ارزیابی می کند.....(ادامه)
 غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. نگران احمدی‌نژاد نیستیم/ در دولت های نهم و دهم مملکت دست اصولگرایان نبود
غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. (ادامه)
حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد. (ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
درخواست ضرغامی از احمدی نژاد درباره بقایی
حمید بقایی از یاران محمود احمدی‌نژاد که اواخر سال ۹۶ پس از بازدداشت از سوی مراجع قضایی، به گفته وکیلش دست به اعتصاب غذا زد و تهدید کرده است که تنها در صورت اعطای مرخصی و برگزاری دادگاه علنی از این اعتصاب دست می‌کشد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد..... نظام پارلمانی اجازه نمی دهد پوپولیست ها دولت را به دست بگیرند
شمال نیوز : عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:ویترین فهرست اصولگرایان در تهران برای انتخابات مجلس آینده باید کاملا کارآمد، جذاب، متنوع، در برگیرنده همه قشرها و با گفتمان متناسب با نیاز روز جامعه باشد.....

ترقی : کاری از دست ناطق نوری هم بر نمی آید
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:ویترین فهرست اصولگرایان در تهران برای انتخابات مجلس آینده باید کاملا کارآمد، جذاب، متنوع، در برگیرنده همه قشرها و با گفتمان متناسب با نیاز روز جامعه باشد..... (ادامه)
شمال نیوز : قائم مقام حزب موتلفه می گوید تشکل متبوعش نه از حزب حاکم هند بلکه از مدل حزب غربی و حزب کمونیست چین نیز الگوبرداری نمی‌کند. کسانی که با این فرهنگ موتلفه آشنا نیستند، این نوع ذهنیت‌ها را از بیرون درباره موتلفه می‌گویند..... بادامچیان : اصولگرایان دنبال احمدی‌نژاد ثانی نیستند
شمال نیوز : قائم مقام حزب موتلفه می گوید تشکل متبوعش نه از حزب حاکم هند بلکه از مدل حزب غربی و حزب کمونیست چین نیز الگوبرداری نمی‌کند. کسانی که با این فرهنگ موتلفه آشنا نیستند، این نوع ذهنیت‌ها را از بیرون درباره موتلفه می‌گویند.....(ادامه)
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.....
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت/چرا من حکم مهندس بازرگان را خواندم؟
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است..... (ادامه)
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت
در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.(ادامه)
شمال نیوز : محسن رضایی با بیان اینکه شهید ییلاقی بسیار صبور بود، گفت: مجاهدت‌های شهید ییلاقی پس از مجروحیت تازه شروع شد، با اینکه دو سال در کما بود و نیمی از بدنش از کار افتاد، خود را بدهکار نظام می‌دانست و شاکر خدا بود. محسن رضایی : مشکلات اقتصادی مردم باید حل شود
شمال نیوز : محسن رضایی با بیان اینکه شهید ییلاقی بسیار صبور بود، گفت: مجاهدت‌های شهید ییلاقی پس از مجروحیت تازه شروع شد، با اینکه دو سال در کما بود و نیمی از بدنش از کار افتاد، خود را بدهکار نظام می‌دانست و شاکر خدا بود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر دولت نهم و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: سلایق و تشکل‌های مختلف اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که در صورت ورود مستقل، موفقیت چندانی به دست نخواهند آورد و میدان رقابت را به رقیب خود واگذار می‌کنند..... مهره جدید اصولگراها در انتخابات۹۸کیست؟
شمال نیوز : وزیر دولت نهم و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: سلایق و تشکل‌های مختلف اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که در صورت ورود مستقل، موفقیت چندانی به دست نخواهند آورد و میدان رقابت را به رقیب خود واگذار می‌کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه «جمنا» در ایام انتخابات در صدر اخبار جای داشت اما مدتی‎ است که دیگر نه کسی بر طبل اختلافات درونی آن می‎کوبد، نه گروهی ساز جدایی از آن را سر می‎دهد و نه از ورود چهره‌های جدید به آن سخن می‎گویند.... چه خبر از جمنا؟ هنوز نفس می‎کشد یا افول کرد؟
شمال نیوز : اگرچه «جمنا» در ایام انتخابات در صدر اخبار جای داشت اما مدتی‎ است که دیگر نه کسی بر طبل اختلافات درونی آن می‎کوبد، نه گروهی ساز جدایی از آن را سر می‎دهد و نه از ورود چهره‌های جدید به آن سخن می‎گویند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.