.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخورد قاطع با عوامل ترور دانشمند هسته ای مطالبه دانشگاهیان است
انجمن اسلامی دانشگاه مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده خواهان برخورد قاطع با عاملان این تراژدی ملی شدند.(ادامه)
كيهان: معاون رييس جمهور نفوذى است و بايد محاكمه شود
كيهان در مطلبى با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت: رئیس سازمان محیط زیست، پس از گماشتن یک جاسوس آمریکایی به معاونت این سازمان که به فرار وی ختم شد، کار را به جسارت علیه ساحت امام خمینی(ره) رسانده است.(ادامه)
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد. تبادل جاسوس رژیم صهیونیستی با سه شهروند بازداشت‌شده ایرانی
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد.(ادامه)
۱۰ اقدام احتمالی ترامپ در ۲ ماه آخر حضور در کاخ سفید
یک پایگاه خبری آمریکایی در یادداشتی، ۱۰ اقدام احتمالی ترامپ تا پیش از ترک کاخ سفید در هفته‌های آتی را مورد بررسی قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)
شمال نیوز:  فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس ..... جعفرزاده: عارف ۳۰۰ هزار رأی هم ندارد/ علی لاریجانی اگر کف ۵۰ درصد رأی را ببیند نامزد ۱۴۰۰ می‌شود/ اجازه دهیم گزینه پایداری رئیس‌جمهور شود/ نامزد پایداری با آمریکا می‌بندد فحش هم نمی‌خورد
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس .....(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
بعضی از کسانی که در گذشته نبودند یا در سطوح پایین‌تری بودند بعد از جنگ مسئولیت پیدا کردند، فرمانده شدند، رئیس شدند، وزیر شدند، وکیل شدند و... اینها نمی‌توانند در جایگاهی که امروز قرار دارند برای گذشته قضاوت کنند چون از وقایع آن روزها اطلاع ....(خبر)
(ادامه)
رواج جاسوس‌افزارها کاربران را بیش از پیش به هرگونه علائمی دال بر ضبط ناخواسته از طریق میکروفن یا دوربین گوشی حساس کرده است. گوشی شنود می‌شود؟/ مراقب ظاهرشدن نقطه نارنجی روی موبایل باشید!
رواج جاسوس‌افزارها کاربران را بیش از پیش به هرگونه علائمی دال بر ضبط ناخواسته از طریق میکروفن یا دوربین گوشی حساس کرده است.(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
اولین فیلم از اعترافات موسوی‌مجد جاسوس سیا بعد از دستگیری+ ویدئو
اولین فیلم از اعترافات موسوی مجد بعد از دستگیری و انتشار تماسهای تلفنی‌اش با افسران اطلاعاتی آمریکا را می‌بینید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند. حکم اعدام سه نفر از عوامل حوادث آبان تایید شده / دو نفر از آنها در حال دزدی دستگیر شدند / در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی از بانکی که خودشان آتش زدند، موجود بود؛ این فیلم‌ها را به خبرگزاری‌های خارجی ارسال کرده بودند / رضا عسگری، کارمند بازنشسته وزارت دفاع به جرم جاسوسی اعدام شد / «سیف» و «احمد عراقچی» در بازداشت نیستند / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شده(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند.(ادامه)
پرویز ارشد بر اثر کرونا درگذشت
پرویز ارشد، مترجم آثار ادبی جهان به زبان فارسی، بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در آمریکا درگذشت. او ۱۰ روز پیش چشم از جهان فروبسته و خبرش را اسدالله امرایی، امروز (جمعه ششم تیر) منتشر کرده است.(ادامه)
داغ آمریکا برای از دست دادن RQ-۱۷۰ در سالگرد شکار «گلوبال هاوک» زنده شد/ ادامه فرار جاسوس خجالتی سیا از چتر پدافندی سپاه +تصویر ماهواره‌ای(خبر)
(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
محمود موسوی مجد چگونه جاسوس سیا و موساد شد؟
الاخبار از قول منابع آگاه مدعی شد که به خاطر ملاحظات امنیتی، برخی جزئیات پرونده موسوی مجد اعلام نشده است و بعید نیست که این جزئیات در آینده اعلام شوند. (ادامه)
قاضی منصوری دستگیر شد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قاضی منصوری در رومانی دستگیر شد.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۴ خرداد
(ادامه)
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود. نخستین تصویر از محمود موسوی مجد، جاسوس محکوم به اعدام که محل تردد و اسکان سردار سلیمانی را لو می‌داد
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود.(ادامه)
عکس/ اولین تصویر از محمد موسوی مجد جاسوس سپاه قدس
تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و گفته می شود مربوط به سید محمود موسوی مجد یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد است. او به اعدام محکوم شده. وی در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی نیروهای سپاه قدس جاسوسی می کرد و محل های تردد شهید قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاسوس شهید سردار سلیمانی کیست؟
حکم اعدام موسوی مجد به جرم در اختیار قرار دادن اطلاعات تردد سردار سلیمانی به سرویس‎‌های اطلاعاتی بیگانه تأیید شد.(ادامه)
حکم اعدام برای عامل افشای محل تردد سردار سلیمانی
سخنگوی قوه قضائیه گفت: جاسوس سیا و عامل جمع‌آوری اطلاعات محل استقرار شهید سلیمانی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
پخش سریالِ اسرائیلیِ «تهران» از تلویزیون رژیم صهیونیستی
نخستین قسمت از سریال ضد ایرانی «تهران» که با حضور دو ستاره «هوملند» و بازیگران و عوامل اسرائیلی ساخته شده، کمتر از ۲۰ روز دیگر از تلویزیون رژیم صهیونیستی روی آنتن می‌رود.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت
(ادامه)
رهبره کره‌شمالی در انظار عمومی ظاهر شد +عکس
(ادامه)
سرانجام اولین و آخرین حمله نظامی آمریکا به ایران
امروز چهلمین سالگرد عقیم ماندن حمله نظامی ایالات متحده آمریکا به خاک جمهوری اسلامی ایران است. حادثه‌ای که طراحان پروژه‌های جنگی در ارتش این کشور سفارشی را از سیاستمداران قلدر و زورگوی خود دریافت کردند که پس از به اجرا در آمدن در صحرای طبس و گرفتار شدن در طوفان شن موجب آبروریزی و رسوایی دولت کارتر شد.(ادامه)
یکی از پیشرفته‌ترین رادارهای SAR دنیا به دست سپاه رسید/ رادار به دست آمده از پهپاد گلوبال هاوک، می تواند در طول فقط ۲۴ ساعت، منطقه‌ای به مساحت ۷ میلیون کیلومتر مربع را چه در دریا یا روی زمین اسکن کند و در عین حال، توان پوشش ۳۶۰ درجه را ....(خبر)
(ادامه)
ایران جاسوس آمریکا را اعدام می‌کند
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه خبر از تایید حکم اعدام امیر رحیم پور جاسوس آمریکا در دیوان عالی کشور داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.