.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعطیلي 30 واحد صنعتی متخلف در مازندران
(ادامه)
پرواز فرودگاه نوشهر در آستانه تعطیلی
(ادامه)
هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در 28 خرداد امسال تصميم گرفت كه جلسات علني مجلس و همچنين جلسات كميسيون‌هاي مجلس هر هفته تا هشتم مرداد بدون تعطيلي ادامه داشته باشد و تعطيلات تابستاني مجلس... تعطیلی تابستانی مجلس از9مرداد تا8شهريور
هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در 28 خرداد امسال تصميم گرفت كه جلسات علني مجلس و همچنين جلسات كميسيون‌هاي مجلس هر هفته تا هشتم مرداد بدون تعطيلي ادامه داشته باشد و تعطيلات تابستاني مجلس...(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد... عملکرد سال 86 سیمان مازندران تشریح شد
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد...(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
جلب رضايت مشتري به شیوه آملی ها
(ادامه)
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ... حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...(ادامه)
انتقاد شدید شهردار سايق رشت به عملکرد تحریری نیک صفت
(ادامه)
تجمع جمعي از مشترکین ساروي مقابل اداره گاز
(ادامه)
مدارس، 14 و 15 فروردين باز هستند
(ادامه)
با پایان کار رسیدگی به بودجه 87 و تائید آن در شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود تا 24 اسفند تعطیل خواهد بود.نمایندگان از امروز برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند. تعطیلی مجلس تا 24 اسفند
با پایان کار رسیدگی به بودجه 87 و تائید آن در شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود تا 24 اسفند تعطیل خواهد بود.نمایندگان از امروز برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند. (ادامه)
محمد صادق زمانی ساعت به وقت بحران !!(ديدگاه)
محمد صادق زمانی(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
70 درصد گاز مازندران قطع است
(ادامه)
گاز نیروگاه شهيد سليمي نکا قطع است
(ادامه)
تعطیلی شركت دانه هاي روغني گرگان پس از 40 سال
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
تعطیلي60 آموزشگاه متخلف در مازندران
(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ... صدای قصابان شهرستان نکاء هم در آمد
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ...(ادامه)
محمد تیموری خیابان فرهنگ و معضل فرهنگی(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.