.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
شورای صنفی نمایش از تعطیلی چهار روزه سینماهای سراسر کشور و ثبت قرارداد فیلم «آخرین تولد»‌ خبر داد. سینما‌های سراسر کشور چهار روز تعطیل شد
شورای صنفی نمایش از تعطیلی چهار روزه سینماهای سراسر کشور و ثبت قرارداد فیلم «آخرین تولد»‌ خبر داد.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد. سفارت سوئد در بغداد تعطیل شد
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد.(ادامه)
شهرداران استان به ویژه در مناطق گردشگر پذیر استان، خانه‌های بدون سکنه را سریع‌تر شناسایی کنند. خانه‌های بدون سکنه استان شناسایی می‌شوند
شهرداران استان به ویژه در مناطق گردشگر پذیر استان، خانه‌های بدون سکنه را سریع‌تر شناسایی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
رئیس سازمان مدارس غیردولتی از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد. گاج تعطیل شد
رئیس سازمان مدارس غیردولتی از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد.(ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم. فوری / احتمال تعطیلی ادارات قوت گرفت
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : علی سلاجقه در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود . « علی سلاجقه » از مدیریت ناکارآمد تا فرافکنی تکراری درباره پروژه پتروشیمی مازندران !
شمال نیوز : علی سلاجقه در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود .(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد. اوضاع پرسپولیس بحرانی شد
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.(ادامه)
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به مطالبات زیاد برای تغییر تعطیلات آخر هفته و همچنین کاهش ساعت کاری کارمندان به احتمال خیلی زیاد بررسی لایحه مربوط به این موضوع در مجلس یازدهم تعیین تکلیف خواهد شد. آیا ساعت کاری کارمندان کاهش می‌یابد؟
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به مطالبات زیاد برای تغییر تعطیلات آخر هفته و همچنین کاهش ساعت کاری کارمندان به احتمال خیلی زیاد بررسی لایحه مربوط به این موضوع در مجلس یازدهم تعیین تکلیف خواهد شد.(ادامه)
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت. تهدید جدی ایران؛ علت برخورد دولت آلبانی با منافقین
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم. بنای دولت تعطیلی پنجشنبه است / ساعت کاری کارکنان دولت از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها/ هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه می‌شود
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. (ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است. خبری جدید درباره تعطیلی ادارات
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)

دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد. پنج‌شنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد. مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: تعطیلی در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، احتمال تعطیلی در روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ را افزایش داده است. آیا شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + جزئیات
شمال نیوز: تعطیلی در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، احتمال تعطیلی در روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ را افزایش داده است.(ادامه)
نانوای متخلف در رامسر به تعطیلی محل کسب و ۱۷۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد. نقره داغ شدن نانوای متخلف در رامسر
نانوای متخلف در رامسر به تعطیلی محل کسب و ۱۷۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد. جانشین فرمانده انتظامی کشور : به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرز‌ها را ندهید / پل «ابریشم» بسته شد
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.