.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
بازیگر زن مشهور، جاسوس شد! + عکس
اکران جهانی فیلم سینمایی «گنجشک قرمز» به کارگردانی «فرانسیس لارنس» روز گذشته از سینماهای آمریکای شمالی آغاز شد. جدیدترین فیلم جنیفر لاورنس گران قیمت ترین بازیگر زن سینمای جهان در این فیلم نقش یک جاسوس را ایفا می کند. (ادامه)
اعتماد به غرب کار درستی نبوده و نیست
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن ضعف کشور را در بحث اقتصاد قرار داد، گفت: اعتماد به غرب کار درستی نبوده و نیست.(ادامه)
اطلاعیه وزارت اطلاعات در مورد انتشار عکس گردشگر روسی
وزارت اطلاعات اعلام کرد: تصویر منتشر شده از یک فرد تحت عنوان "یک جاسوس در قم" مربوط به یک گردشگر روسی است. (ادامه)
ستون (گفت و شنود) کیهان
(ادامه)
سونامی طلاق در قم/تصویر سعید امامی روی تی شرت/واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد
(ادامه)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟
شناسنامه احمدی‌نژاد در مقابله با رهبری مشحون است/ سکوت قوه قضاییه به معنی عجز از برخورد نیست(خبر)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟ (ادامه)
مرحبا به رئیس‌جمهور که پاسخ ترامپ را داد
خطیب موقت جمعه تهران تاکید کرد: در مقابل دشمن منفعل نشوید شما باید فعال باشید توطئه دشمن را بشناسید قبل از اعمال توطئه ضربه‌ای بزنید تا نتواند توطئه را اعمال کند. اگر دشمن حالت حمله و برنامه و نقشه داشت بشناسید و به او ضربه بزنید مقصود این نیست که جنگ‌طلب باشید مقصود بیدار بودن و شناختن توطئه است و نقشه دشمن بر آب کردن است.(ادامه)
به اربابان آنها می گوییم که اگر تصور کرده اید مسئولان عقب نشینی می کنند، سخت در اشتباهید.

شایعات در مورد اینجانب و خانواده‌ام هیچ‌گونه ارزش پاسخگویی ندارد/ شایعه پردازان از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه 88‌ هستند
به اربابان آنها می گوییم که اگر تصور کرده اید مسئولان عقب نشینی می کنند، سخت در اشتباهید. (ادامه)
محجوب: قاچاقچی کالا با یک جاسوس هیچ فرقی ندارد
شمال نیوز : علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو در خصوص مشکلات تولید گفت: رویکرد اقتصادی کشور متوجه تجارت خارجی است و با سهل انگاری و تسامح و گذشت از گناه قاچاقچیان نمی توان زمینه را برای رشد و رونق داخل فراهم ساخت. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
هشدار پلیس فتا در خصوص نرم افزارهای سرقت اطلاعات
شمال نیوز : پلیس فتا به كاربران فضاي سايبري در خصوص نرم افزارهاي سرقت اطلاعات هشدار داد.(ادامه)
اژه‌ای: فتنه جدیدی در راه است
معاون اول قوه قضاییه گفت: وحدت و همدلی با اطاعت از قانون اتفاق می‌افتد اما بنا به تجارب گذشته با توجه به تخریب‌هایی که علیه سپاه، بسیج و دستگاه قضا می‌شود، فکر می‌کنم فتنه جدیدی در پیش است.(ادامه)
توضیح نبویان درباره ادعای تحویل دادن حاج قاسم
نماینده سابف مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید FATF را اجرا کنید، گفت: بر اساس FATF اگر ایران تمام دستورات گفته شده در ایران قرارداد را انجام نداد، این نهاد مجددا اقدامات ماقبل را به ما تحمیل خواهد کرد. (ادامه)
همه ردشدگان؛ از بازرگان و هاشمی تا احمدی نژاد
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران در مجموع پنج هزار و 364 نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان پنج هزار و 207 نفر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند. (ادامه)
رضاییان اخراج شد چون جاسوس بود! +عکس
یک سایت اماراتی دلیل اخراج رامین رضاییان مدافع پرسپولیس را جاسوسی این بازیکن برای کارلوس کی‌روش عنوان کرد!(ادامه)
توضیحات محسنی اژه‌ای درباره بقایی، منتظری، بابک زنجانی، استخدام‌ها در شهرداری و ...(خبر)
(ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
مقام معظم رهبری شخصا با یکی از این نامزدها صحبت کردند و به او گفتند: شما منتخب امام بودید؛ شما قانون اساسی را قبول دارید؛ سپس فرمودند: ممکن است شما شروع کننده این ماجرا باشید، اما قطعا امور به دست کسانی دیگری می افتد. البته این فرمایشات رهبری را نقل به مضمون عرض می کنم. هاشمی پیش از انتخابات اعلام کرد باید مراقب بود تقلب نشود / رهبری به یکی از نامزدهای 88 گفتند: شما منتخب امام بودید(خبر)
مقام معظم رهبری شخصا با یکی از این نامزدها صحبت کردند و به او گفتند: شما منتخب امام بودید؛ شما قانون اساسی را قبول دارید؛ سپس فرمودند: ممکن است شما شروع کننده این ماجرا باشید، اما قطعا امور به دست کسانی دیگری می افتد. البته این فرمایشات رهبری را نقل به مضمون عرض می کنم.(ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
چرا صادق زیباکلام دستگیر نمی‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز : روند پرتره سازی از خبرنگاران مستعد در راستای خیانت به کشور و نظام، از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار دشمنان نظام قرار می گیرد تا روزنامه نگاران خائن را برای زاویه گیری از منافع کشور بیشتر تشویق کنند..... خبرنگار مازنی چگونه در دام سرویس های جاسوسی افتاد؟
شمال نیوز : روند پرتره سازی از خبرنگاران مستعد در راستای خیانت به کشور و نظام، از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار دشمنان نظام قرار می گیرد تا روزنامه نگاران خائن را برای زاویه گیری از منافع کشور بیشتر تشویق کنند.....(ادامه)
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پستی در صفحه اینستاگرام خود طی یادداشتی از جاسوسی یک فرد در وزارت خارجه پرده برداشت. رسایی جاسوس هسته ای را معرفی کرد + عکس
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پستی در صفحه اینستاگرام خود طی یادداشتی از جاسوسی یک فرد در وزارت خارجه پرده برداشت.(ادامه)
نقشه بسیار ساده بود؛ شناسایی افراد آگاه به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده برنامه هسته‌ای ایران، برقراری ارتباط پنهانی با آن‌ها، طرح پیشهادات وسوسه‌کننده مالی و رفاهی، انتقال آن‌ها به آمریکا و تخلیه اطلاعاتی.

شهرام امیری؛ از آغاز تا فرجام
نقشه بسیار ساده بود؛ شناسایی افراد آگاه به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده برنامه هسته‌ای ایران، برقراری ارتباط پنهانی با آن‌ها، طرح پیشهادات وسوسه‌کننده مالی و رفاهی، انتقال آن‌ها به آمریکا و تخلیه اطلاعاتی. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 18 مرداد
(ادامه)
عکس/ اعلامیه یک جاسوس
اعلامیه شهرام امیری/ حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه امروز اعدام او به جرم جاسوسی برای آمریکا را تایید کرد.(ادامه)
ماجرای جاسوسی همسر خیالی‌ ظریف! +عکس
طی روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر جاسوس بودن همسر دوم وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شد که صحت ندارد.(ادامه)
داعش یک زن جوان روس را اعدام کرد +عکس
گروه تروریستی داعش از اعدام یک زن جوان روس خبر داد. (ادامه)
علم‌الهدی: توطئه‌ انتخابات تلگرامی بود
شمال نیوز: امام جمعه مشهد گفت: نابه‌کارترین توطئه‌های دشمن در فضای انتخابات از طریق تلگرام صورت گرفت. (ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.