.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است. بیانیه وزارت اطلاعات درباره علیرضا اکبری
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس شکست/ این آخرین ضربه سخت بر پیکره SIS نخواهد بود / برخورد جدی با جاسوسی از ایران اسلامی توسط عناصر خبیث انگلیسی ادامه خواهد یافت (خبر)
شمال نیوز: وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است. (ادامه)

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند هجمه اخیر به شمخانی غیرمنصفانه بود؛ او در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است / با هماهنگی دبیرخانه شورای امنیت ملی و وزارت دفاع، فردی از جاسوسان دستگیر و مجازات شد(خبر)
وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۵ دی
روزنامه‌های امروز به حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران و اعدام عیلرضا اکبری جاسوس انگلیس در ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
در پی اعدام جاسوس انگلیس در ایران، وزیر امور خارجه این کشور سفیرش را به طور موقت از ایران فراخواند. انگلیس سفیر خود در ایران را فراخواند
در پی اعدام جاسوس انگلیس در ایران، وزیر امور خارجه این کشور سفیرش را به طور موقت از ایران فراخواند.(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد. اولین واکنش آمریکا به اعدام علیرضا اکبری
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر لایحه بودجه ۱۴۰۲ دولت و هشدار گازی وزیر نفت پرداخته اند.(ادامه)
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری به اعدام محکوم شد
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
 خبرگزاری فارس در متنی با عنوان «ناگفته‌های محسن رضایی از شهادت سردار حسن طهرانی مقدم» نوشت: ناگفته‌ی محسن رضایی از ترور شهید طهرانی مقدم
خبرگزاری فارس در متنی با عنوان «ناگفته‌های محسن رضایی از شهادت سردار حسن طهرانی مقدم» نوشت:(ادامه)
آیا پیامک موساد به مردم ایران برای جذب جاسوس صحت دارد؟
سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.(ادامه)
گرچه از انقلاب ضداستکباری ملّت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت وابسته به او شد ۴۴ سال می‌گذرد، اما توانست هژمونی پوشالی آمریکا در جهان را به چالش بکشد / دستان اختاپوسی این دولت استعمارگر یکی پس از دیگری در کشورها در حال قطع شدن است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است.
خدا قوت آقای «شیخ»!(يادداشت)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است. (ادامه)
زنگنه نوشت: پیرو نشر خبری دروغ مبنی بر دستگیری دختر اینجانب به نام ماندانا زنگنه به عنوان جاسوس، باید به اطلاع افکار عمومی برساند که اینجانب دخترى با این نام و مشخصات ندارم. واکنش زنگنه به شایعه‌ی دستگیری فرزندش
زنگنه نوشت: پیرو نشر خبری دروغ مبنی بر دستگیری دختر اینجانب به نام ماندانا زنگنه به عنوان جاسوس، باید به اطلاع افکار عمومی برساند که اینجانب دخترى با این نام و مشخصات ندارم.(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست..... درخواست احمد توکلی از قالیباف درباره حواشی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه | متن کامل نامه
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست.....(ادامه)
آیت الله لائینی:دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است. مهلکت ترین ضربه اطلاعاتی ایران به سازمان جاسوسی امریکا + جزئیات
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است.(ادامه)
شمال نیوز:امام حسین‌(ع) پس از ورود به سرزمین کربلا، فرزندان، برادران و اهل بیت خود را جمع کرد؛ سپس نظری به آنها انداخت و گریست و فرمود: خدایا! ما عترت پیامبر تو، محمد‌(ص) هستیم .... قدم قدم تا گودال قتلگاه/ سرزمینی که هفت نام داشت اما همان کرب و بلا بود/ خریداری کل کربلا با یک شرط تاریخی از طرف امام حسین(ع) +بسته عزاداری
شمال نیوز:امام حسین‌(ع) پس از ورود به سرزمین کربلا، فرزندان، برادران و اهل بیت خود را جمع کرد؛ سپس نظری به آنها انداخت و گریست و فرمود: خدایا! ما عترت پیامبر تو، محمد‌(ص) هستیم ....(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است. پیش از دو انفجار و ترور امسال، اسناد به کلی سری هسته ای ما را سرقت کردند/ محسن رضایی: آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم/ ۳۰ سال است پاکسازی امنیتی در کشور نداشتیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.(ادامه)
اصطلاح سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و جان برکف اطلاعاتی و امنیتی کشور و وزارت اطلاعات گفته می شود. سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان امنیت و حامیان ولایت(يادداشت)
اصطلاح سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و جان برکف اطلاعاتی و امنیتی کشور و وزارت اطلاعات گفته می شود.(ادامه)
رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به نارضایتی و نگرانی فزاینده مردم از نحوه اداره کشور گفت: ملّت ایران همه موجودیت خود را پای کار انقلاب آورد و اینک پس از چهل سال مقاومت، تحمّل سختی‌ها و تقدیم صد هزار شهید، نگران آینده انقلاب است و از وضعیت کشور نیز به شدت اظهار نارضایتی می‌کند. چه اشکال دارد هر سال ۱۰ میلیون آمریکایی به ایران سفر کنند!
رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به نارضایتی و نگرانی فزاینده مردم از نحوه اداره کشور گفت: ملّت ایران همه موجودیت خود را پای کار انقلاب آورد و اینک پس از چهل سال مقاومت، تحمّل سختی‌ها و تقدیم صد هزار شهید، نگران آینده انقلاب است و از وضعیت کشور نیز به شدت اظهار نارضایتی می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.