.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده توسط فردی در خصوص شیوه تامین بودجه سپاه را دیدگاه و برداشت های شخصی وی وفاقد وجاهت قانونی دانست. تکذیب دریافت پول در برابر خون سردار سلیمانی/ برداشت شخصی و خلاف واقع بود/ دستگاه‌های متولی، رسیدگی کنند
سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده توسط فردی در خصوص شیوه تامین بودجه سپاه را دیدگاه و برداشت های شخصی وی وفاقد وجاهت قانونی دانست.(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت
محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که به شکل مشمئز کننده‌ای در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی، اما هویت جالبی دارد که مرور آن می‌تواند بسیار درس آموز باشد.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی. پیشنهاد معاوضه استاد ایرانی با یک جاسوس یعنی پذیرش تروریسم علمی
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وزارت خارجه پس از یک سال کوتاهی، طرح معاوضهٔ دانشمند ربوده‌شده ایرانی را با یکی از جاسوسان آمریکایی مطرح کرده که این یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی.(ادامه)


در روزهای گذشته اخباری مبنی بر فرار رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شد که صحت و سقم این موضوع را در این گزارش بخوانید. ابر بدهکار بانکی از کشور فرار کرد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر فرار رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شد که صحت و سقم این موضوع را در این گزارش بخوانید.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی .... ۵ سال حبس برای حسین فریدون / تایید بازداشت بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه؛ ۲ قاضی دستگیر شده اند / شهرام جزایری به ۱۲ سال حبس محکوم شد
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد محمد باباپور به جرم جاسوسی برای آمریکا از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس و استرداد ۵۵هزار دلار محکوم شده است. به گفته اسماعیلی فرد دیگری هم که برای آمریکا جاسوسی کرده از سوی قاضی دادگاه به اعدام محکوم شده ولی ....(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب
(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی را تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها دانست و گفت: هر جا یک مدیر نسبت به نارسایی، فساد و تخلف در مجموعه خود حساسیت دارد، طبعا تخلفات در آن مجموعه کاهش می‌یابد و هر جا این حساسیت نیست، شاهد تخلف، فساد و ناهنجاری هستیم. تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها است/ اصل را بر تقویت و تشدید نظارت و بازرسی درون‌سازمانی در خود دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها می‌دانیم(خبر)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی را تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها دانست و گفت: هر جا یک مدیر نسبت به نارسایی، فساد و تخلف در مجموعه خود حساسیت دارد، طبعا تخلفات در آن مجموعه کاهش می‌یابد و هر جا این حساسیت نیست، شاهد تخلف، فساد و ناهنجاری هستیم.(ادامه)
واقعیت ماجرای زن نفوذی در صنعت نفت چه بود؟
(ادامه)
جمع آوری امضا برای عزل عضو هیئت رئیسه مجلس
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس از امضاء نامه ای از سوی نمایندگان مجلس درباره اظهارات روز گذشته علیرضا رحیمی نماینده تهران در جریان بررسی سوال از وزیر دفاع، خبر داد و گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر تعداد امضاهای این نامه به 25 برسد باید این عضو هیئت رئیسه از سمت خود عزل شود. (ادامه)
واکنش ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران
(ادامه)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد. ۱۷ جاسوس مرتبط با سیا دستگیر شدند / این افراد در مراکز حساس به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند / احکام آنها صادر شده؛ برخی از آنها اعدام می‌شوند(خبر)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد.(ادامه)
اولین تصاویر از جاسوسان بازداشت‌شده "سیا" در ایران
وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی این وزارتخانه سی‌دی حاوی تصاویر افسران سازمان اطلاعات آمریکا را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. در این تصاویر این افسران در تماس با جاسوسان خود در ایران هستند. در این نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات خبر از دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت‌یافته سیا داد و گفت: برخی از این جاسوسان حکم اعدام گرفته‌اند.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: همچنان مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم و بالا کشور حضور دارند و امیدوارم دستگاه قضایی با ریاست آیت الله رئیسی که با ورودشان به این منصب مهم، امید را هم در بین مردم بوجود آورده است؛یکی از مقولات اصلی خود را در برخورد قاطع با این مسئله بداند. مسئولان دو تابعیتی همچنان در مناصب مهم و سطح بالای کشور حضور دارند
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: همچنان مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم و بالا کشور حضور دارند و امیدوارم دستگاه قضایی با ریاست آیت الله رئیسی که با ورودشان به این منصب مهم، امید را هم در بین مردم بوجود آورده است؛یکی از مقولات اصلی خود را در برخورد قاطع با این مسئله بداند.(ادامه)
نامه علی مطهری به آیت الله رئیسی
(ادامه)
شمال نیوز : قاضی‌زاده هاشمی افزود: دولت و تمام نظام درگیر یک جنگ اقتصادی است و اگر کسی بگوید هیچ آسیبی نمی‌بینیم دروغ می‌گوید. مگر می‌شود در جنگ و دعوا انسان آسیب نبیند؟ اما باید تدبیر کنیم که این آسیب‌ها به حداقل برسد و .... دولت شبیه بچه زن‌بابا شده است / تمام پس گردنی‌ها را این روزها به دولتی‌ها می‌زنند
شمال نیوز : قاضی‌زاده هاشمی افزود: دولت و تمام نظام درگیر یک جنگ اقتصادی است و اگر کسی بگوید هیچ آسیبی نمی‌بینیم دروغ می‌گوید. مگر می‌شود در جنگ و دعوا انسان آسیب نبیند؟ اما باید تدبیر کنیم که این آسیب‌ها به حداقل برسد و ....(ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی نساجی مازندران درباره هواداران تیمش گفت: هواداران ما همیشه در همه شهرها همراه ما بوده‌اند و قطعا فردا هم برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد. رفتار آنها همیشه شایسته بوده و تاکنون هم نه تنها تنبیه و جریمه نشده‌اند.... برانکو : بازی سختی مقابل نساجی داریم / نکونام : خوشحالم مقابل پرسپولیس بازی می کنیم
شمال نیوز : سرمربی نساجی مازندران درباره هواداران تیمش گفت: هواداران ما همیشه در همه شهرها همراه ما بوده‌اند و قطعا فردا هم برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد. رفتار آنها همیشه شایسته بوده و تاکنون هم نه تنها تنبیه و جریمه نشده‌اند....(ادامه)
هر جور صلاح تیم باشد بازی می‌کنیم/لیگ برتر نساجی را کم داشت
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در هر بازی هر جور صلاح تیم باشد بازی می‌کنیم و این‌طور نیست که بی‌محابا حمله کنیم چرا که هر بازی فلسفه خودش را دارد، ما نمی‌توانیم همانطوری مقابل تیم‌های هم‌سطح‌مان بازی کنیم، مقابل تیم‌های قوی‌تر به میدان برویم.(ادامه)
جاسوس برانکو در محل تمرین نساجی شناسایی شد! + تصویر
باشگاه نساجی مازندران مدعی شد یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس امروز به صورت مخفیانه در محل تمرین سرخپوشان قائمشهری حضور یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند..... جاسوس برانکو سر تمرین نساجی شناسایی شد!+ عکس
شمال نیوز : احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.....(ادامه)
دستگیری ده‌ها جاسوس در نهادهای مختلف
وزیر اطلاعات گفت: در سال گذشته ۲۶۹ گروه و گروهک و تیم و نفرات اعزامی گروهک‌های تروریستی را شناسایی و دستگیر یا متلاشی کردیم و ضربه زدیم.(ادامه)
عکس/ اولین دادگاه وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران
اولین جلسه دادگاه "گونن سیگو" وزیر سابق انرژی رژیم صهیونیستی، به اتهام جاسوسی برای ایران برگزار شد. او متهم است که از سوی سازمان اطلاعات ایران استخدام و به عنوان جاسوس فعالیت کرده است.(ادامه)
خطر فیلترشکن‌ها بیشتر از تلگرام است
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
درخواست نمایندگان برای دیدار با موسوی و کروبی
یک عضو فراکسیون امید مجلس از ارائه درخواست مجوز کمیته رفع حصر برای دیدار با کروبی، موسوی و زهرا رهنورد به شورای عالی امنیت ملی خبرداد.(ادامه)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است

ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفن(خبر)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.