.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
حجت الاسلام گواهی؛ دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و ذخیره بزرگ الهی است
حجت الاسلام گواهی در خصوص نقش رهبری امام راحل (ره) گفت: امام همواره با رزمندگان بود، از حال آن‌ها آگاهی داشت و مادامی که در جماران حضور داشت همیشه آن عزیزان را دعا می‌کرد.(ادامه)
بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.(ادامه)
بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر کشور
بیش از ۲۰۰ تن از اعضای منافقین، سلطنت طلبان، گروهک‌های تجزیه طلب و بهائیت دستگیر شده اند(ادامه)
واکنش قالیباف به حوادث اخیر
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافات‌شان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. (ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
وزیر بهداشت: ۹۰ درصد مردم واکسن کرونا زده‌اند
وزیر بهداشت گفت: حدود ۹۰ درصد از جمعیت هدف، یک دوز و حدود ۷۹ درصد نیز دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا..... سردار قربانی : روحیه جهادی رمز پیروزی و اقتدار بسیج است
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا.....(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
چرا ایران در جنگ سوریه و عراق وارد شد اما در افغانستان مداخله نمی‌کند؟
(ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ... دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد، می پذیرد و اجرا می کند؛ من در این چهار دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ...(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
ادیانی : اردوگاه جهادی و انقلابی معتقد به مذاکره مقتدرانه هستند
رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اردوگاه و تفکر مدیریت جهادی و انقلابی معتقد به مذاکراه مقتدرانه است نه ملتمسانه.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
تعدادی از گروه‌های مقاومت و جریانهای مقاومت فلسطین با ارسال نامه‌هایی جداگانه‌، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند. نامه قدردانی گروه‌های فلسطینی از رهبر انقلاب
تعدادی از گروه‌های مقاومت و جریانهای مقاومت فلسطین با ارسال نامه‌هایی جداگانه‌، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند.(ادامه)
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. مبارزه مشروع با رژیم غاصب تا قبول همه‌پرسی ادامه یابد/ حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت / جوان فلسطینی امروز با موشک نقطه‌زن پاسخ می‌دهد/ تلاش مذبوحانه عادی‌سازی به جایی نمی‌رسد و نزول رژیم غاصب بی‌وقفه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برشمردن نمونه‌های امیدبخش از تغییر موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها و ضعف عمیق و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی گفتند: ارتش صهیونیست که خود را «ارتشی که هرگز شکست نمی‌خورد» معرفی می‌کرد، امروز به ارتشی که «رنگ پیروزی را نخواهد دید» تبدیل شده، در سیاست ناگزیر از چهار انتخابات در دو سال هستند، در امنیت پی در پی دچار شکست می‌شوند و میل روزافزون یهودیان به مهاجرت معکوس مایه فضاحت آن رژیم پرمدعا شده است. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس قوه قضائیه حضور فعال در عرصه‌ها را ضروری دانست و گفت: نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود .... هرکس قانون را نقض کند در هرجایگاهی که باشد باید با وی برخورد شود /نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود
شمال نیوز : رئیس قوه قضائیه حضور فعال در عرصه‌ها را ضروری دانست و گفت: نسبت به مسائل تولید و مازندران حساس باشیم زیرا بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است .... زاکانی : اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ یک اتوبوس نامزد دارند/ رئیسی و قالیباف به هیچ وجه با یکدیگر رقابت نخواهند کرد/ ظاهرا قرار است خروجی شورای وحدت لاریجانی باشد
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است ....(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
یک کاندیدای دیگر انتخابات مشخص شد؛ برای ۱۴۰۰ آماده‌ام
عزت الله ضرغامی در خصوص احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اتفاقاً صریح‌ترین حرف را در این قصه من زده‌ام و گفته‌ام که در نیمکت جمهوری اسلامی برای هر کاری از جمله ریاست جمهوری هستم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.