.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند. تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند / خدمات سوخت رسانی به 2 نیروگاه در شرکت خط لوله و مخابرات نفت شمال / صرفه جویی 600 میلیارد ریالی در سال گذشته
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی ۲ روز در هفته در کشور + پنجشنبه یا شنبه تعطیل می شوند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات در هر هفته موافقت کردند. تصویب کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات در هر هفته موافقت کردند.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
الهام حمیدی بازیگر تئاتر و سینما در یک استوری در اینستاگرامش بابت تبلیغات برای شرکت کوروش کمپانی عذرخواهی کرد. الهام حمیدی از مردم عذرخواهی کرد
الهام حمیدی بازیگر تئاتر و سینما در یک استوری در اینستاگرامش بابت تبلیغات برای شرکت کوروش کمپانی عذرخواهی کرد.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)
زلزله در بازار طلا/ کمر قیمت سکه شکست
ییس اسبق اتحادیه طلا معتقد است: اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.(ادامه)
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد. من‌وتو رسما تعطیل شد
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند. خبر فوری درباره کاهش ساعت کاری کارکنان/ تعطیلی دو روز در هفته جدی‌تر شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد. پاسخ معنادار رئیس صدا و سیما به کنایه‌های جناب خان
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد.(ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. تعطیلات هفته «دو روز» می‌شود/کاهش ساعت کاری کارمندان به «۴۰ ساعت»
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.(ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.

خبر مجلس درباره افزایش تعطیلی‌ها و کاهش ساعت کاری کارمندان
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. (ادامه)
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران با قراردادی به مدت یک سال و نیم راهی نساجی شد. دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال به نساجی پیوست
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران با قراردادی به مدت یک سال و نیم راهی نساجی شد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
اعلام رسمی تعطیلی شبکه منوتو در بهمن ۱۴۰۲
۱۱ بهمن ۱۴۰۲، آخرین روز فعالیت شبکه منوتو خواهد بود.(ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
مهاجم سوئدی پرسپولیس ایران را ترک کرد، چرا که به دلیل مصدومیت در بازی با مس رفسنجان غایب خواهد بود. مهاجم پرسپولیس از ایران خارج شد
مهاجم سوئدی پرسپولیس ایران را ترک کرد، چرا که به دلیل مصدومیت در بازی با مس رفسنجان غایب خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که ساعات کاری در هفته از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت کاهش یابد و تعطیلی آخر هفته نیز به دو روز افزایش یابد. کاهش ساعت کاری کارمندان به ۴۰ ساعت در هفته / شنبه تعطیل می شود یا پنج شنبه؟
شمال نیوز : یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که ساعات کاری در هفته از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت کاهش یابد و تعطیلی آخر هفته نیز به دو روز افزایش یابد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
یدیعوت احرونوت از اعلام حالت آماده‌باش حداکثری در تمامی سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و تعطیلی بعضی از آن‌ها خبر داد. اعلام حالت آماده باش کامل در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی
یدیعوت احرونوت از اعلام حالت آماده‌باش حداکثری در تمامی سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و تعطیلی بعضی از آن‌ها خبر داد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
آخرین خبر از تعطیلی مدارس تهران برای روز شنبه
فارس نوشت: فردا همه مدارس تهران باز است.(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد. رئیس قوه قضاییه دقیقا چه کسانی را تهدید کرد؟
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.